Ministrant z durszlakiem na glowie

Data: 2019-06-08 16:04:32
Autor: Zenek Kapelinder
Ministrant z durszlakiem na glowie
Na mszy dla homosiow byl ministrant z durszlakiem na glowie.

Data: 2019-06-08 17:42:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 01:04:33 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Na mszy dla homosiow byl ministrant z durszlakiem na glowie.

Myślałem, że to ty Zenuś wyznajesz Potwora Spaghetti, a nie jakiś pedź ;)

Data: 2019-06-08 21:02:31
Autor: Zenek Kapelinder
Ministrant z durszlakiem na glowie
Ty religiant jestes, do tego ciezki przypadek. Wyklucza to samodzielne myslenie. Jak bys przestal krecic zabawka i wlaczyl tv to wielu ciekawych rzaczy bys sie dowiedzial.

Data: 2019-06-09 02:24:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 06:02:33 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Ty religiant jestes, do tego ciezki przypadek.

Jaki ciężki przypadek?

Nie wierzę w płaską ziemię.
Nie wierzę w geocentryzm.
Nie wątpię specjalnie w hipotezę Wielkiego Wybuchu.
Nie wierzę, że świat został stworzony ca 6 tys. lat temu.
Nie wątpię, że wersja człowieka występująca na planecie Ziemia miała przodka
wspólnego z małpą oraz z Zenkiem Kogutem.
Jestem zwolennikiem demokratycznego i świeckiego państwa prawa w kwestiach
politycznych, liberalnego obyczajowo, ale bez ekscesów.

A co do religii, to popieram taką polegającą na ćwiczeniach umysłu, ewentualnie
na radosnym kulcie natury, a nie na bezmyślnej czołobitności..

Przysiadłeś się mocno Kogutku, żeby minie skrytykować, ale jedyne co z tego wypsnęło Ci się, to jedno wielkie jajo. Jak na nim trochę posiedzisz, to może
uda Ci się wyhodować bazyliszka...

Data: 2019-06-09 06:31:41
Autor: Zenek Kapelinder
Ministrant z durszlakiem na glowie
Wszysko ok ale z reinkarnacjami Cie pogielo.

Data: 2019-06-09 07:18:58
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 15:31:43 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Wszysko ok ale z reinkarnacjami Cie pogielo.

Są jakieś tam mało konkretne poszlaki za, nie ma jasnego dowodu przeciw.
To i można sobie w coś takiego wierzyć, gdzie tu jakaś tolerancja?

Data: 2019-06-09 08:48:59
Autor: japanizer
On Sunday, June 9, 2019 at 9:42:28 AM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
> Na mszy dla homosiow byl ministrant z durszlakiem na glowie.

Myślałem, że to ty Zenuś wyznajesz Potwora Spaghetti, a nie jakiś pedź ;)

Prawilny Zenuś lata po internetach i wyszukuje to, co rajcuje homoseksualnych.

Data: 2019-06-09 10:28:29
Autor: Zenek Kapelinder
Ministrant z durszlakiem na glowie
W telewizji w dzienniku mlocie pokazywali teczowych pajacow robiacych msze. W tvn nie pokazywali?

Data: 2019-06-09 12:46:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 19:28:30 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W telewizji w dzienniku mlocie pokazywali teczowych pajacow robiacych msze. W tvn nie pokazywali?

Hej, bo tutaj sobie gadacie tak o tym jednymi i drugim pedziu,  wartałoby
sprawdzić, skąd Szymon Niemiec ma święcenia. A wychodzi na to, że założenie
kościoła z sukcesją apostolską to jest rzecz, którą może zrobić co sprytniejszy
businessman. Jest trochę takich biskupów wędrownych, którzy według prawa
kanonicznego są wyświęceni ważnie, ale w sposób niegodny.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Episcopus_vagans
Jak się interesowałem ezoteryką Zachodu, to doszedłem do bardzo ciekawych materiałów na temat takich  ludzi, którzy w bardzo łatwy sposób szafują na
prawo i lewo liniami transmisyjnymi tradycji apostołów, wyświęcając coraz
to nowych ważnych biskupów i księży poza oficjalną hierarchią.

Data: 2019-06-09 08:29:11
Autor: Yogi
Dnia Sat, 8 Jun 2019 16:04:32 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Na mszy dla homosiow byl ministrant z durszlakiem na glowie.

No i oddał ci ten durszlak? To czego się indyczysz?

Ministrant z durszlakiem na glowie