Misja dziejowa JaCusia

Data: 2017-06-17 08:21:26
Autor: Ciemny Lud
Misja dziejowa JaCusia
Zmusiłem się do obejrzenia kilku programów TVPiS i zastanawia mnie jedno.
W wiekszości programów informowano, że "powstał dzięki sponsorom xyz".
Mało tego, większośc programów jest poprzedzana reklamami. Kilkuminutowa
emisja reklam kosztuje ogromne pieniądze. Skoro programy TVPiS są
sponsorowane oraz emitują płatne reklamy to po jaką cholerę społeczeństwo ma
jeszcze robić zrzutę abonamentową na jakąś "narodową misję"? Czy po
wprowadzeniu haraczu "sponsoring" i reklamy znikną? Jak misja to misja! Stop
reklamom! 24 godziny misyjna sieczka propagandowa! Tego oczekuje suweren!
Taka jest jego wola! Prawda Pis-owskie oszołomy?

CL

Misja dziejowa JaCusia