Mi¶ na miarę naszych możliwo¶ci.

Data: 2009-09-20 18:02:11
Autor: matador
Mi¶ na miarę naszych możliwo¶ci.
#
Prezydent USA Barack Obama wyraził nadzieję że nowe plany obrony przeciwrakietowej w Europie sprawi±, iż Rosja stanie się "mniej paranoiczna", jednak zaprzeczył, że odrzucił poprzedni plan, przewiduj±cy rozmieszczenie elementów tarczy antyrakietowej w Czechach i Polsce, by zjednać sobie Moskwę.
#

http://tinyurl.com/n588zy

matador.

Data: 2009-09-20 18:25:32
Autor:
Miś na miarę naszych możliwości.
On Sun, 20 Sep 2009 18:02:11 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

#
[...]

 a ty bys najchetniej widzial takjak kaczynski lech putina w siermieznej koszuli, z pochwa od miecza na szyi zebrzacego w wybaczenie na tgrawniku w juracie ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-20 18:33:13
Autor: matador
<heŽsk> pisze:

 a ty bys najchetniej widzial takjak kaczynski lech putina w siermieznej koszuli, z pochwa od miecza na szyi zebrzacego w wybaczenie na tgrawniku w juracie ?

Nie - ale już słyszałem, że idol MSZ wybiera się do US-ech by stanąć przed szafą i zaśpiewać : "...łubu-dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu..."

matador.

Data: 2009-09-21 06:24:57
Autor:
Mi? na miar? naszych mo?liwo?ci.
On Sun, 20 Sep 2009 18:33:13 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

> [...]
> Nie - ale ju? s?ysza?em, ?e idol MSZ wybiera si? do US-ech by stan?? przed szaf? i za?piewa? : "...?ubu-dubu, niech nam ?yje prezes naszego klubu..."

 trzeba byc naiwnym jak kaczynscy by twierdzic, ze znajdujemy sie
 w I lidze wspolnikow jankesow. trzeba byc tak naiwnym jak kaczynscy
 by sadzic, ze zwiazek radziecki bis przestraszy sie naszych grozb.
 jedyne co osiagnelismy w tej grze to to, ze sowieccy przyjaciele
 nie beda dozbrajac krolewca. --