Miniwieza czy amplituner? Dylemat...

Data: 2010-09-24 12:11:20
Autor: pablo eldiablo
Miniwieza czy amplituner? Dylemat...
Witam.

Od pewnego czasu szukam bez rezultatu... wlasnie - chyba miniwiezy, ale
spelniajacej kilka warunkow:
- musi posiadac przynajmniej jedno wejscie na tylnej sciance, najlepiej dwa
(ma sluzyc jako komputerowy zestaw glosnikowy i ew. jako glosniki telewizorka
w sypialni)
- musi miec funkcje budzenia radiem (ew. tez jakims pikaniem, ale niekoniecznie)
- wejscie radiowe antenowe koncentryczne
- stonowany wyglad
- cena im nizsza, tym lepiej ;)

Na marce mi nie zalezy, ale nie kupuje chinskiego no-name. Na audiofilskim
brzmieniu mi nie zalezy, do delektowania sie dzwiekiem mam inny sprzet ;)

Pytanie brzmi: czy sa tego typu urzadzenia w cenie nizszej, niz prosty
amplituner posiadajacy te funkcje + para niedrogich kolumienek (<1000zl)?

Z gory dzieki za pomoc!
pablo

--

Miniwieza czy amplituner? Dylemat...