"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)

Data: 2017-05-03 07:28:43
Autor: A. Filip
"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)
http://teletydzien.interia.pl/hity/filmy/mis,aid,82203272
3 maja, TVP2, "Miś" Polska 1981, 111 min

Unia Europejska twórczo _rozwija_ a nawet przebija komunistyczne
idiotyzmy z Misia!  Czy najwspanialsza Unia Europejska mogłaby
zostać w tyle za miernym "realnym socjalizmem"?! ;-)

"Ostanie (znikające) paróweczki" - Ostatnie goloneczki "fakturowe" [1]
"To jest miś na miarę naszych potrzeb i możliwości" - budowa elektrowni
atomowej za PO i centralnego portu lotniczego za PiS.

Jak się komuś skojarzy więcej - zapraszam ;-)

[1] http://www.tvn24.pl/prokuratura-bada-kto-zjadl-golonke-na-gminnym-festynie,731764,s.html
Afera mięsna w Mszanie. Prokuratura bada, kto zjadł golonkę
16 kwietnia 2017, 17:54

Golonka została zakupiona za unijną kasę. Miała być rozdawana za darmo
mieszkańcom na festynie gminnym. Niektórzy radni dowiedzieli się o tym
dopiero z faktury po festynie i zawiadomili policję. Bo byli na
festynie i golonki nie jedli. Sprawę bada prokuratura.

Data: 2017-05-03 01:12:19
Autor: Stachu Chebel

--

Jakieś 2 dni temu to JA byłem wątkotwórcą wątka "Łubudubu, łubudubu" :)
O centralnym dworcu lotniczym też zrobiłem osobnego wątka jakieś 2 dni temu. Jest jeszcze sprawa powrotu naszych Rodaków do PL z Londynu. No problem, za chwilę się dowiemy, że nie ma takiego "mjasta". Jest Londek, albo Londek Zdrój. Co prawda nie ten film, ale też autorstwa SB. Bez głupich skojarzeń, proszę!! Stanisław Bareja!!

No dobra, wracając na plan filmowy "Misia" (oczywistaoczywistość nie tego od Antosia) oczekuję na doprawienie dłuższych uszów kocurowi. Będzie Ucho Prezesa :))

Data: 2017-05-03 10:19:41
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> [...]

No dobra, wracając na plan filmowy "Misia" (oczywistaoczywistość nie
tego od Antosia) oczekuję na doprawienie dłuższych uszów kocurowi.

To od kiedy w UE koty będą robić za "zające nadrzewne"?
[ Patrz ślimak jako ryba śródlądowa (na potrzeby *Francji* ) ;-) ]

Data: 2017-05-03 01:41:14
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 3 maja 2017 10:19:42 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
[ Patrz ślimak jako ryba śródlądowa (na potrzeby *Francji* ) ;-) ]

Nosz kwa jego mać, faktycznie zapomniałem o ślimokach. Nie będę zadziwiony, jak się dowiem, że BURAK jest owocem :)) Ziemniak/kartofel też :))

Data: 2017-05-03 06:06:05
Autor: Zenek Kapelinder
"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)
Brukiew moze byc owocem. Marmolade z niej robili za rzadow niemiec w Polsce.

Data: 2017-05-03 09:53:21
Autor: Budzik
"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

To od kiedy w UE koty będą robić za "zające nadrzewne"?
[ Patrz ślimak jako ryba śródlądowa (na potrzeby *Francji* ) ;-) ]

Gdyby to były najwieksze problemy UE to możnaby tylko pozazdrościć.
P.S. Zapomnieli panowie o koronnej owocowej marchewce!

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2017-05-03 03:32:59
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 3 maja 2017 11:53:22 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Gdyby to były najwieksze problemy UE to możnaby tylko pozazdrościć.
P.S. Zapomnieli panowie o koronnej owocowej marchewce!

Promień krzywizny banana, kształt śledzia i takie tam.. No ale wróćmy do ślimoków.

https://www.food.gov.uk/sites/default/files/multimedia/pdfs/snailguidance.pdf

Czy ktoś z Was coś rozumie z tego bełkotu??

