Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie

Data: 2010-07-19 21:16:59
Autor: [heÂŽsk]
Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie
On Mon, 19 Jul 2010 11:35:00 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

http://www.pardon.pl/artykul/12025/butelkami_po_piwie_w_rycerzy_politycy_pod_grunwaldem

Pewnie nie spodobało im się, że Krzyżacy przegrali.
Na następnej imprezie trzeba będzie odzielić siatką
od publiczności tych POwskich meneli.

 czytaj ze zrozumieniem

"Pod namiotem dla VIP-ów trwała impreza. W czasie bitwy w stronę rycerzy poleciały stamtąd na przykład puste butelki po piwie."

POD a nie W. pod namiotem stali PiSowcy by zobaczyc jak sie panstwo bawi...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2010-07-19 13:01:58
Autor: Pistacjusz

<pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

W czasie bitwy w stronę rycerzy poleciały
stamtąd na przykład puste butelki po piwie."

POD a nie W. pod namiotem stali PiSowcy by

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/http://miniurl.pl/manie2006http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

 czytaj ze zrozumieniem

Jak pisałem wczoraj, rycerze bili się - z jakiegoś powodu - głównie
pod namiotem politycznych dostojników, wśród który6ch było kilku
ministrów z PO. Widać ci uznali, że widowisko im niezbyt się podoba..
Szkoda, bo jak twierdzi "Jagiełło", cała impreza i tak była
podporządkowana VIP-om:

Data: 2010-07-20 09:50:32
Autor: konus

<pistacjusz@gmail.com> wrote:

[...]

Pisowcy , znaczy holota bo tylko ta moze sie tak " bawic" .

kwakwa

Ministrowie PO rzucaj ą w ludzi butelkami po piwie