Miro zmyślał

Data: 2010-01-30 10:19:36
Autor: u2
Miro zmyślał
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/30261

"Drzewiecki tłumaczył, że jego słynne pismo ws. dopłat to wynik błędu
urzędniczego, a on sam je tylko podpisał. Na dowód Drzewiecki cytował
wczoraj słowa dyrektora, który sporządził dokument - Rafała Wosika.
Polityk PO przytaczał wyjaśnienia Wosika z 6 października ub. r., a więc
złożone tuż po wybuchu afery hazardowej.

Jednak według nieoficjalnych informacji Wosik co innego powiedział
później prokuratorom prowadzącym hazardowe śledztwo. A jego zeznania
wpłynęły do sejmowej komisji śledczej.

To kolejny problem byłego ministra sportu. Niedawno dziennikarze
"Wiadomości" ujawnili, że rezygnacja Drzewieckiego z dopłat została
zaakceptowana przez prowadzące ustawę Ministerstwo Finansów, a więc
lobbing "Mira" był skuteczny. "Wiadomości" dotarły do kluczowego
dokumentu z 7 lipca 2009 r. Anna Cendrowska z resortu finansów pisze w
nim: "W zwiÄ…zku z wycofaniem siÄ™ przez Ministra Sportu i Turystyki z
propozycji wprowadzenia rozwiązań ustawowych dotyczących poszerzenia
katalogu gier objętych opłatami (...), z projektu ustawy (...) zostaną
usunięte dotychczasowe propozycje zmian w tym zakresie" [podkr. red.].

Ten dokument burzy mit, że dopłaty nie zostały wycofane, i wskazuje, iż
ówczesny minister sportu osiągnął swój pierwotny cel. Podważa też
prawdziwość tłumaczeń Drzewieckiego, próbującego wmówić opinii
publicznej, że nie wiedział, co podpisuje."

Data: 2010-01-30 13:46:56
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sat, 30 Jan 2010 10:19:36 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/30261

"Drzewiecki t³umaczy³, ¿e jego s³ynne pismo ws. dop³at to wynik b³êdu
urzêdniczego, a on sam je tylko podpisa³. [...]

 podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ?  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-01-30 14:10:43
Autor: matador
Miro zmyślał
*.he®sk.* pisze:

 podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ?  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.

Strasznie był zapracowany Miro tego dnia? Ile cmentarzy odwiedził?

matador.

Data: 2010-01-30 15:42:36
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-30 14:10, matador pisze:

 podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ?  przy n-tym w danym dniu
nie czytasz calosci.

Strasznie był zapracowany Miro tego dnia? Ile cmentarzy odwiedził?

To Zbyszek się tam umawiał, aby się tam pomodlić rzecz jasna.

Data: 2010-01-30 16:00:03
Autor: matador
Miro zmyślał
u2 pisze:
[...]

No tak... Miro nie z branży cmentarnej.
Miro to "Tiger Woods" pełobandy. He, he...
Lubi "pszestszeń".

matador.

Data: 2010-01-30 16:53:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sat, 30 Jan 2010 14:10:43 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ? >  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.
Strasznie by³ zapracowany Miro tego dnia? Ile cmentarzy odwiedzi³?

 nie wiem. pis wie.

Data: 2010-01-30 17:08:56
Autor: matador
Miro zmyślał
*.he®sk.* pisze:

 nie wiem. pis wie.

Masz szczęście, że to nie twój Miro recepty dla ciebie podpisuje.

matador.

Data: 2010-01-31 10:11:43
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sat, 30 Jan 2010 17:08:56 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  nie wiem. pis wie.
Masz szczê¶cie, ¿e to nie twój Miro recepty dla ciebie podpisuje.

 jedynym lekarstwem na dobrobyt naszego kraju sa blizniacy.

Data: 2010-01-30 15:44:00
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-30 13:46, *.he®sk.* pisze:

[...]

Czyżbyś pracował w nie-rządzie peło i nie wiedział co podpisujesz ?

Data: 2010-01-30 16:53:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sat, 30 Jan 2010 15:44:00 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ? >  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.

Czy¿by¶ pracowa³ w nie-rz±dzie pe³o i nie wiedzia³ co podpisujesz ?

 czyli, ze nie podpisywales nigdy dokumentow. wyrobnik jestes ;o)

Data: 2010-01-30 17:08:42
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-30 16:53, *.he®sk.* pisze:
[...]

Raczej to wyrobnik peło podpisuje nie wiedząc co podpisuje.

