Ministrowie w kancelarii prezia ?

Data: 2010-07-06 12:00:42
Autor: heÂŽsk
Ministrowie w kancelarii prezia ?
i to az PIECIU? co te ludki tam robia, ze musza byc w randze ministra?
Po cholere nam urzad prezydenta i senat ? mam nadzieje, ze pis zlozy
taki wniosek o zmiany w konstytucji.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-06 13:49:28
Autor: jerzy.n

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:f1r5365pbadpfs736hku5srgj7ge07612t4ax.com...
i to az PIECIU? co te ludki tam robia, ze musza byc w randze ministra?
Po cholere nam urzad prezydenta i senat ? mam nadzieje, ze pis zlozy
taki wniosek o zmiany w konstytucji.
Głupa palisz ,to przecież poprzedni "rozdął" administracje w kancelarii do 600 osob, przy 70 w kancelarii Narutowicza...

Ministrowie w kancelarii prezia ?