Misiewicze

Data: 2017-04-14 01:24:28
Autor: RadoslawF
Misiewicze
W dniu 2017-04-13 o 23:42, J.F. pisze:

Komisja PIS stwierdzila, ze Misiewicz nie ma kwalifikacji do pelnienia
funkcji w sferze zycia publicznego, czy spolkach skarbu panstwa.

No i dobrze ... ale zaraz - jakim prawem ?

Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
... nastala era sadow partyjnych ?

Skoro ja i tu mamy prawo do opinii że się nie nadaje to komisji
chyba też wolno. Nawet jeśli jest PiSowska.
Mnie interesuje co innego, jaka kara będzie dla optymisty który
go na te stanowiska wsadzał ? Bo opierdziel u prezesa to
zdecydowanie za mało.

Pozdrawiam

Data: 2017-04-14 08:18:57
Autor: J.F.
Misiewicze
Dnia Fri, 14 Apr 2017 01:24:28 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

Prawo do opinii masz, ale obsadzie stanowisk nie decydujesz, to mozesz
sobie miec :-)

Gdybys decydowal ... to opinie musialbys miec, ale czy nie trzeba
odroznic opinii sluzbowej od prywatnej ?
A gdzie jakies prawo do odwolania do wyzszej instancji ?
A prawda, jest, alo to instancja jednoosobowa :-)

No i prawo do opinii masz, prawo do jej wyglaszania tez masz, ale
sproboj to zrobic. Grozi procesem. To czy Misiewicz moze teraz pozwac komisje o obraze ?

Mnie interesuje co innego, jaka kara będzie dla optymisty który
go na te stanowiska wsadzał ? Bo opierdziel u prezesa to
zdecydowanie za mało.

Tez bym tak napisal ... ale jak juz napisalem o opinii sluzbowej i
prywatnej, to nie wypada :-)
Wsadzajacy mial opinie w ramach wlasnej kompetencji, a ze byla inna
niz opinia jakiejs tam nieformalnej komisji ... no coz, moze byc inna
:-)

Ale ... a co teraz bedzie z innymi protegowanymi prezesa ?
Pielegniarka w zarzadzie, przedszkolanka w zarzadzie ... a jak sie
ktos upomni o sprawdzenie kwalifikacji przez komisje ? :-)

J.

Data: 2017-04-14 08:52:18
Autor: Wojtek
Misiewicze
W dniu 2017-04-14 o 01:24, RadoslawF pisze:

Mnie interesuje co innego, jaka kara będzie dla optymisty który
go na te stanowiska wsadzał ? Bo opierdziel u prezesa to
zdecydowanie za mało.

Obawiam się, że w naszym systemie prawnym "opierdziel Prezesa" (tj. popadnięcie w niełaskę u I-go sekretarza partii) jest najokrutniejszą karą.
A ten co go na te stanowiska pchał jest już zapewne bardziej antymisiewiczowski niż sam prezes.

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2017-04-14 11:46:36
Autor: Olin
Misiewicze
Dnia Fri, 14 Apr 2017 08:52:18 +0200, Wojtek napisał(a):

Obawiam się, że w naszym systemie prawnym "opierdziel Prezesa" (tj. popadnięcie w niełaskę u I-go sekretarza partii) jest najokrutniejszą karą.

Rutynowo przeniosą go do innej parafii, gdzie będzie mógł dalej rozwijać
swe liczne talenty.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

Data: 2017-04-14 22:15:04
Autor: ąćęłńóśźż
Misiewicze
No jest jeszcze opcja (wielokrotnie wypróbowana), że nagle przejrzy na oczy i się przechrzci, stając się najgorliwszym wyznawcą szatana.

-- -- -