Data: 2010-01-31 10:11:43
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sat, 30 Jan 2010 17:08:42 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyli, ze nie podpisywales nigdy dokumentow. wyrobnik jestes ;o)
Raczej to wyrobnik pe³o podpisuje nie wiedz±c co podpisuje.

 no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Data: 2010-01-31 10:39:12
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 10:11, *.he®sk.* pisze:

 czyli, ze nie podpisywales nigdy dokumentow. wyrobnik jestes ;o)

Raczej to wyrobnik peło podpisuje nie wiedząc co podpisuje.

 no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Jasne, ty podpisujesz wszystko co twoi kolesie podsunÄ…, nawet nie
czytasz, bo i poco, skoro pisać nie umiesz :)

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sun, 31 Jan 2010 10:39:12 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Jasne, ty podpisujesz wszystko co twoi kolesie podsun±,

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

nawet nie czytasz, bo i poco, skoro pisaæ nie umiesz :)

 ubolewam ;o)))

Data: 2010-01-31 14:53:58
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 14:00, *.he®sk.* pisze:

 no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Jasne, ty podpisujesz wszystko co twoi kolesie podsunÄ…,

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

Aferę twoich kolesiów z peło chcesz, za wszelką cenę, przerzucić na
znienawidzonych pisiorów. Masz manię prześladowczą na punkcie Jarka
Kaczyńskiego, całkiem normalnego gościa, zwłaszcza w porównaniu do
twojego cudaka Donka :)

Data: 2010-01-31 16:08:48
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sun, 31 Jan 2010 14:53:58 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

Aferê

 jaka afere? wyszlo pierdniecie kleryka a mialo byc el ninio.

twoich kolesiów z pe³o chcesz,

 czyli konkretnie kogo ?

za wszelk± cenê, przerzuciæ na znienawidzonych pisiorów.

 "znienawidzonych"? raczej zalosnych.
Masz maniê prze¶ladowcz± na punkcie Jarka Kaczyñskiego,

 bedac w anglii nasluchalem sie na temat prezesa.
 po prostu sie z nas Polakow nabijano. zestawiono
 go z "chlopem" lepperem i "rasista" giertychem.
 prezes szkodzi zarowno PiS jak i naszemu krajowi.

ca³kiem normalnego go¶cia,

 buuuhahahhahhahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaahahhahahhahahaa!

 1. czy to jest normalne,ze facio jest 60-cioletnim kawalerem?
 2. czy to normalne by we wspolczesnym swiecie facet nie mial     konta bankowego, nie mowiac o karcie bankomatowej ?
 3. czy to normalne by facet nie mial prawa jazdy?
 4. czy to normalne by wspolczesnym swiecie ktos taki jak prezes
    uwazal internet sa siedlisko prostytucji i pedalstwa?

 i to jest normalny gosc ? jak na sredniowiecze - tak ;o)))

zw³aszcza w porównaniu do twojego

 patrz pkt 1-4.kto wypada korzystniej ? ;o)))

cudaka Donka :)

 brak argumentow,co?  w ten sposob chcesz minimalizowac swoj dysonans poznawczy ?

Data: 2010-01-31 16:46:48
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 16:08, *.he®sk.* pisze:

 jaka afere? wyszlo pierdniecie kleryka a mialo byc el ninio.

Jakie el nino, herrsk ?

twoich kolesiów z peło chcesz,

 czyli konkretnie kogo ?

Zbycha, Rycha, Grzecha, Mira i Dona.

za wszelką cenę, przerzucić na znienawidzonych pisiorów.

 "znienawidzonych"? raczej zalosnych.

Każdy sądzi po sobie :)

[...]

Akurat bardzo dbam o to co myślą o nas durni Angole :)

całkiem normalnego gościa,

[...]

Ściema merdialna wymyślona dla takich dupków jak ty. Poczytaj o Jakru
Kaczyńskim n.p. w Wiki.

zwłaszcza w porównaniu do twojego

 patrz pkt 1-4.kto wypada korzystniej ? ;o)))

Granie w piłkę nożną podczas kluczowych obrad Sejmu uważasz za normalne
? Przecież to kpina z każdego polskiego obywatela. A ten twój Graś
koordynator służb specjalnych zamiatający dom dla Niemca w Warszawie,
przecież to dno.

cudaka Donka :)

 brak argumentow,co?  w ten sposob chcesz minimalizowac swoj dysonans poznawczy ?

Cuda obiecywał Don. Słowa, niestety, dotrzymał.

Data: 2010-01-31 19:28:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sun, 31 Jan 2010 16:46:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  jaka afere? wyszlo pierdniecie kleryka a mialo byc el ninio.
Jakie el nino, herrsk ?

 google twoim przyjacielem jest ;o))

Zbycha, Rycha, Grzecha, Mira i Dona.

 to nie sa moim koledzy. ja ich nawet nie znam.

 wlasnie ;o)

>  po prostu sie z nas Polakow nabijano. zestawiono
>  go z "chlopem" lepperem i "rasista" giertychem.
>  prezes szkodzi zarowno PiS jak i naszemu krajowi.
Akurat bardzo dbam o to co my¶l± o nas durni Angole :)

 jasne. sami durnie. tylko ty "mendrzec" ;o)

> [...]
>  4. czy to normalne by wspolczesnym swiecie ktos taki jak prezes
>     uwazal internet sa siedlisko prostytucji i pedalstwa?

