Misiu z camelbakiem przeprasza prof.Geremka

Data: 2011-02-24 22:44:44
Autor: Grzegorz Z.
Misiu z camelbakiem przeprasza prof.Geremka
http://img146.imageshack.us/img146/401/clipboard01ot.jpg

Zrobiłem skrina, na wypadek jakby zmienił zdanie :)

Data: 2011-02-24 21:39:56
Autor: HaMMeR
On 24 Lut, 22:44, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
http://img146.imageshack.us/img146/401/clipboard01ot.jpg

Zrobi em skrina, na wypadek jakby zmieni zdanie :)

Nie musisz czekac na zmiane jego zdania, wystarczy ze CZAS
i archiwa zrobia swoje, a wtedy pod stol i odszczekasz...

Data: 2011-02-25 15:01:46
Autor: Grzegorz Z.
HaMMeR napisał:

[...]

Archiwa mają to do siebie że już nic nie robią.

Chyba że jakimś cudem dorwiecie się do władzy, a wtedy "archiwa" zaczną
nowe "życie po życiu" tak jak widać tu:

http://orwell.blog.pl/archiwum/index.php?nid=14073453

Data: 2011-02-25 14:38:07
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
HaMMeR napisał:

> [...]

Archiwa mają to do siebie że już nic nie robią.

Chyba że jakimś cudem dorwiecie się do władzy, a wtedy "archiwa" zaczną

glupoty, nieuku opowiadasz:

Fałszerze zdjęć - miejcie się na baczności

http://www.pcworld.pl/news/144369/Falszerze.zdjec.miejcie.sie.na.bacznosci.html

Ponadto gowno wiesz zdegenerowany ciemniaku o dzisiejszych mozliwosciach
analiz, ktore sa  przeprowadzane przez specjalistyczne laboratoria w krajach
cywilizowanych na swicie.

Data: 2011-02-25 14:41:17
Autor: obserwator
ponadto miej sie lobuzie na bacznosci, bo......

te same techniki moga byc wykorzystane, ale przeciwko tobie i nie bedzie cie
stac na to. aby udowodnic, zes niewinny:)

Data: 2011-02-25 18:40:04
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

te same techniki moga byc wykorzystane, ale przeciwko tobie i nie bedzie cie
stac na to. aby udowodnic, zes niewinny:)

Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-02-25 15:41:10
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Ponadto gowno wiesz zdegenerowany ciemniaku o dzisiejszych mozliwosciach
analiz

Jakich znowu analiz? Chyba analnych.

Data: 2011-02-25 14:42:12
Autor: obserwator
obserwator napisał:

> Ponadto gowno wiesz zdegenerowany ciemniaku o dzisiejszych mozliwosciach
> analiz

Jakich znowu analiz? Chyba analnych.

zboczku, ciebie mozna bez analiz poszukac:)

--

Misiu z camelbakiem przeprasza prof.Geremka