Miro zmy¶lał

Data: 2010-01-30 13:46:56
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sat, 30 Jan 2010 10:19:36 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/30261

"Drzewiecki tłumaczył, że jego słynne pismo ws. dopłat to wynik błędu
urzędniczego, a on sam je tylko podpisał. [...]

 podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ?  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 14:10:43
Autor: matador
Miro zmyślał
*.he®sk.* pisze:

 podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ?  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.

Strasznie był zapracowany Miro tego dnia? Ile cmentarzy odwiedził?

matador.

Data: 2010-01-30 15:42:36
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-30 14:10, matador pisze:

 podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ?  przy n-tym w danym dniu
nie czytasz calosci.

Strasznie był zapracowany Miro tego dnia? Ile cmentarzy odwiedził?

To Zbyszek się tam umawiał, aby się tam pomodlić rzecz jasna.

Data: 2010-01-30 16:00:03
Autor: matador
Miro zmyślał
u2 pisze:
[...]

No tak... Miro nie z branĹĽy cmentarnej.
Miro to "Tiger Woods" pełobandy. He, he...
Lubi "pszestszeń".

matador.

Data: 2010-01-30 16:53:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sat, 30 Jan 2010 14:10:43 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ? >  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.
Strasznie był zapracowany Miro tego dnia? Ile cmentarzy odwiedził?

 nie wiem. pis wie.

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 17:08:56
Autor: matador
Miro zmyślał
*.he®sk.* pisze:

 nie wiem. pis wie.

Masz szczęście, że to nie twój Miro recepty dla ciebie podpisuje.

matador.

Data: 2010-01-31 10:11:43
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sat, 30 Jan 2010 17:08:56 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  nie wiem. pis wie.
Masz szczę¶cie, że to nie twój Miro recepty dla ciebie podpisuje.

 jedynym lekarstwem na dobrobyt naszego kraju sa blizniacy.

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 15:44:00
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-30 13:46, *.he®sk.* pisze:

[...]

Czyżbyś pracował w nie-rządzie peło i nie wiedział co podpisujesz ?

Data: 2010-01-30 16:53:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sat, 30 Jan 2010 15:44:00 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  podpisywales kiedys dokumenty na zewnatrz ? >  przy n-tym w danym dniu nie czytasz calosci.

Czyżby¶ pracował w nie-rz±dzie peło i nie wiedział co podpisujesz ?

 czyli, ze nie podpisywales nigdy dokumentow. wyrobnik jestes ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-01-30 17:08:42
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-30 16:53, *.he®sk.* pisze:
[...]

Raczej to wyrobnik peło podpisuje nie wiedząc co podpisuje.

Data: 2010-01-31 10:11:43
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sat, 30 Jan 2010 17:08:42 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyli, ze nie podpisywales nigdy dokumentow. wyrobnik jestes ;o)
Raczej to wyrobnik peło podpisuje nie wiedz±c co podpisuje.

 no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 10:39:12
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 10:11, *.he®sk.* pisze:

 czyli, ze nie podpisywales nigdy dokumentow. wyrobnik jestes ;o)

Raczej to wyrobnik peło podpisuje nie wiedząc co podpisuje.

 no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Jasne, ty podpisujesz wszystko co twoi kolesie podsunÄ…, nawet nie
czytasz, bo i poco, skoro pisać nie umiesz :)

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sun, 31 Jan 2010 10:39:12 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Jasne, ty podpisujesz wszystko co twoi kolesie podsun±,

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

nawet nie czytasz, bo i poco, skoro pisać nie umiesz :)

 ubolewam ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 14:53:58
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 14:00, *.he®sk.* pisze:

 no i z afery made in pis wychodzi pierdniecie kleryka...

Jasne, ty podpisujesz wszystko co twoi kolesie podsunÄ…,

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

Aferę twoich kolesiów z peło chcesz, za wszelką cenę, przerzucić na
znienawidzonych pisiorów. Masz manię prześladowczą na punkcie Jarka
Kaczyńskiego, całkiem normalnego gościa, zwłaszcza w porównaniu do
twojego cudaka Donka :)

Data: 2010-01-31 16:08:48
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sun, 31 Jan 2010 14:53:58 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  postaraj sie czytac ze zrozumieniem...

