Miracast jakie ma inne nazwy?

Data: 2020-05-06 07:40:34
Autor: kawalerka.poznan.winogrady
Miracast jakie ma inne nazwy?
Hej,
W LG jest funkcja "udost. ekranu", spotkałam też gdzieś nazwę miracast.
Jak takie "wysyłanie ekranu" nazywa się u innych producentów smartfonów?

Zależy mi, by mieć możliwość ogladania zdjęć czy filmów ze smartfona na dużym telewizorze bez kabli.
Czego szukać? Screenmirroring? Dual screen? Klonowanie ekranu? Rzutowanie ekranu?
Jak nazywa się ta funkcja?

Majka

Data: 2020-05-06 17:00:51
Autor: 2late
On 06/05/2020 03:40 PM, kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com wrote:
[...]

Dobrze byloby wiedziec jaki masz telefon, moze masz to juz wbudowane.
Zalezy tez od telewizora.

Data: 2020-05-06 21:21:28
Autor: Adam
W dniu 2020-05-06 o 18:00, 2late pisze:
[...]

Samsungi, zdaje mi się, że już od wersji Galaxy S3 mają to systemowo. Samsungowe nazwy opierają się na rdzeniu Mirror.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-05-08 10:58:05
Autor: ąćęłńóśźż
Miracast jakie ma inne nazwy?
Także: Samsung Smart TV.

-- -- -
Samsungowe nazwy opierają się na rdzeniu Mirror.

Data: 2020-05-07 05:03:19
Autor: Majka
W dniu środa, 6 maja 2020 18:12:32 UTC+2 użytkownik 2late napisał:
> [...]
> Jak nazywa się ta funkcja?

Dobrze byloby wiedziec jaki masz telefon, moze masz to juz wbudowane.

Pozdrawiam
-- 2late(TM) Outspace Communication Inc.(R) 1999*2020(C)

Hej,
mój to LG V30 i ma taka funkcję, opisaną jako "udost.ekranu"..
Mój tv odbiera obraz z telefonu.
Ja pytam, jak funkcja opisana w LG V30 jako "udost.ekranu"  nazywana jest przez innych producentów.
Wiem już z tego wątku, że moze to być nazwane chromecast, miracast, widi, airplay, DLNA. Są jeszcze inne nazwy?
Czy np. Samsung Note 10 Lite ma tą funkcję?

Chcę zmienić telefon, i jest to dla mnie jedna z funkcji niezbędnych (poza dobrym czasem na baterii, o czym już wiem z wątku "Zarzadzanie energia w starszych flagowcach").
Majka

Data: 2020-05-07 14:14:59
Autor: 2late
On 07/05/2020 01:03 PM, Majka wrote:
[...]

Chromecast to jest urzadzenie, miracast to standard - synonim wlasnie wyswietlania a nie oprogramowanie lub hardware, DLNA to sposob komunikacji mediow w sieci lokalnej wiec wszystko z innej bajki, do tego mieszasz nazwy polskie i obce.

Jesli kupisz urzadzenie chromecast i podlaczysz do TV z hdmi, to wyswietlisz na tym z kazdego urzadzenie z androidem i oprogramowaniem google. Wszystkie inne modele maja swoje rozwiazania ale watpie zeby byly na pewno kompatybilne kazdy z kazdym.
Samsungi maja cos swojego ale pomimo ze mam samsunga, nie uzywam tego.
Stawiam na google (home app), dzieki temu z kazdego telefonu w domu podlacze sie do kazdego TV (akurat mam 2 x LG).

Czy np. Samsung Note 10 Lite ma tą funkcję?

Chcę zmienić telefon, i jest to dla mnie jedna z funkcji niezbędnych (poza dobrym czasem na baterii, o czym już wiem z wątku "Zarzadzanie energia w starszych flagowcach").

Na twoim miejscu sciagnalbym instrukcje obslugi ze strony samsunga przed zakupem telefonu i poczytal. NA 99% odpowiednik miracast powinien byc w tym samsungu dostepny bo to teraz standard a jak nie to dzieki google home wyswietlisz co trzeba przez google home, lub bezposrednio z VLC, google photos i co tam jeszcze to wspiera.
(Facebook nie wyswietla z samsunga na LG TV, to akurat sprawdzalem ostatnio. 2 rozne samsungi nie daly rady ale czy to wina facebooka czy LG, nie chce mi sie dochodzic)

Data: 2020-05-15 12:33:10
Autor: jerzu.xyz
On Thu, 7 May 2020 14:14:59 +0100, 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> wrote:

Jesli kupisz urzadzenie chromecast i podlaczysz do TV z hdmi, to wyswietlisz na tym z kazdego urzadzenie z androidem i oprogramowaniem google.

Niekoniecznie. Motorola owszem działa, ale z tableta Huajałeja ni
chusteczki.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2020-05-06 19:07:44
Autor: heby
On 06/05/2020 16:40, kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com wrote:
Jak takie "wysyłanie ekranu" nazywa się u innych producentów smartfonów?

Inaczej. Jest kilka słów kluczowych, niekoniecznie związanych z telefonami:

1) chromecast
2) miracast
3) widi
4) airplay

https://www.howtogeek.com/177145/wireless-display-standards-explained-airplay-miracast-widi-chromecast-and-dlna/

Data: 2020-05-06 23:41:13
Autor: Zarathristramor Guthathruhouselador
Cast jakie ma inne nazwy?
melina.pyryland.winotrupy@CENZURA.com wrote...
Zależy mi, by mieć możliwość ogladania zdjęć czy filmów ze srakofona na dużym TVwodoleju bez kabli.

Z pewnością wynurzą się tu z nor gdybacze, których
należy olać... i co następuje czynić...

- zaaplikuj sE "toto" co w dwu poniższych URLach

https://imgur.com/a/CSUNUSU

- nazwa "toto" jest u góry, wszystko "umie"!

https://imgur.com/a/7DaAaFD

Nawet dupcyś wyświetli zdjecia (czy cokolwiek)
na czymkolwiek (nie tylko na TV(wodoleju))

https://imgur.com/a/I5pqQrk

Każdy strumień spluje na "patrzałkę" (dowolnego
kalibru).

https://imgur.com/a/4yucmM0

Zwracaj uwagę na zakreślenia w czerwonym
kolorze.

Wszystko aplikujesz bezprzewodowo (i nie
tylko).
Nie potrzebujesz TRASOWNIKa bo możesz
pchać bezposrednio.

Dwie dodatkowe aplikacje załatwiają WSZYSTKO.

(Śmiga bez zająkania, 8lat gwarantowane wznowienia)

--
Zarathristramor Guthathruhouselador

Oto jak kalifat germanistan - SED 2.0 z
łatwością kolonizuje i ograbia neoPRL...
http://bit.ly/2HnecAD

Miracast jakie ma inne nazwy?