Miś. Bar mleczny

Data: 2009-08-24 23:47:54
Autor: boukun
Miś. Bar mleczny
Miś. Bar mleczny KRUK (gość) 2006-09-07 22:24:35 Najlepszy bar we Wrocławiu. Jedzenie faktycznie dobre i niesamowicie tanie. I niepowtarzalny klimat, którego nie ma nigdzie. A spotkać można tam nietuzinkowych ludzi. Od anarchosyndykalistów po zatwardziałych zwolenników LPR. Bar dla ludzi w każdym wieku.
Re: Miś. Bar mleczny metiobyk@interia.pl (gość) 2006-10-11 15:42:42 Łażą tam niby bezdomni od których śmierdzi wódą-nie dawajcie im kasy!!!
Trzymajcie ich krótko bo szukają frajerów do sponsoringu picia
PS Bar ŚWIETNY Tanio i pysznie!!!Polecam gorąco szczególnie tym co nie chcą wydawać na obiady 20 czy więcej złotych!!!
Re: Miś. Bar mleczny Slawek (gość) 2006-11-05 16:12:27 To swietne miejsce. Mam nadzieje ze niebawem tam wroce, bo teraz siedze w Noregii i strasznie tu drogo. Nie ruskich za 1.85
Re: Miś. Bar mleczny pablo (gość) 2006-11-16 17:26:34 bar super.ludzie-różni.dużo pijaczków ale to klimat właśnie lat komunizmu.szkoda że takich barów jest coraz mniej.pozdrawiam barowiczów mlecznych.PS.wóce napewno na pierogi i fasolke.
Re: Miś. Bar mleczny Marcin (gość) 2006-11-19 11:56:27 Jedzenie dobre, choć wybór mięs jest dość mały. Obsługa - nie zawsze uprzejma. Lokal niestety nie jest czysty - brudne, tłuste stoliki, latające "syfy" w wodzie na herbatę, nie zawsze czyste sztućce - dość często się zdarzają. Teraz jeszcze ta podwyżka cen, coraz bardziej zachęca mnie by odwiedzić Bazylię.
Re: Miś. Bar mleczny Marcin (gość) 2006-12-09 13:05:31 Miś jest już lepszy. Z powrotem obniżyli ceny.
Re: Miś. Bar mleczny kowal (gość) 2007-04-16 19:06:20 SKANDAL!!!!!nie dali ceny Ruskich!!
Re: Miś. Bar mleczny Gośka (gość) 2007-04-22 14:50:26 jedzenie jest super za niską cene polecam studentom lubiącym domowe obiadki , szybka obsługa
Re: Miś. Bar mleczny missy (gość) 2007-05-04 12:57:07 nie odpowiada mi taki bar - za duzo ludzi i abyt duza rotacja posiłkujących się. bez przerwy ktos wchodzi i wychodzi - i jest brudno!
Re: Miś. Bar mleczny nucek (gość) 2007-06-21 23:47:10 jak cie menele nie obsiadal to jest ok
Re: Miś. Bar mleczny Alek (gość) 2007-11-10 16:38:28 Smacznie i duży wybór dań.w porze obiadowej tłoczno nie trzeba się zrażać bardzo szybka isprawna obsługa.Polecam pierogi i naleśniki bardzo smaczne .Smaczne suróweczki-duży wybór-polecam wszystkim.
Re: Miś. Bar mleczny master (gość) 2007-11-14 00:04:01 bar mały , wiecznie ciasno , ceny sa super niskie , jakosc jedzenia srednia, obsluga sprawna , z wygladu KIEPSKA.
Re: Miś. Bar mleczny arysto (gość) 2007-11-15 22:54:06 Miś - to kwintesencja studenckiego lokalu. Tanio, domowo i szybko! Jednym słowem to co każdy student powinien przeżyć na własnej skórze! Jak dla mnie jeden z symboli Wrocławia! A ukraiński w misiu... ah...
Re: Miś. Bar mleczny maxim (gość) 2007-12-27 11:34:07 Bardzo smacznie i tanio.obsługa super szybka i miła.duży wybor dań a pierożki jak u mamy super-polecam głodomorom duże porcje.
Re: Miś. Bar mleczny metio (gość) 2008-01-02 15:18:10 Kowal jesli nie ma ceny w misiu to znaczy że danie sie skonczyło w danym dniu albo nie zaczeli robic
Re: Miś. Bar mleczny Marcin (gość) 2008-08-08 22:42:36 Misio ma urlop do 18 sierpnia. ;(
Re: Miś. Bar mleczny Marek25 (gość) 2008-09-19 23:27:53 Chyba najlepsze dania w miescie, ale na pewno najlepsze pierogi ruskie w Polsce, ktorych juz o 13:00 nie ma bo schodza jak woda! Jadlem w roznych zakatkach Naszego kraju, ale w Misiu sa najlepsze. Tlok jak diabli, Pani sprzatajaca miala dluzsze wlosy na nogach ode mnie, niektorzy pisza, ze jest brudno ale to nie prawda! Uwielbiam to miejsce i jestem tam zawsze, gdy jestem na miescie w porze obiadowej.
Re: Miś. Bar mleczny Weronika_UWr (gość) 2009-03-10 21:38:41 Bar jest genialny - jedzenie super, moimi faworytami są racuchy z jabłkami,pierogi ruskie,placki ziemniaczane,łazanki z kapustą,no i surówki z selera i marchewki.
Generalnie przewija się tam naprawdę dużo ludzi to jest czysto i schludnie. Wydawanie posiłków idzie szybko i sprawnie.
Minusem są żebrzący Cyganie, najlepiej ich spławiać i nie dawać kasy bo bezczelnie żądają więcej. Ja kiedyś dałam takim 2 zeta i zaraz się zleciały inne Cyganichy i chciały kasę. Masakra.
http://studente.pl/forum/posty/2646/Mis-Bar-mleczny/

boukunGIF89a

Data: 2009-08-25 18:35:42
Autor: Tzva Adonai
Miś. Bar mleczny
Miś. Bar mleczny KRUK .Najlepszy bar we Wrocławiu.

Jadałem tam w czasie studiów, jedzenie było dobre i tanie, nie wiem jak jest
teraz... --

Data: 2009-08-25 18:39:49
Autor: Tzva Adonai
Miś. Bar mleczny
Zdjęcie: http://www.rekreacja.wroc.pl/img/mis.jpg

Na lewo wejście na wydział prawa, na wprost budynek administracji UWr... Na
klombie za moich czasów przesiadywała grupa żebraków o wyglądzie punków
zbierających na alkohol i narkotyki...

Data: 2009-08-25 20:59:51
Autor: boukun
Miś. Bar mleczny

[...]