Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS

Data: 2017-04-12 13:13:04
Autor: Trefni¶
Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS
Cze¶æ!

Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS:
http://www.tvp.info/29917038/bartlomiej-misiewicz-zawieszony-w-prawach-czlonka-pis

Bardzo dobrze!

Kogo teraz P³aczforma we¼mie na tapetê? Nadal bêdzie zagl±danie pod ko³drê?

--
Trefni¶

Data: 2017-04-12 13:28:16
Autor: prezydent San Escobar
Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS
Trefni¶ <trefnis1@mailinator.com> napisa³(-a):

Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS:
http://www.tvp.info/29917038/bartlomiej-misiewicz-zawieszony-w-prawach-czlonka-pis

Tego geniusza? :DDD
Przypuszczam, ¿e za 50k/mies mog± go nawet zawiesiæ w prawach Polaka ka¿dego
sortu :DDD Ciemny lud to kupi?

--

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji

Data: 2017-04-12 13:48:44
Autor: Trefni¶
W dniu .04.2017 o 13:28 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Odpowiedz raczej, komu teraz zaczniecie zagl±daæ do wyra?
Mo¿e bêdziecie musieli wróciæ do "Jarkacz nie ma konta w banku"?

--
Trefni¶

Data: 2017-04-12 15:27:57
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> sortu :DDD Ciemny lud to kupi?

Odpowiedz raczej, komu teraz zaczniecie zagl±daæ do wyra?

My¶lisz, ¿e D¿epetto zazdro¶ci po prostu Maciorze? :DDD

Mo¿e bêdziecie musieli wróciæ do "Jarkacz nie ma konta w banku"?

To najmniejszy problem tego psychola :DDD
Na pewno by go zaraz okradli (z inspiracji PO, Sorosa, Merkel) :DDD

Data: 2017-04-12 16:16:21
Autor: Pajdak
Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS
U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@mailinator.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Odpowiedz raczej, komu teraz zaczniecie zagl±daæ do wyra?
Mo¿e bêdziecie musieli wróciæ do "Jarkacz nie ma konta w banku"?

Zesztawienie tych 2 linii to jest to o co w³a¶nie chodzi! Mówi±c wprost
wiesz co jest grane. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-12 16:16:24
Autor: Pajdak
Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS
U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@mailinator.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Cze¶æ!

[...]

Buuuuhahahahahhahahahahaha! A za co go zawiesili? Czy to on sam sobie
przypina³ ordery? Kto mu podsuwa³ owies i sianko do kolejnego z³obu? Jedyne
co Bartu¶ potrafi³ to przek³adaæ tabliczkê "Otwarte/zakniête" w aptece gdzie
zdobywa³ szlify "marsza³ka polnego". Co do ko³derki - dobrze wiesz, ¿e o to
w³asnie chodzi. Bartu¶ przek³ada³ nie tylko tabliczkê. Je¿eli Bartu¶ zacznie
¶piewaæ to ca³y PiS wywioz± na taczkach.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-12 22:25:08
Autor: Tomasz Chmielewski
Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS
On 04/12/2017 08:13 PM, Trefni¶ wrote:
Cze¶æ!

[...]

Wiadomo, Jaro siê wkurzy³, ¿e Misiewicz zarabia wielokrotnie wiecej ni¿ on, szeregowy pose³ :DD wiêc siê "zem¶ci³" jak tylko potrafi³ :DDD

A Misiewicz na to - mam now± fuchê za 50 tys. z³, mo¿ecie mnie teraz w tr±bkê poca³owaæ, Naczelniku.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-12 16:16:23
Autor: Pajdak
Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS
U¿ytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:ocl9rk$1pmn$1gioia.aioe.org...
[...]

Trefni¶ wie dobrze o co w tym wszystkim chodzi ;-))))

--
Lepudruk

Misiewicz zawieszony w prawach cz³onka PiS