Mirror's Edge - save

Data: 2009-03-26 22:46:03
Autor: Grzegorz Różański
Mirror's Edge - save
Witam,
Sprawilem sobie ta gierke , przeszedlem wczoraj dwa rozdzialy i to z duza przyjemnoscia. Wlaczam dzis wieczorem, patrze, a tu moge zaczac tylko od nowa, nie ma mozliwosci kontynuowania. Sprawdzilem, wszystkie osiagniecia sa, zupelnie jakbym skonczyl normalnie 2 rozdzialy, ale nie moglem kontynowac. Mysle, nic to, fajnie sie gralo przejde je jeszcze raz, ale godzina z hakiem nie moja. Teraz widze, ze po wlaczeniu ponownym konsoli kontynowanie jest.
No ale takie moje pytanie: jaka jest szansa, ze znow mi sie to stanie np pod koniec gry i wtedy juz na prawde krew mnie zaleje?
Gram na X360 arcade ze starym dashem, bo nigdy go do netu nawet nie podlaczalem.

pozdrawiam

Mirror's Edge - save