Mi¶ 33 i 1/3

Data: 2017-10-30 12:26:01
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3

Polski e-samochód ma podbić ¶wiat. W listopadzie rusza konkurs

Już w listopadzie ruszy konkurs na prototyp polskiego samochodu
elektrycznego - zapowiada ElectroMobility Poland. Państwowa spółka liczy,
że uda się jej wej¶ć w niszę małych, miejskich elektryków. I podbić nie
tylko polskie ulice. Na razie zorganizowano specjalne targi dla firm z
branży.

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/e-auto-prototyp-elektromobilnosc,11,0,2382347.html

"Wiesz co robi ten mi¶? On odpowiada żywotnym potrzebom całego
społeczeństwa. To jest mi¶ na skalę naszych możliwo¶ci. Ty wiesz, co my
robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to
nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma
prawa się przyczepić, bo to jest mi¶ społeczny, w oparciu o sze¶ć
instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na ¶wieżym powietrzu... "

Data: 2017-10-30 12:38:35
Autor: Trefni¶
Mi¶ 33 i 1/3
W dniu .10.2017 o 12:26 dantes <dantes@qmail.com> pisze:

[...]

Spieszcie się, może zd±życie z Now± Warszaw±:

http://wawalove.pl/Nowa-Warszawa-na-ukonczeniu-Luksusowa-limuzyna-bedzie-kosztowac-15-mln-zl-sl26002/foto_1

Podobno już na ukończeniu i ustawiaj± się kolejki!

--
Trefni¶

Data: 2017-10-30 12:55:18
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3
Dnia Mon, 30 Oct 2017 12:38:35 +0100, Trefni¶ napisał(a):

[...]

Taaaa... Turbolansik dzieciaków od "dyzajnu" z Wrocławia

Data: 2017-10-30 13:19:28
Autor: Trefni¶
Mi¶ 33 i 1/3
W dniu .10.2017 o 12:55 dantes <dantes@qmail.com> pisze:

[...]

Oczywi¶cie.

St±d nie wiem, dlaczego próbujesz wy¶miać ideę produkcji samochodów  elektrycznych w Polsce.
Zwłaszcza, że elektryczne autobusy już produkujemy i eksportujemy.
Z "partyjnym" wsparciem mamy duże szanse przynajmniej produkować na własny  rynek.

Wolicie dotychczasowe z III RP: nie udało się "oddać" polskich firm  motoryzacyjnych, to zazdro¶ćmy Skodzie, Dacii, kupujmy nastoletnie  Wie¶wageny i hołubmy zmazy nocne o Arrinera Husarya...

--
Trefni¶

Data: 2017-10-30 06:25:47
Autor: japanizer
MiĹ› 33 i 1/3
On Monday, October 30, 2017 at 9:19:39 PM UTC+9, Trefni¶ wrote:

> [...]

Zwłaszcza, że elektryczne autobusy już produkujemy i eksportujemy.

Serio jest w Polsce jaka¶ państwowa firma eksportuj±ca elektryczne autobusy?

Na partyjne polecenie Ursus zacz±ł _składać_ elektryczne autobusy i znowu trzeba publicznych pieniędzy dosypywać:

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ursus-bus-autobusy-elektryczne,126,0,2363262.html

  Wyniki drugiego kwartału w Ursusie już drugi rok z rzędu s± na li¶cie   najgorszych wyników w historii. Straty na segmencie autobusów elektrycznych   zniwelowały zysk z pierwszych trzech miesięcy.

Z "partyjnym" wsparciem mamy duże szanse przynajmniej produkować na własny  rynek.

Przez 45 lat komuszki się nie nauczyły, że z "partyjnym" wsparciem to po pewnym czasie sznurek do snopowi±załek się skończył.

Ile kasy Polaków przejadła przez rok rz±dowa spółka ElectroMobility Poland, i kto na tym zarobił? Za ile lat powstanie polska Tesla, Toyota czy Nissan?

Data: 2017-10-30 14:36:34
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3
Dnia Mon, 30 Oct 2017 13:19:28 +0100, Trefni¶ napisał(a):

[...]

paĽdziernik 2016 - powstanie EMP... mamy 10 baniek w skarpecie
luty 2017 -mamy dyr zarz±dzaj±cego, wizjoner od funduszy VC
ale jak to w PL bywa zna się na wszystkim... w szczególno¶ci na innowacjach i nowych technologiach
marzy mu się akumulator "który pozwoliłby na przejechanie 250 km bez
ładowania" oraz "własny soft do autka" - jako element wyróżniaj±cy polski
samochód na tle konkurencji... jasne... - Tesla "przerobił" Ubuntu czyli
Debiana dla opornych a my NIE...  będziemy pisać kolejnego UNIXA od
poczatku... chodzi oczywi¶cie o system do "tableta" bo sterowanie silnikiem
jest raczej odseparowane, marzec - wg dyrektora na wiosnę 2018 już będziemy jeĽdzić... :0, jasne... chyba pojazdami typu SAM czyli składakami z dostępnych elementów
kwiecień - dyrektor: - Pierdolę...odchodzę...znaczy się szukam czego¶
"bardziej agresywnego"... [cry], wrzesień - jest kilka...łał... ale mamy "za-je-by-stych dyzajnerów", listopad - "konkurs na budowe prototypów" cokolwiek to znaczy...
aaaaaaa to te 5 składaków marki SAM.

