Minuty, pieniądze z abonamentu-ORANGE

Data: 2009-06-04 22:35:40
Autor: Szymon
Minuty, pieniądze z abonamentu-ORANGE
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h091fo$9kb$1node1.news.atman.pl...
"Jaka kwotę Orange powinno mi odliczyć  za 6 minut i 52 sekundy rozmowy + 1
sms specjalny za 1 zł.?
Zeszło mi z moich pieniedzy/abonamentu za to co wyżej podałam: 7,78 zł.
Tak jakoś dziwnie szybko i dużo mi ubywa środków z mojego abonamentu, że
od trzech dni dokładnie wszystko sprawdzam i liczę ile minut zeszło i ile
mi  danego dnia lub dwóch dni ubyło na koncie."

A jakie masz stawki? Bo szklana kula w naprawie :-) Chociaż wydaje się, że naprawdę sporo sobie policzyli
--
Pozdrawiam,
Szymon

Minuty, pieniądze z abonamentu-ORANGE