Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny

Data: 2011-08-06 11:55:58
Autor: Grzegorz Z.
Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny
Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,4387146,Ziobro__To_jest_gwozdz_do_trumny_Leppera.html

Data: 2011-08-06 10:32:50
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

wsrod wrzarzy to jestes ewidentnie ty, gnido ludzka.

Data: 2011-08-06 12:36:43
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

wsrod wrzarzy to jestes ewidentnie ty, gnido ludzka.

Ooo... następny "inteligentny inaczej" z zaświadczeniem o dysgrafii.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 10:44:37
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a): > >> Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

Ooo... następny "inteligentny inaczej" z zaświadczeniem o dysgrafii.

nie pocieszaj sie, ze obrazajac innych,  przybedzie ci intelektu.
To widac, po twoich tekstach, ze jestes dno intelektualne i moralne.

Data: 2011-08-06 12:46:44
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

[...]

To o którym Q wczoraj pisałem?

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 10:49:28
Autor: obserwator
Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
To o którym Q wczoraj pisałem?

z glupkami nie powinno sie dyskutowac, wiec won.

Data: 2011-08-06 12:52:04
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
To o którym Q wczoraj pisałem?

z glupkami nie powinno sie dyskutowac, wiec won.

Co to "glupki" ? --
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-08 18:49:53
Autor: .[HeÂŽSk].
Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny
On Sat, 6 Aug 2011 12:52:04 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a): > > >> To o którym Q wczoraj pisałem?

Co to "glupki" ?

 ta gnida obsrywator jeszcze tu jest? dziwne...

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-08-06 12:51:30
Autor: stevep

obserwator napisał:

> [...]

nie pocieszaj sie, ze obrazajac innych,  przybedzie ci intelektu.
To widac, po twoich tekstach, ze jestes dno intelektualne i moralne.

To badziewie nie tekst, gdzie kacapy i razwietka?

--
stevep

Data: 2011-08-06 10:56:55
Autor: obserwator
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
To badziewie nie tekst, gdzie kacapy i razwietka?

 wlasnie sie odezwaly.

Data: 2011-08-06 18:32:51
Autor: stevep
Dnia 06-08-2011 o 12:56:55  obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):

To badziewie nie tekst, gdzie kacapy i razwietka?

 wlasnie sie odezwaly.

Odezwł się psychol, który przez niedopatrzenie opuścił te bzdurne zaklęcia.

--
stevep

Data: 2011-08-06 12:53:49
Autor: Grzegorz Z.

obserwator napisał:

> [...]

To widac, po twoich tekstach, ze jestes dno intelektualne i moralne.

To badziewie nie tekst, gdzie kacapy i razwietka?

I Żydzi. Od kiedy urwan przeniósł się na Frondę a panslav na łono Abrahama
stanowczo za mało tu się mówi o Żydach.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny
On Sat, 6 Aug 2011 12:36:43 +0200, "Grzegorz Z."

obserwator napisał:

> Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a): > >> Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

Ooo... następny "inteligentny inaczej" z zaświadczeniem o dysgrafii.

 ujadaja pisowski kundle, ujadaja...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-08-10 00:47:41
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1j58i$69j$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

wsrod wrzarzy to jestes ewidentnie ty, gnido ludzka.

Nie wstyd ci za takiegio fircyka Ziobro?

Toż to tragiczny typek jest...

boukun

Data: 2011-08-06 12:16:17
Autor: Klin
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,4387146,Ziobro__To_jest_gwozdz_do_trumny_Leppera.html

   Popatrzyłeś wszarzu na datę tej sensacyjki?

Data: 2011-08-06 12:26:08
Autor: Grzegorz Z.
in napisał:

[...]

Do tej pory nie miałem pewności czy jesteś pisowski.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-06 12:40:46
Autor: raff

"Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> wrote in message news:j1j49m$i5f$1news.onet.pl...
[...]

Przeciez sam to wygrzebal sprzed wielu lat. Ale prawdy nie ukryje.

R.

Data: 2011-08-06 14:06:12
Autor: hersk
Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny
On Sat, 6 Aug 2011 11:55:58 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,4387146,Ziobro__To_jest_gwozdz_do_trumny_Leppera.html

 mocodawca czy wykonawca?

Data: 2011-08-08 18:49:52
Autor: .[HeÂŽSk].
[...]

 czy zleceniodawca "samobojstwa" leppera mogl zlecic  katastrofe smolenska? pytanie zamkniete.

Data: 2011-08-08 22:10:23
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-06 11:55, Grzegorz Z. pisze:
Widzicie pisowscy wszarze? Nie Donek, nie Bronek tylko wasz, swojski.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/10,88722,4387146,Ziobro__To_jest_gwozdz_do_trumny_Leppera.html

Kłamliwe bydle - pokazuje dyktafonik  a nagranie rozmowy z Lepperem przedstawił na płycie CD... modyfikowanej przez tydzień przez wynajętego specjalistę od takich rzeczy!

PS. mógłbyś nią załączać linków z reklamami "Gazety"?

Data: 2011-08-09 03:20:46
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

PS. mógłbyś nią załączać linków z reklamami "Gazety"?

Adblock sobie zainstaluj. Ja tych reklam nawet nie widzę.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-09 13:21:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-09 03:20, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

PS. mógłbyś nią załączać linków z reklamami "Gazety"?
Adblock sobie zainstaluj. Ja tych reklam nawet nie widzę.

Nie używam Firefoxa. Google Chrome jest szybsze i poręczniejsze.

Data: 2011-08-09 13:22:56
Autor: Grzegorz Z.

jadrys napisał:

PS. mógłbyś nią załączać linków z reklamami "Gazety"?
Adblock sobie zainstaluj. Ja tych reklam nawet nie widzę.

Nie używam Firefoxa. Google Chrome jest szybsze i poręczniejsze.

Też ma adblock.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-10 00:53:18
Autor: boukun

jadrys napisał:

[...]

Pomimo Adblock Plus, ta reklama się na Firefoxie włącza...

boukun

Ministru Ziobru wbija Lepperowi gwóźdź do trumny