Misiewicze

Data: 2017-04-18 11:29:03
Autor: Olin
Misiewicze
Dnia Thu, 13 Apr 2017 23:42:47 +0200, J.F. napisał(a):

Komisja PIS stwierdzila, ze Misiewicz nie ma kwalifikacji do pelnienia
funkcji w sferze zycia publicznego, czy spolkach skarbu panstwa.

No i dobrze ... ale zaraz - jakim prawem ?

Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
... nastala era sadow partyjnych ?

RPO ma podobne zdanie:
"PiS może oceniać negatywnie postępowanie Bartłomieja Misiewicza, ale jako
członka partii. Natomiast kształtować mu karierę i możliwości pełnienia
funkcji publicznej, uznawać, że państwo jest własnością jednej partii, to
jest coś niespotykanego - mówił w Superstacji Rzecznik Praw Obywatelskich
Adam Bodnar. Politycy PiS kilka dni temu stwierdzili u Misiewicza "brak
kwalifikacji do pełnienia funkcji w sferze administracji publicznej,
spółkach Skarbu Państwa i innych sferach życia publicznego". - To jest
naruszenie jego prawa konstytucyjnego równego dostępu, bo już się z góry
przesądziło o tym, że nie ma kwalifikacji. Można by się nawet zacząć
zastanawiać, czy tak kategoryczne stwierdzenie nie narusza jego dóbr
osobistych - stwierdził Bodnar."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,21648409,prawo-konstytucyjne-naruszone-ws-misiewicza-bodnar-staje-w.html#Czolka3Img

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2017-04-18 16:19:14
Autor: Animka
Misiewicze
W dniu 2017-04-18 o 11:29, Olin pisze:
[...]

W Centrum Szkolenia Policji w Legionowie też jest jakiś pan - nadinspektor Misiewicz.

--
animka

Data: 2017-04-19 10:25:34
Autor: Olin
Misiewicze
Dnia Tue, 18 Apr 2017 16:19:14 +0200, Animka napisał(a):

W Centrum Szkolenia Policji w Legionowie też jest jakiś pan - nadinspektor Misiewicz.

Czy on również budzi zainteresowanie samego Orbana Północy?
 No i czy można mieć nadzieję, że powoła dla niego komisję złożoną z
wybitnych osobistości?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

Data: 2017-04-19 20:39:24
Autor: Animka
Misiewicze
W dniu 2017-04-19 o 10:25, Olin pisze:
[...]

Już awansował z podinspektora bodajże na nadinspektora. Co dalej to nie jestem wrożką.

--
animka

Data: 2017-04-20 10:53:22
Autor: Olin
Misiewicze
Dnia Wed, 19 Apr 2017 20:39:24 +0200, Animka napisał(a):

Już awansował z podinspektora bodajże na nadinspektora. Co dalej to nie jestem wrożką.

Pójdzie na praktykę do apteki i zostanie generałem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

Data: 2017-04-20 10:56:36
Autor: A. Filip
Misiewicze
Olin <kuku@adres.w.stopce> pisze:
Dnia Wed, 19 Apr 2017 20:39:24 +0200, Animka napisał(a):

Już awansował z podinspektora bodajże na nadinspektora. Co dalej to nie jestem wrożką.

Pójdzie na praktykę do apteki i zostanie generałem.

A do tego szpiegowanie na rzecz CIA/USA nie wystarczy? :-)
[ Patrz pierwszy Polski szpieg-generał w NATO ]

--
A. Filip
| Trzech rzeczy nie nasycisz trzema innymi: ognia - drzewem, ziemi -
| wodą, kobiety - mężczyzną.  (Przysłowie arabskie)

Misiewicze