¦ciema merdialna wymy¶lona dla takich dupków jak ty.

 oooo, brak argumentow? niue odwdziecze sie rownie milym komplementem
 obrazujacym stan twego umyslu. zrobili to juz inni, przychylam sie
 do ich oceny. jestes koles ZALOSNY... jezeli ten styl sie powtorzy
 idziesz do kf.

Poczytaj o Jakru Kaczyñskim n.p. w Wiki.

 czyzby sie ozenil? a moze zalozyl konto w banku?
 o, a moze pj zrobil ? przez internet ? 'o))))

>  patrz pkt 1-4.kto wypada korzystniej ? ;o)))
Granie w pi³kê no¿n± podczas kluczowych obrad Sejmu uwa¿asz za normalne
?
  90% lawek w sejmie swieci pustkami. "obecni" spiacy spia sobie.
 premier nie ma obowiazku uczestniczenia w obradach sejmu.

Przecie¿ to kpina z ka¿dego polskiego obywatela.

 raczej z elektoratu pis ;o))

A ten twój Gra¶

 nie znam faceta. bylismy razem na piwie czy jak?

koordynator s³u¿b specjalnych zamiataj±cy dom dla Niemca w Warszawie,

 sadzisz, ze nie stac go na sprzataczke? moze ty...
przecie¿ to dno.

 oczywiscie. gdzie mu do ciebie.

Cuda obiecywa³ Don. S³owa, niestety, dotrzyma³.

 coz, zamiast 3 mln mieszkan wybudowal peron we wloszczowej.
 a cud bedzie jak sie jarcio ozeni...

Data: 2010-01-31 22:41:22
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 19:28, *.he®sk.* pisze:
On Sun, 31 Jan 2010 16:46:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

twoich kolesiów z peło chcesz,
 czyli konkretnie kogo ?
Zbycha, Rycha, Grzecha, Mira i Dona.

 to nie sa moim koledzy. ja ich nawet nie znam.

Teraz to siÄ™ ich wypierasz, bo sÄ… umoczeni w afery.

Cuda obiecywał Don. Słowa, niestety, dotrzymał.

 coz, zamiast 3 mln mieszkan wybudowal peron we wloszczowej.
 a cud bedzie jak sie jarcio ozeni...

Powtarzasz się jak zepsuta płyta.

Data: 2010-02-01 16:09:54
Autor: cirrus
Miro zmy¶la³

Data: 2010-01-31 11:29:03
Autor: wekon
Miro zmy¶la³
"*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:47a8m5tdn2e6klbvtih3m2chd4c21mb4o24ax.com...
[...]

g³upi¶ albo naiwny...

wekon

Data: 2010-01-31 11:47:28
Autor: matador
Miro zmy¶la³
wekon pisze:
[...]

S±dzê, ¿e hesk MU wierzy, jeszcze...

matador.

--
TUSKowaæ - tuszowaæ, zatajaæ, kryæ, pomijaæ
milczeniem, ukrywaæ przed, ukrêcaæ g³owê sprawie,

Data: 2010-01-31 13:56:18
Autor: wekon
Miro zmy¶la³
"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:hk3nk3$hro$1nemesis.news.neostrada.pl...
wekon pisze:
[...]

A to ta trzecia opcja, czyli g³êboko wierz±cy :-)

wekon

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sun, 31 Jan 2010 11:47:28 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

S±dzê, ¿e hesk MU wierzy, jeszcze...

 koMU ? ;o)))

Data: 2010-01-31 14:41:10
Autor: matador
Miro zmyślał
*.he®sk.* pisze:
On Sun, 31 Jan 2010 11:47:28 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

Sądzę, że hesk MU wierzy, jeszcze...

 koMU ? ;o)))

No przecież napisaÅ‚em - "MU"  ;-)

matador.

--
TUSKować - tuszować, zatajać, kryć, pomijać
milczeniem, ukrywać przed, ukręcać głowę sprawie,

Data: 2010-01-31 16:08:48
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sun, 31 Jan 2010 14:41:10 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  koMU ? ;o)))
No przecie¿ napisa³em - "MU"  ;-)

 czyli konkretnie koMU ? ;o)

Data: 2010-01-31 19:28:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶la³
On Sun, 31 Jan 2010 16:47:38 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyli konkretnie koMU ? ;o)
Donowi.

 tak jak ty prezesowi ?
 uwierzyles, ze wybuduje 3 mln mieszkan a wyszedl jedynie peron ;o)

Data: 2010-01-31 22:39:53
Autor: u2
Miro zmyślał
[...]

Don rządzi mafią, ślepiec to nawet zauważy.

A ty nie zmyślaj o tych mieszkaniach jak Kaziu M., który uciekł do City.

Miro zmyślał