Aferę

 jaka afere? wyszlo pierdniecie kleryka a mialo byc el ninio.

twoich kolesiów z peło chcesz,

 czyli konkretnie kogo ?

za wszelk± cenę, przerzucić na znienawidzonych pisiorów.

 "znienawidzonych"? raczej zalosnych.
Masz manię prze¶ladowcz± na punkcie Jarka Kaczyńskiego,

 bedac w anglii nasluchalem sie na temat prezesa.
 po prostu sie z nas Polakow nabijano. zestawiono
 go z "chlopem" lepperem i "rasista" giertychem.
 prezes szkodzi zarowno PiS jak i naszemu krajowi.

całkiem normalnego go¶cia,

 buuuhahahhahhahahahhahahahahahaaaaaaaaaaaahahhahahhahahaa!

 1. czy to jest normalne,ze facio jest 60-cioletnim kawalerem?
 2. czy to normalne by we wspolczesnym swiecie facet nie mial     konta bankowego, nie mowiac o karcie bankomatowej ?
 3. czy to normalne by facet nie mial prawa jazdy?
 4. czy to normalne by wspolczesnym swiecie ktos taki jak prezes
    uwazal internet sa siedlisko prostytucji i pedalstwa?

 i to jest normalny gosc ? jak na sredniowiecze - tak ;o)))

zwłaszcza w porównaniu do twojego

 patrz pkt 1-4.kto wypada korzystniej ? ;o)))

cudaka Donka :)

 brak argumentow,co?  w ten sposob chcesz minimalizowac swoj dysonans poznawczy ?

 --

 HeSk

Data: 2010-01-31 16:46:48
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 16:08, *.he®sk.* pisze:

 jaka afere? wyszlo pierdniecie kleryka a mialo byc el ninio.

Jakie el nino, herrsk ?

twoich kolesiów z peło chcesz,

 czyli konkretnie kogo ?

Zbycha, Rycha, Grzecha, Mira i Dona.

za wszelką cenę, przerzucić na znienawidzonych pisiorów.

 "znienawidzonych"? raczej zalosnych.

KaĹĽdy sÄ…dzi po sobie :)

[...]

Akurat bardzo dbam o to co myślą o nas durni Angole :)

całkiem normalnego gościa,

[...]

Ściema merdialna wymyślona dla takich dupków jak ty. Poczytaj o Jakru
Kaczyńskim n.p. w Wiki.

zwłaszcza w porównaniu do twojego

 patrz pkt 1-4.kto wypada korzystniej ? ;o)))

Granie w piłkę nożną podczas kluczowych obrad Sejmu uważasz za normalne
? PrzecieĹĽ to kpina z kaĹĽdego polskiego obywatela. A ten twĂłj GraĹ›
koordynator służb specjalnych zamiatający dom dla Niemca w Warszawie,
przecieĹĽ to dno.

cudaka Donka :)

 brak argumentow,co?  w ten sposob chcesz minimalizowac swoj dysonans poznawczy ?

Cuda obiecywał Don. Słowa, niestety, dotrzymał.

Data: 2010-01-31 19:28:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sun, 31 Jan 2010 16:46:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  jaka afere? wyszlo pierdniecie kleryka a mialo byc el ninio.
Jakie el nino, herrsk ?

 google twoim przyjacielem jest ;o))

Zbycha, Rycha, Grzecha, Mira i Dona.

 to nie sa moim koledzy. ja ich nawet nie znam.

 wlasnie ;o)

>  po prostu sie z nas Polakow nabijano. zestawiono
>  go z "chlopem" lepperem i "rasista" giertychem.
>  prezes szkodzi zarowno PiS jak i naszemu krajowi.
Akurat bardzo dbam o to co my¶l± o nas durni Angole :)

 jasne. sami durnie. tylko ty "mendrzec" ;o)

> [...]
>  4. czy to normalne by wspolczesnym swiecie ktos taki jak prezes
>     uwazal internet sa siedlisko prostytucji i pedalstwa?

¦ciema merdialna wymy¶lona dla takich dupków jak ty.

 oooo, brak argumentow? niue odwdziecze sie rownie milym komplementem
 obrazujacym stan twego umyslu. zrobili to juz inni, przychylam sie
 do ich oceny. jestes koles ZALOSNY... jezeli ten styl sie powtorzy
 idziesz do kf.

