Misiu to ma "czasy".

Data: 2009-05-22 15:40:41
Autor: cirrus
Misiu to ma "czasy".
# Dokładnie 9210 złotych. To cena szwajcarskiego zegarka marki Longines, który zdobi przegub kandydata PiS do europarlamentu, Michała Kamińskiego. Były minister w Kancelarii Prezydenta tłumaczy, że dostał go w prezencie... od żony. "Taki sam miał Humphrey Bogart" - chwali się Kamiński. #
Ze strony:
http://tnij.org/dfzd

--
stevep

Data: 2009-05-22 15:42:19
Autor: konserwator
Misiu to ma "czasy". (afera zegarkowa wg Pieprzykoskiego...)

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

Stefan wykryl "afere zegarkowa"!!!!

rym

Data: 2009-05-22 15:56:43
Autor: aRzor
Misiu to ma "czasy". (afera zegarkowa wg Pieprzykoskiego...)
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w

Stefan wykryl "afere zegarkowa"!!!!

Bo w przypadku spoconego misia, rozporkowa jest raczej nierealna, he, he. he!

"ł"

--
Brońmy Polskę i Polaków przed picowcami!
To antypolska hołota!

Data: 2009-05-22 16:00:04
Autor: konserwator

Użytkownik "aRzor" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gv6auv$1f8$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w

Stefan wykryl "afere zegarkowa"!!!!

Bo w przypadku spoconego misia, rozporkowa jest raczej nierealna, he, he.

to mowisz, ze Niesioloski juz nie moze?

Data: 2009-05-22 16:05:47
Autor: aRzor
Misiu to ma "czasy". (afera zegarkowa wg Pieprzykoskiego...)
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

to mowisz, ze Niesioloski juz nie moze?

To mówisz, że marszałek Niesiołowski ma taki zegarek?

P.S.

Nie widziałem, żeby marszałek Niesiołowski się aż tak pocił.

"ł"
--
To niewyobrażalny atak. To pisowski bełkot, kłamstwa i obłuda - w ten sposób w TVN24 skomentował orędzie prezydenta Stefan Niesiołowski.

Data: 2009-05-22 16:16:06
Autor: konserwator

Użytkownik "aRzor" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gv6bfv$3i6$1inews.gazeta.pl...
[...]

on sie nie poci - to ja jego twarzy to jego wlasna slina...

Data: 2009-05-22 16:20:21
Autor: przykurczłokciowy
[...]

Nawet gdyby, to ślinę można zetrzec. Kapowanie na brata pozostanie, aż do śmierci. Ohyda tfu!

"ł"

Data: 2009-05-22 15:17:27
Autor: Hans Kloss
Misiu to ma
przykurczłokciowy <adres@email.pl> napisał(a):
Nawet gdyby, to ślinę można zetrzec. Kapowanie na brata pozostanie, aż do śmierci. Ohyda tfu!

Przecież on nie kapował na brata tylko na narzeczoną. Ale fakt, ohyda, tfu!
J-23

Data: 2009-05-22 18:09:57
Autor: cirrus
Misiu to ma
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gv6fm6$j5b$1inews.gazeta.pl...
[...]

To Misiu ma ten zegarek za kapowanie?

--
stevep

Data: 2009-05-22 21:39:04
Autor: przykurczłokciowy
Misiu to ma

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

Przecież on nie kapował na brata tylko na narzeczoną. Ale fakt, ohyda, tfu!
J-23

 Bzdety wypisujesz, sam powiedział, że się nie interesuje kobietami.

"ł"

Data: 2009-05-23 06:07:08
Autor: cirrus
Misiu to ma "czasy".
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:gv7eju$p0r$1news.eternal-september.org...
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
# Dokładnie 9210 złotych. To cena szwajcarskiego zegarka marki Longines,
który zdobi przegub kandydata PiS do europarlamentu, Michała Kamińskiego.
:))))
taki zegarek to se można kupić w samolocie.
Czy wy sobie zdajecie sprawę Pietrzykowski,
jaki z was głąb i prostak - głuptak?
Jaksa

Nie bo mam do czynienia z toba- kretynem.

--
stevep

Misiu to ma "czasy".