Mi¶. Bar mleczny

Data: 2009-08-25 18:35:42
Autor: Tzva Adonai
Mi¶. Bar mleczny
Mi¶. Bar mleczny KRUK .Najlepszy bar we Wrocławiu.

Jadałem tam w czasie studiów, jedzenie było dobre i tanie, nie wiem jak jest
teraz... --

Data: 2009-08-25 18:39:49
Autor: Tzva Adonai
Mi¶. Bar mleczny
Zdjęcie: http://www.rekreacja.wroc.pl/img/mis.jpg

Na lewo wej¶cie na wydział prawa, na wprost budynek administracji UWr... Na
klombie za moich czasów przesiadywała grupa żebraków o wygl±dzie punków
zbieraj±cych na alkohol i narkotyki...

Data: 2009-08-25 20:59:51
Autor: boukun
Mi¶. Bar mleczny

[...]