Miro krawiec Tuska

Data: 2013-03-02 16:15:31
Autor: pluton_
Miro krawiec Tuska
Futra z Ameryki, czyli jak "Miro" ubiera³ Tuska.

Odpaliles bombe. Jutro rzad podaje sie do dymisji.

Nullification

Data: 2013-03-02 16:11:58
Autor: u2
Miro krawiec Tuska
W dniu 2013-03-02 16:15, pluton_ pisze:
Futra z Ameryki, czyli jak "Miro" ubierał Tuska.

Odpaliles bombe. Jutro rzad podaje sie do dymisji.

W niedziele ? Porypalo ciebie znowu plutek ? ...-;)

Data: 2013-03-02 16:38:38
Autor: pluton_
Miro krawiec Tuska

> Odpaliles bombe. Jutro rzad podaje sie do dymisji.

W niedziele ? Porypalo ciebie znowu plutek ? ...-;)

Po takich senstacjach, jakie tu podeslales to powinien jeszcze dzisiaj

Nullification

Data: 2013-03-02 16:38:15
Autor: u2
Miro krawiec Tuska
W dniu 2013-03-02 16:38, pluton_ pisze:
[...]

W szabas ? Widac, zes nie zydek plutek...-;)

Miro krawiec Tuska