Ministrowie PiS zapowiadają zmiany

Data: 2015-11-13 17:00:48
Autor: Budzik
Ministrowie PiS zapowiadają zmiany
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

"Nie ma najmniejszych szans, by z dochodów kopalni można wybudować nową kopalnię" - zauważył.

Ja tez tak mam, załozyłbym firme ktora przynosi zyski tylko chciałbym zeby mi ktos kupił otwarcie - kupił sprzet etc. Dalej jz sobie proadze. Fajnie tak...

Pytany, czy ma to robić państwo Tchórzewski dodał, że "niekoniecznie". Wskazał na przedsiębiorstwa - które jak mówił - swoje zyski "kierują" na różne przedsięwzięcia.

A po Polsku?

Ministrowie PiS zapowiadają zmiany