Data: 2017-05-03 10:53:27
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-03 o 10:19, A. Filip pisze:
To od kiedy w UE koty będą robić za "zające nadrzewne"?
[ Patrz ślimak jako ryba śródlądowa (na potrzeby *Francji* ) ;-) ]

I po co powtarzasz te bzdury?
http://natemat.pl/183625,nawet-kukiz-w-to-uwierzyl-sprawdzilismy-czy-slimak-to-ryba-ladowa

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 11:11:45
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

Link który podałeś podważa ten _jeden konkretny_ UE debilizm i udowadnia
szeroką wiedzę znawców o istnieniu (wielu) innych podobnych UE debilizmów.

http://natemat.pl/183625,nawet-kukiz-w-to-uwierzyl-sprawdzilismy-czy-slimak-to-ryba-ladowa
[...] W tekstach cytowano komentujących sprawę specjalistów,
przypominano podobne absurdy, [...]

Data: 2017-05-03 18:22:18
Autor: Kviat
W dniu 2017-05-03 o 11:11, A. Filip pisze:
Kviat <null> pisze:
[...]

Udowadnia, że przeciwnicy UE nie mają pojęcia o czym mówią i bezmyślnie powtarzają bzdury.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-03 18:28:05
Autor: A. Filip
Kviat <null> pisze:
[...]

A co udowadnia to że WTEDY zwolennicy UE nie wyciągnęli twoich
"przekonywujących argumentów"?  To że UE popierały lenie śmierdzące czy
że sprawa musiała się pokrywać latami kurzem by dało się jej bronić?

Data: 2017-05-03 23:03:16
Autor: Kviat
Kviat <null> pisze:
[...]

Wystarczy zajrzeć do źródeł, żeby się przekonać, że Ziemia nie jest płaska. Każdą bzdurę trzeba prostować, bo inaczej macie problem z samodzielnym myśleniem?
A co udowadnia to, że WTEDY oszołomy powoływały się (i jak widać nadal się powołują...) na bzdurne wymysły gimbazjalnych pismaków na stażu? Kto im bronił zajrzeć do źródła?
Wam się da wmówić wszystko i uwierzycie na słowo. Chodzenie po wodzie, chemtralisy, "zamach" smoleński i ręce Rydzyka które leczą.

To że UE popierały lenie śmierdzące czy

Coś ci się pomyliło. To przeciwnicy UE powoływali/powołują się na te "informacje".
I kto tu jest śmierdzącym leniem? :):)

że sprawa musiała się pokrywać latami kurzem by dało się jej bronić?

Kurz to masz w głowie. Od początku to była wymyślona bzdura, więc co trzeba było bronić? Fakty?
Nie chciało ci się sprawdzić samodzielnie i teraz masz pretensje, że uwierzyłeś na słowo jakiemuś przeciwnikowi UE, który celowo siej

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2017-05-04 13:09:24
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tyle, że "Miś" pokazywał polską a nie unijną rzeczywistość. Coś się zmieniło
w tej "dobrej zmianie"? Mamy komune pełną gęba! I sekretarz KC PZPR nazwya
się teraz Naczelnikiem aka ZbawPolskę, krajem rządzi motłoch modlitewny,
metody rodem z UB. Tęsknisz za komuną,co? ;-)

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 04:24:30
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Pajdak napisał:
I sekretarz KC PZPR nazwya
się teraz Naczelnikiem aka ZbawPolskę

Jaka jest alternatywa?

https://wzzw.files.wordpress.com/2015/05/2c9df-ministrowie_msz_pap_625.jpg?w=720

Żydokomuna albo narodowcy, ew. pisiorstwo:)

Przy czym jeżeli obecnie na miejscu pisiorstwa by byli narodowcy, wtedy
pucz międzynarodówki mógłby się udać.

Data: 2017-05-04 17:33:32
Autor: Pajdak
"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)
Użytkownik "V.L. Pinkley" <franciszek.wenerski1@gmail.com> napisał w
wiadomości news:0fa557ac-d0a2-4c5a-a8c4-4130aabef1f6googlegroups.com...
użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Nie wymieniłeś jeszcze ojczulka z Torunia.

--
Lepudruk

Data: 2017-05-04 09:34:49
Autor: Zenek Kapelinder
"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)
Wychodzi ze pizdziak na sile cie w wariatkowie zamkneli i masz zal.

Data: 2017-05-04 18:58:34
Autor: Pajdak
Zenuś w klatce czyli "Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f85f52ce-1c97-4748-89cd-e632176eb2d6googlegroups.com...
Wychodzi ze pizdziak na sile cie w wariatkowie zamkneli i masz zal.

W O N  Ś M I E C I U !!!

--
Lepudruk

"Miś" Barei w Unii Europejskiej :-)