Mirror´s Edge

Data: 2009-02-24 20:21:22
Autor: Bartłomiej Kowal
Mirror´s Edge
Tak sobie czytam, co piszecie o ME i wychodzi na to, że nie jestem ostatnim łamagą. To pierwsza (i w sumie do dziś jedyna) ukończona przeze mnie gra na PS3 i nie powiem, kilka momentów powtarzałem kilkadziesiąt (sic!) razy.
Szczególnie rozdrażnił mnie jeden fragment na ostatnim poziomie, gdzie po przejściu dachów ze snajperami trzeba było przeskoczyć do drzwi na jakimś tarasie. Problem miałem z tym, że skok można było wykonać tylko z jednego, bardzo określonego miejsca, ale w końcu czego chcieć od platformówki. ;)

Po ME wziąłem się za PoPa (obie gierki pożyczone) i pewnie jestem ewenementem na skalę światową, ale nie dałem rady skończyć tej gry. Za wolno wciskałem przycisk w minigierce... :)

Bartek

Mirror´s Edge