Mamy czas do wielkanocy... znaczy do wiosny.

Nie za te "pińundze" i nie w takim czasie.

Data: 2017-10-30 16:09:34
Autor: Trefni¶
Mi¶ 33 i 1/3
W dniu .10.2017 o 14:36 dantes <dantes@qmail.com> pisze:

(...)
Nie za te "pińundze" i nie w takim czasie.

To zbieraj na tę Now± Warszawę. A na razie pilnuj, żeby ci się nie zjarał  ten pełnoletni "Warner", bo elektrykę do tych ćwiartek robił elektorat  Kaczora.

--
Trefni¶

Data: 2017-10-30 16:48:12
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3
Dnia Mon, 30 Oct 2017 16:09:34 +0100, Trefni¶ napisał(a):

W dniu .10.2017 o 14:36 dantes <dantes@qmail.com> pisze:

(...)
Nie za te "pińundze" i nie w takim czasie.

To zbieraj na tę Now± Warszawę.
"melexy" mnie nie intersuj±...
A na razie pilnuj, żeby ci się nie zjarał  ten pełnoletni "Warner",
Wasć prawisz tak zawile... .
bo elektrykę do tych ćwiartek robił elektorat  Kaczora.

Data: 2017-10-30 17:53:04
Autor: Trefni¶
Mi¶ 33 i 1/3
W dniu .10.2017 o 16:48 dantes <dantes@qmail.com> pisze:

[...]

Ale na ow± Warszawę też nie licz - widziałem j± ostatnio przy okazji  jakiej¶ motoryzacyjnej wystawy we Wrocławiu. Oni już nawet jej nie  ocieraj± z kurzu, to nędza...

A na razie pilnuj, żeby ci się nie zjarał
ten pełnoletni "Warner",
Wasć prawisz tak zawile... .

w slangu "Warner" to VW ze względu na dalekie podobieństwo loga  Volkswagena i Warner Bros.

bo elektrykę do tych ćwiartek robił elektorat
Kaczora.

Ale co to s± ćwiartki to chyba wszyscy wiedz±.

--
Trefni¶

Data: 2017-10-30 18:20:19
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3
Dnia Mon, 30 Oct 2017 17:53:04 +0100, Trefni¶ napisał(a):

[...]

Nie liczę.
Widziałem... bida z nędz±, sama skorupa bez wnętrza no i oczywi¶cie
stała na "zajebystych" 19"-nastkach...

A na razie pilnuj, żeby ci się nie zjarał
ten pełnoletni "Warner",
Wasć prawisz tak zawile... .

w slangu "Warner" to VW ze względu na dalekie podobieństwo loga  Volkswagena i Warner Bros.
jaaaaaacie... faktycznie dalekie - '67
A my¶lałem o VViadomo¶ciach

bo elektrykę do tych ćwiartek robił elektorat
Kaczora.

Ale co to s± ćwiartki to chyba wszyscy wiedz±.
A co to jest "elektryka elektoratu Kaczora"?

Data: 2017-10-30 18:31:58
Autor: Trefni¶
Mi¶ 33 i 1/3
W dniu .10.2017 o 18:20 dantes <dantes@qmail.com> pisze:

[...]

Według mnie ta Warszawa i korowody wokół Arrinera Husarya s± bardziej  żenuj±ce, niż marzenia o polskich samochodach elektrycznych.

[...]

:)
Też może być.

bo elektrykę do tych ćwiartek robił elektorat
Kaczora.

Ale co to s± ćwiartki to chyba wszyscy wiedz±.
A co to jest "elektryka elektoratu Kaczora"?

Wi±zki elektryczne w składanych z ćwiartek gablot, którymi rozbijaj± się  młodzi wykształceni z wielkich miast, szyj± menele korzystaj±cy z 500+  czyli elektorat PiS.
:)

--
Trefni¶

Data: 2017-10-30 19:35:56
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3
Dnia Mon, 30 Oct 2017 18:31:58 +0100, Trefni¶ napisał(a):

[...]

Warszawa to lans i nic więcej. Arrinera to taki "bardziejszy" SAM.

[...]

Zasadniczo to oni musieli się rozeznać na tym całkowicie
żeby wiedzieć ile i gdzie...
a teraz to oni maj± "KOMPUTER" - z uwagi na sieć CAN.
Teraz nie trzeba się tak znać na robocie :)

Data: 2017-10-30 17:17:28
Autor: Totalna Opozycja
Mi¶ 33 i 1/3
Użytkownik "dantes" <dantes@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ot725s$1ssh$1gioia.aioe.org...

Polski e-samochód ma podbić ¶wiat. W listopadzie rusza konkurs

Czy będzie nazywać się  Tarpan? ;-)))

CL

Data: 2017-10-30 17:43:01
Autor: dantes
Mi¶ 33 i 1/3
Dnia Mon, 30 Oct 2017 17:17:28 +0100, Totalna Opozycja napisał(a):

[...]

Skoro to będzie elektryk to tylko Bolek.

Data: 2017-10-31 10:09:14
Autor: Totalna Opozycja
Mi¶ 33 i 1/3
Użytkownik "dantes" <dantes@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ot7kng$vt3$1gioia.aioe.org...
[...]