Poczytaj o Jakru Kaczyńskim n.p. w Wiki.

 czyzby sie ozenil? a moze zalozyl konto w banku?
 o, a moze pj zrobil ? przez internet ? 'o))))

>  patrz pkt 1-4.kto wypada korzystniej ? ;o)))
Granie w piłkę nożn± podczas kluczowych obrad Sejmu uważasz za normalne
?
  90% lawek w sejmie swieci pustkami. "obecni" spiacy spia sobie.
 premier nie ma obowiazku uczestniczenia w obradach sejmu.

Przecież to kpina z każdego polskiego obywatela.

 raczej z elektoratu pis ;o))

A ten twój Gra¶

 nie znam faceta. bylismy razem na piwie czy jak?

koordynator służb specjalnych zamiataj±cy dom dla Niemca w Warszawie,

 sadzisz, ze nie stac go na sprzataczke? moze ty...
przecież to dno.

 oczywiscie. gdzie mu do ciebie.

Cuda obiecywał Don. Słowa, niestety, dotrzymał.

 coz, zamiast 3 mln mieszkan wybudowal peron we wloszczowej.
 a cud bedzie jak sie jarcio ozeni...

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 22:41:22
Autor: u2
Miro zmyślał
W dniu 2010-01-31 19:28, *.he®sk.* pisze:
On Sun, 31 Jan 2010 16:46:48 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

twoich kolesiów z peło chcesz,
 czyli konkretnie kogo ?
Zbycha, Rycha, Grzecha, Mira i Dona.

 to nie sa moim koledzy. ja ich nawet nie znam.

Teraz to siÄ™ ich wypierasz, bo sÄ… umoczeni w afery.

Cuda obiecywał Don. Słowa, niestety, dotrzymał.

 coz, zamiast 3 mln mieszkan wybudowal peron we wloszczowej.
 a cud bedzie jak sie jarcio ozeni...

Powtarzasz się jak zepsuta płyta.

Data: 2010-02-01 16:09:54
Autor: cirrus
Miro zmy¶lał

Data: 2010-01-31 11:29:03
Autor: wekon
Miro zmy¶lał
"*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:47a8m5tdn2e6klbvtih3m2chd4c21mb4o24ax.com...
[...]

głupi¶ albo naiwny...

wekon

Data: 2010-01-31 11:47:28
Autor: matador
Miro zmy¶lał
wekon pisze:
[...]

S±dzę, że hesk MU wierzy, jeszcze...

matador.

--
TUSKować - tuszować, zatajać, kryć, pomijać
milczeniem, ukrywać przed, ukręcać głowę sprawie,

Data: 2010-01-31 13:56:18
Autor: wekon
Miro zmy¶lał
"matador" <matador@neostrada.pl> wrote in message news:hk3nk3$hro$1nemesis.news.neostrada.pl...
wekon pisze:
[...]

A to ta trzecia opcja, czyli głęboko wierz±cy :-)

wekon

Data: 2010-01-31 14:00:55
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sun, 31 Jan 2010 11:47:28 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

S±dzę, że hesk MU wierzy, jeszcze...

 koMU ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 14:41:10
Autor: matador
Miro zmyślał
*.he®sk.* pisze:
On Sun, 31 Jan 2010 11:47:28 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

SÄ…dzÄ™, ĹĽe hesk MU wierzy, jeszcze...

 koMU ? ;o)))

No przecieĹĽ napisaĹ‚em - "MU"  ;-)

matador.

--
TUSKować - tuszować, zatajać, kryć, pomijać
milczeniem, ukrywać przed, ukręcać głowę sprawie,
zacierać ślady, rozmydlać, maskować.

Data: 2010-01-31 16:08:48
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sun, 31 Jan 2010 14:41:10 +0100, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

>  koMU ? ;o)))
No przecież napisałem - "MU"  ;-)

 czyli konkretnie koMU ? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 19:28:40
Autor: *.he®sk.*
Miro zmy¶lał
On Sun, 31 Jan 2010 16:47:38 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  czyli konkretnie koMU ? ;o)
Donowi.

 tak jak ty prezesowi ?
 uwierzyles, ze wybuduje 3 mln mieszkan a wyszedl jedynie peron ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-01-31 22:39:53
Autor: u2
Miro zmyślał
[...]

Don rządzi mafią, ślepiec to nawet zauważy.

A ty nie zmyślaj o tych mieszkaniach jak Kaziu M., który uciekł do City.

Miro zmy¶lał