Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie

Data: 2010-07-19 11:35:00
Autor: Pistacjusz
Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie
http://www.pardon.pl/artykul/12025/butelkami_po_piwie_w_rycerzy_politycy_pod_grunwaldem

Pewnie nie spodobało im się, że Krzyżacy przegrali.
Na następnej imprezie trzeba będzie odzielić siatką
od publiczności tych POwskich meneli.

Data: 2010-07-19 20:49:48
Autor: u2
W dniu 2010-07-19 20:35, Pistacjusz pisze:
[...]

Wygląda mi na robotę chłopaków ze spalonych WSI pod wodzą naczelnego
alkoholika Janusza P. :

DEBEŚCIAKI
Czy dzień przed katastrofą była zakrapiana impreza?
Czy L.Kaczyński pił wódkę?
Czy start samolotu został przełożony?
Czy L.Kaczyński spóźnił się nawet na przełożoną godzinę startu?
Czy się spowiadał gdy wszyscy czekali?
Czy Prezydent rozmawiał z bratem przed lądowaniem?
Czy w kokpicie były osoby postronne m.in. gen. Błasik?
Czy zjawił się tam po informacji o mgle?
Czy piloci JAK-a ostrzegali pilotów TU?
Czy kontrolerzy ostrzegali?
Czy piloci rosyjskiego IŁ-a, z lotniska w Smoleńsku, zrezygnowali z
lądowania?
Czy pilot powiedział, "jak nie wylądujemy, to nas zabije"?
Czy piloci lekceważyli komendy kontrolerów i przyrządów pokładowych?
Czy podczas lotu do Gruzji były naciski na pilotów?
Czy Karski i Gosiewski oskarżali pilotów o tchórzostwo w swoich donosach?
Czy po tych oskarżeniach, pilot zwolnił się na "własną prośbę"?

Czy kancelaria prezydenta wydała 83 tys. na wódę?

Czy PiSiaczki są rekordzistami świata w ilości wyroków za oszczerstwa?
Czy Jacek Kurski ma kilkanaście prawomocnych wyroków za oszczerstwa?

Data: 2010-07-19 21:05:24
Autor: Marek Czaplicki
Pistacjusz napisał na pl.soc.polityka:

http://www.pardon.pl/artykul/12025/butelkami_po_piwie_w_rycerzy_politycy_pod_grunwaldem
Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie
na następnej imprezie spróbują rzucać butelkami z piwem :-)

Data: 2010-07-19 21:16:59
Autor: [heÂŽsk]
Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie
On Mon, 19 Jul 2010 11:35:00 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

 czytaj ze zrozumieniem

"Pod namiotem dla VIP-ów trwała impreza. W czasie bitwy w stronę rycerzy poleciały stamtąd na przykład puste butelki po piwie."

POD a nie W. pod namiotem stali PiSowcy by zobaczyc jak sie panstwo bawi...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-19 13:01:58
Autor: Pistacjusz

<pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

W czasie bitwy w stronę rycerzy poleciały
stamtąd na przykład puste butelki po piwie."

POD a nie W. pod namiotem stali PiSowcy by

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/http://miniurl.pl/manie2006http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

 czytaj ze zrozumieniem

Jak pisałem wczoraj, rycerze bili się - z jakiegoś powodu - głównie
pod namiotem politycznych dostojników, wśród który6ch było kilku
ministrów z PO. Widać ci uznali, że widowisko im niezbyt się podoba..
Szkoda, bo jak twierdzi "Jagiełło", cała impreza i tak była
podporządkowana VIP-om:

Data: 2010-07-20 09:50:32
Autor: konus

<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

Pisowcy , znaczy holota bo tylko ta moze sie tak " bawic" .

kwakwa

Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie