Misja dziejowa TVPiS

Data: 2018-08-14 07:38:37
Autor: Ciemny Lud
Misja dziejowa TVPiS
https://biznes.interia.pl/media/news/prezydent-podpisal-nowele-ustawy-o-radiofonii-i-telewizji-i,2582112,5058

"Prezydent podpisał nowelę ustawy o radiofonii i telewizji i ustawy o
opłatach abonamentowych."

"Dzięki wyposażeniu KRRiT w nowe instrumenty prawne, wzmocni się jej nadzór
nad działalnością jednostek publicznej radiofonii i telewizji."

Na jej podstawie będzie można "zamknąć gębę" TVN24 i dotować milionami TV Trwam.

CL

Data: 2018-08-16 09:45:34
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
Misja dziejowa TVPiS
użytkownik Ciemny Lud napisał:
https://biznes.interia.pl/media/news/prezydent-podpisal-nowele-ustawy-o-radiofonii-i-telewizji-i,2582112,5058

"Prezydent podpisał nowelę ustawy o radiofonii i telewizji i ustawy o
opłatach abonamentowych."

Co dziwne pisiorstwo zapowiedziało bodaj 7 mostów na Wiśle, realizują
pełoski program z 2007r jak nic:) Gorzej będzie dla peło jak wybudują albo
zaczną budować te mosty:)

Wiedział Ty pajdaczku? PL dostaje od UE mniej więcej tyle ile płaci
na obsługę zadłużenia?

ctrl+v
 Ponieważ deficyt występuje każdego roku, to w rezultacie dług publiczny rośnie coraz szybciej; obecnie w Polsce z szybkością ok. 5 tys złotych na sekundę. Koszty obsługi długu publicznego kształtują się różnie, w zależności od wielu czynników, np. kursu walutowego. W roku 2012 koszty obsługi długu publicznego wyniosły 42 mld złotych, w roku 2013 - już 50 mld złotych. W roku 2017, uznanym przez rząd za rekordowo korzystny dla finansów publicznych, obsługa długu publicznego wyniosła około 32 mld złotych, co oznacza, że na obsługę długu publicznego Polska przeznacza WSZYSTKIE subwencje z Unii Europejskiej (ok. 28 mld złotych rocznie). W przeliczeniu na obywatela koszt obsługi długu publicznego w roku 2017 wyniósł ponad 900 zł rocznie.

Data: 2018-08-16 09:55:42
Autor: japanizer
Misja dziejowa TVPiS
On Thursday, August 16, 2018 at 4:45:35 PM UTC, Relatywizator rzeczywistości Dąs wrote:
> [...]

 Ponieważ deficyt występuje każdego roku, to w rezultacie dług publiczny rośnie coraz szybciej; obecnie w Polsce z szybkością ok. 5 tys złotych na sekundę. Koszty obsługi długu publicznego kształtują się różnie, w zależności od wielu czynników, np. kursu walutowego. W roku 2012 koszty obsługi długu publicznego wyniosły 42 mld złotych, w roku 2013 - już 50 mld złotych. W roku 2017, uznanym przez rząd za rekordowo korzystny dla finansów publicznych, obsługa długu publicznego wyniosła około 32 mld złotych, co oznacza, że na obsługę długu publicznego Polska przeznacza WSZYSTKIE subwencje z Unii Europejskiej (ok. 28 mld złotych rocznie). W przeliczeniu na obywatela koszt obsługi długu publicznego w roku 2017 wyniósł ponad 900 zł rocznie.

No paczpan, a pisiory przez pół roku piały na lewo i prawo, że deficytu nie ma, jest coraz lepiej, a ty tu takie wklejki? Oj, pisiont groszy nie będzie z Nowogrodzkiej, za robienie kupy w pisiorskie gniazdo, obesrany nocniczku.

Data: 2018-08-17 08:22:09
Autor: Ciemny Lud
Misja dziejowa TVPiS
Użytkownik "Relatywizator rzeczywistości Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:3fa3962e-cda5-4670-b423-5ca606e853dbgooglegroups.com...
[...]

Temat dotyczy TVPiS, a nie mostów. Masz cos do powiedzenia? Jak nie to wal się!

CL

Data: 2018-08-17 14:58:16
Autor: Ciemny Lud
UB-ecka FAŁSZYWKA Re: Misja dziejowa TVPiS
W dniu 17.08.2018 o 08:22, Ciemny Lud pisze:
[...]

Przestań się obsrany polaczku podszywać po de mnie! Jak za rok z powrotem nasze wspaniałe Niemcy przywrócą u was nasze rządy PO, to zrobimy z takimi obsranymi polaczkami jak ty porządek.

CL

Data: 2018-08-17 15:05:10
Autor: Ciemny Lud
Misja dziejowa TVPiS
W dniu 16.08.2018 o 18:45, Relatywizator rzeczywistości Dąs pisze:
[...]

Nie ma mowy aby mój niemiecki Pan dopuścił wam polaczkom aby pisiorstwo u was znowu wygrało. Tak przez te ostatnie lata to wam polaczkom się w dupach po przewracało. Nie ma kto u Niemca zbierać szparagów, ogórków, itp... A co dopiero cegły na budowach nosić. Niemcy zrobią z wami porządek. Jak przywrócą niemieckie rządy PO u was, to wrócicie tam gdzie wasze miejsce, do roboty w niewolę na zachód. Wy jesteście narodem niewolników, sprzątaczek, pomywaczy, itp..., tak było i tak pozostanie.

CL