Misiek pod Rycerzowa

Data: 2009-05-28 07:12:24
Autor: Profan Butan
Misiek pod Rycerzowa
Wracajac szlakiem z vychylvoki spotkalem jednego ,chyba jeszcze nie
doroslego. Przebiegl mi droge 300m od granicy. to byly naprawde trudne
300metrow :)

Data: 2009-05-28 16:33:30
Autor: Zbynek Ltd.
Misiek pod Rycerzowa
Witam

Profan Butan napisał(a) :
Wracajac szlakiem z vychylvoki spotkalem jednego ,chyba jeszcze nie
doroslego. Przebiegl mi droge 300m od granicy. to byly naprawde trudne
300metrow :)

Obawiasz się, że przeżywał stresa przy przekraczaniu granicy? ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x39E452FE

Data: 2009-05-28 19:32:13
Autor: Szymon R.
Misiek pod Rycerzowa
Dnia 2009-05-28 16:12, Profan Butan napisal(a) te oto slowa:
Wracajac szlakiem z vychylvoki spotkalem jednego ,chyba jeszcze nie
doroslego. Przebiegl mi droge 300m od granicy. to byly naprawde trudne
300metrow :)

Kiedy?

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/
GG: 2461026

Data: 2009-05-28 22:37:20
Autor: Profan Butan
Misiek pod Rycerzowa
On 28 Maj, 19:32, "Szymon R." <bacowk...@m.gory.com.pl> wrote:
> [...]

> Wracajac szlakiem z vychylvoki spotkalem jednego ,chyba jeszcze nie
> doroslego. Przebiegl mi droge 300m od granicy. to byly naprawde trudne

Kiedy?

we wtorek :-)

P.B.

Misiek pod Rycerzowa