Ministrem sprawiedliwości zajmie się prokuratura

Data: 2010-10-24 15:03:00
Autor: u2
Ministrem sprawiedliwości zajmie się prokuratura
... ale pewnie nic nie wykryje :

http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=472666

"Minister sprawiedliwości podczas wizyty w Instytucie Ekspertyz Sądowych
w Krakowie słuchał zapisów z czarnych skrzynek samolotu, który uległ
katastrofie pod Smoleńskiem - poinformowała prokuratura wojskowa.
Podkreśliła, że nie udzieliła zgody na udostępnienie treści zapisów z
rejestratorów. Sprawę ma zbadać krakowska prokuratura.

Po zeszłotygodniowej wizycie ministra Krzysztofa Kwiatkowskiego w
krakowskim Instytucie sprawę wyjaśniała Wojskowa Prokuratura Okręgowa w
Warszawie, która prowadzi śledztwo smoleńskie.

Jak poinformował rzecznik Naczelnej Prokuratury Wojskowej płk Zbigniew
Rzepa, ustalono, że minister odsłuchał czarne skrzynki z Tu-154M, na co
nie udzieliła zgody prokuratura. Rzecznik podkreślił, iż "zachodzi
konieczność zajęcia stanowiska procesowego w niniejszej sprawie".
Dlatego została ona przekazana do Prokuratury Okręgowej w Krakowie, aby
ta zbadała kwestię domniemanego "rozpowszechniania publicznego, bez
zezwolenia prokuratora, wiadomości z postępowania przygotowawczego,
zanim zostały ujawnione w postępowaniu sądowym". Przestępstwo to jest
zagrożone karą pozbawienia wolności do 2 lat.

- W toku podjętych czynności ustalono, że treść i zakres odsłuchiwanego
materiału nie były uzgadniane z ministrem sprawiedliwości i innymi
gośćmi uczestniczącymi w prezentacji - podkreślił Rzepa.

Politycy opozycji wskazywali, że premier Donald Tusk powinien
zdymisjonować Kwiatkowskiego. Rzecznik rządu Paweł Graś przyznał, że
Kwiatkowski nie ustrzegł się "błędu" i "niepotrzebnej wpadki". Ale - jak
ocenił - cała sprawa "nie skończy się dymisją"."

Data: 2010-10-24 16:15:30
Autor: Canucki
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Nie rozumiem tej calej sprawy.  Te czarne skrzynki juz dawno powinna "odsluchac" cala Polska.  Czemu wladze ukrywaja ich tresc?
Czyzby wmawianie spoleczenstwu przez pol roku, ze wine ponosi zaloga
i poddajacy ich presji prezydent i jego wyslannik a takze brat prezydenta, nie mialo pokrycia w faktach?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-24 16:37:09
Autor: Canucki
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> Czyzby wmawianie spoleczenstwu przez pol roku, ze wine ponosi zaloga
> i poddajacy ich presji prezydent i jego wyslannik a takze brat

A chociazby ten, kto Panu sygnaturke napisal  :-))))

Krzysztof Canucki

--

Ministrem sprawiedliwości zajmie się prokuratura