Data: 2017-12-01 04:58:51 | |
Autor: japanizer | |
Misiewicz złamał dyscyplinę finansową. Kary nie będzie [totalne pierdoły nie zdążą wygrać wyborów przed przedawnieniem?] | |
On Friday, December 1, 2017 at 6:09:33 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> Misiewicz wydał poza planem finansowym Ministerstwa Obrony ponad 650 Zawsze z bluzgami lecisz do kogo¶, kto ma rację? Sugestia że wydał "w firmach znajomych" jest cytatem [podasz Ľródło] czy Proszę pisiorku: http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2017-09-05/mon-opublikowalo-w-internecie-spot-dzien-przed-podpisaniem-umowy-na-jego-produkcje/ MON opublikowało w internecie spot dzień przed podpisaniem umowy na jego produkcję Spot "MON - bezpieczeństwo", promuj±cy polsk± armię przed ubiegłorocznym szczytem NATO w Warszawie, pojawił się na oficjalnym profilu ministerstwa w serwisie YouTube 23 marca 2016 r. Umowę na jego zmontowanie i udĽwiękowienie podpisano dzień póĽniej. O sprawie poinformowała Rzeczpospolita oraz portal bezkompromisowo.pl. https://oko.press/mon-przeprasza-calkiem-odpowiada/ W artykule pisali¶my o spocie wyprodukowanym na zlecenie MON przez firmę Milvus Media Piotr Kania. Wykonawca reklamówki został znaleziony w błyskawicznym tempie - jak twierdzi resort - w drodze ,,telefonicznego rozpoznania w¶ród firm obecnych na rynku". Tyle, że Milvus Media powstała zaledwie miesi±c przed ,,rozpoznaniem" MONu i nie podaje nigdzie swojego numeru telefonu. W dzisiejszej odpowiedzi rzecznik resortu - Bartłomiej Misiewicz przyznaje, że ,,firma Milvus Media nie współpracowała dotychczas z MON". Co oznacza, że ministerstwo nie mogło mieć jej na li¶cie sprawdzonych wykonawców, którym urzędnicy mog± zlecić prace w nagłych i pilnych przypadkach. |
|