Misiek na tropie.

Data: 2016-11-18 00:54:49
Autor: Michał Szatański
Misiek na tropie.
  Sprawy są niebanalne, mimo dość trywialnego tytułu. Mianowicie chodzi o skażenie powietrza i mogłoby też chodzić o skażenie wody.
  Jeśli chodzi o powietrze to znam 2 źródła zanieczyszczenia: - elektrownie węglowe, czyli mówiąc od razu o co mi chodzi - skutek użycia nieoczyszczonego węgla; - silniki spalinowe - czyli używanie nieoczyszczonej benzyny. W kategoriach rozumu trudno wytłumaczyć po co zanieczyszczać powietrze i całą resztę przy użyciu samochodów i elektrowni. Przypomniał mi się tak a propos Kraków z zakazem chyba opalania drewnem.

  Pytanie jak odnieść temat do zanieczyszczonej wody, może ona po prostu jest bezmyślnie zanieczyszczana?

-- -- -- -- --

  Tutaj coś dla T. Ch. odnośnie spowolnienia gospodarczego, co prawda sam nie pytałem, ale .. :
 http://biznes.interia.pl/makroekonomia/news/wicepremier-mateusz-morawiecki-specjalnie-dla-interii,2424554,2156

Data: 2016-11-18 03:53:51
Autor: Vernon L. Pinkley
Misiek na tropie.
użytkownik Michał Szatański napisał:

  Pytanie jak odnieść temat do zanieczyszczonej wody, może ona po prostu jest bezmyślnie zanieczyszczana?

Zatkaj sobie dupę korkiem, przyczynisz się do ochrony środowiska.
Do roboty popierdalaj na rowerze, będzie eko.
Pozbądź się wszystkich odbiorników energii elektrycznej,
będzie mniej CO2 w atmosferze.

Data: 2016-11-18 16:59:05
Autor: Michał Szatański
Misiek na tropie.
W dniu 18.11.2016 o 12:53, Vernon L.  Pinkley pisze:
[...]

  Ty Vernon spierdalaj do Angoli czy gdzieś.

Data: 2016-11-18 17:01:12
Autor: u2
Misiek na tropie.
W dniu 2016-11-18 o 16:59, Michał Szatański pisze:
 Ty Vernon spierdalaj do Angoli czy gdzieś.

  the future belongs to us :

https://www.youtube.com/watch?v=8DReKVKJ98k

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-11-18 19:31:36
Autor: Michał Szatański
Misiek na tropie.
W dniu 18.11.2016 o 17:01, u2 pisze:
W dniu 2016-11-18 o 16:59, Michał Szatański pisze:
 Ty Vernon spierdalaj do Angoli czy gdzieś.

 the future belongs to us :

https://www.youtube.com/watch?v=8DReKVKJ98k

  coś się przyjebał nagle, kolegi żal ci się zrobiło?

Data: 2016-11-18 07:54:48
Autor: Michał Szatański
Misiek na tropie.
W dniu 18.11.2016 o 01:32, Tomasz Chmielewski pisze:
On 11/18/2016 08:54 AM, Michał Szatański wrote:
[...]

"wyraził nadzieję", "głęboko wierzę", "w przyszłym roku musimy" - zawsze
myślałem, że w gospodarce operuje się faktami, a nie wiarą :)

  Niebezpiecznie zakładać dobry rezultat uszczelniania z góry.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-18 09:37:01
Autor: Michał Szatański
Misiek na tropie.
[...]

  Metoda oczyszczania ropy naftowej:

  - odwirowywanie na gorąco, podczas rektyfikacji, z jednoczesnym zlewaniem zewnętrznych, najcięższych produktów

  Co do zanieczyszczenia siarką to chyba trzeba by potraktować produkt jakąś wiążącą ją zasadą.

  Metoda oczyszczania węgla kamiennego:

  - na sypko rozdrabniać i przesiewać, trzeba najprawdopodobniej dobrać przepustowość sita

Data: 2016-11-18 09:59:21
Autor: 61% procent czytelnikow faktu glosuje na jarkacza
Misiek na tropie.
Fri, 18 Nov 2016 09:32:41 +0900, w <o0li78$hki$1@gioia.aioe.org>, Tomasz
Chmielewski <tch@nospam.example.com> napisał(-a):

> [...]

"wyraził nadzieję", "głęboko wierzę", "w przyszłym roku musimy" - zawsze myślałem, że w gospodarce operuje się faktami, a nie wiarą :)

Min. Morawieckiemu z okazji zbliżających się Świąt życzymy teraz skutecznej
nauki Excela, bo Powerpoint został opanowany celująco :)

Morawiecki głęboko wierzył w 3,5% wzrostu PKB, wyrażał nadzieję na 3,8%, a
wyszło gorzej niż przewidywania największych sceptyków.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Misiek na tropie.