Misja specjalna

Data: 2010-05-26 23:47:17
Autor: zbig
Misja specjalna
Obejrzałem sobie wczoraj w TVP.
Program poświęcony powodzi i śledztwu w sprawie katastrofy.
Pół godziny bezustannego jebania rządu, PO, Komorowskiego Tuska. Nawet
nie próbowano przedstawić choć słowa drugiej strony. Pospieszalski
przynajmniej stara się czasami kogoś zaprosić z przeciwnego obozu w
charakterze chłopca do bicia.
Do tego w charakterze oskarżycieli sprytnie nie ustawiono żadnego
posła z PiS. Wystepowali jacyś z Polski Plus i inni "fachowcy"
aktualnie bez rządowej posady.

Data: 2010-05-27 09:23:52
Autor: Piotr
Misja specjalna
Dnia Wed, 26 May 2010 23:47:17 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Obejrzałem sobie wczoraj w TVP.

Mówisz? W końcu się naumieli, że jak jest bójka to trzeba napierdalać, a
nie liczyć na to, że się wróg zmityguje, he, he.
Piotr
Pooglądaj sobie TVN, to się odprężysz, tam się nic nie zmieniło.
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-27 00:26:07
Autor: zbig
Misja specjalna
On 27 Maj, 09:23, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Piotr
Pooglądaj sobie TVN, to się odprężysz, tam się nic nie zmieniło.
Chcesz powiedzieć , że w TVN zamyka się usta opozycji?

Data: 2010-05-27 09:35:23
Autor: Piotr
Misja specjalna
Dnia Thu, 27 May 2010 00:26:07 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Chcesz powiedzieć , że w TVN zamyka się usta opozycji?

Ależ skąd on je otwiera (te usta) i nawet potrafi coś w nie włożyć. :-)
Mylisz kolego wpływy, to nie jest tak, że czyjaś obecność w TV mu zawsze
służy. Weźmy na przykład ciągłe informowanie o Borubarze, albo ekspozycję
zdjeć polityka na których wygląda agresywnie, albo jak kretyn...
I w TVN nie zamyka się drzwi przed opozycją, bron Boże! Tylko po
wpuszczeniu się ją przesłuchuje, a ze swoimi się rozmawia. Jest sporo w
sieci informacji sposobach o manipulacji w mediach, ktoś tu nawet dawał
link do filmiku instruktażowego jak dyskredytować rozmówcę. Zobejrzyj se
zbigu.
Piotr

Data: 2010-05-27 09:37:47
Autor: PaPi
Misja specjalna
[...]

Przyjmijmy na chwile teze o stronicznosci TVN za prawdziwa (choc moim zdaniem w ciagu ostatniego pol roku TVN znacznie bardziej faworyzuje politykow zwiazanych z PiS niz z PO) odpowiedz mi prosze ile pieniedzy z obowiazkowej daniny publicznej pt. abonament radiowotelewizyjny wplywa do kasy TVN ?

Data: 2010-05-27 09:47:54
Autor: Piotr
Misja specjalna
Dnia Thu, 27 May 2010 09:37:47 +0200, PaPi napisał(a):

[...]

Musiałbyś mnie zapytać o to w innym wątku pausiu, takim którego tematem
będzie sens istnienia TVP i finansowanie telewizji. Tu raczej mówimy
jakości i pluraliźmie przekazu. A to nie to samo i twój wtręt jest tylko
wekslowaniem.
Piotr

Data: 2010-05-27 10:04:49
Autor: PaPi
Misja specjalna
Musiałbyś mnie zapytać o to w innym wątku pausiu,

Ah widzisz. A zapytalem Ciebie w tym.

takim którego tematem
będzie sens istnienia TVP i finansowanie telewizji. Tu raczej mówimy
jakości i pluraliźmie przekazu.

Nie "rozmawiamy" ile czepiasz sie stronniczosci TVNu dajac w domysle stronniczosc TVP jako rownowage.
Stad wyniklo moje pytanie.
Skoro nie chcesz na nie odpowiedziec wyrecze Cie. Otoz TVP jest telewizja PUBLICZNA utrzymywana z OBOWIAZKOWYCH swiadczen na jej rzecz zwanych abonamentem radiowotelewizyjnym.
Miedzy innymi dlatego od TVP powinno wymagac sie wysokiego poziomu bezstronnosci, dopuszcznia do glosu wszystkie strony i unikania zaangazowania politycznego.

Data: 2010-05-27 10:16:10
Autor: Piotr
Misja specjalna
Dnia Thu, 27 May 2010 10:04:49 +0200, PaPi napisał(a):

Stad wyniklo moje pytanie.

Twoje pytanie to wekslarstwo.

[...]

Niepotrzebnie się trudzisz, powyższe jest jasne i bez twoich wekselków. I nawet było by mądre, gdybyś ujawnił ukryte założenie, że TVN-u te
standarty nie obowiazują. :-) Wtedy można by wskazać na rolę stabilizacyjną TVP, w przekazie medialnym,
która "równoważyłaby" stronniczość telewizji komercyjnych.   Ale... to nie na temat.
Piotr

Data: 2010-05-27 01:25:01
Autor: zbig
Misja specjalna
On 27 Maj, 10:16, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Wtedy można by wskazać na rolę stabilizacyjną TVP, w przekazie medialnym,
która "równoważyłaby" stronniczość telewizji komercyjnych.
Właściwie nie ma potrzeby dodawac niczego do tego co PaPi ci
wyłuszczył. PiS nie powstrzymał sie przed uruchomieniem TVP jako
kanału sączącego jad w uszy ogłupiałego "ciemnego ludu", właściwie bez
trzymanki, tak jak wcześniej w sposób absolutnie zbójecki przejął nad
TVP kontrolę,

Data: 2010-05-27 10:27:23
Autor: Piotr
Misja specjalna
Dnia Thu, 27 May 2010 01:25:01 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

Ło Bozycku... Jeden cwaniak, drugi frajer... Jak myślisz zbigu, idąc w
dyszlu z Papim, to ty więcej się narobisz, czy on? :-)
Piotr

Data: 2010-05-27 01:31:58
Autor: zbig
Misja specjalna
On 27 Maj, 10:27, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ło Bozycku... Jeden cwaniak, drugi frajer... Jak myślisz zbigu, idąc w
dyszlu z Papim, to ty więcej się narobisz, czy on? :-)
Daleko nam do katrożniczego zasypywania postami PSP przez pisowskich
aktywistów. szczerze mówiąc coraz mam mniejszą motywację do zabierania
dyskusji na poziomie przez nich prezentowanym.

Data: 2010-05-27 10:32:44
Autor: PaPi
Misja specjalna
Ło Bozycku... Jeden cwaniak, drugi frajer... Jak myślisz zbigu, idąc w
dyszlu z Papim, to ty więcej się narobisz, czy on? :-)

Typowe zagranie Piotrusia. Jak ktos przyprze do sciany to albo zmienia temat albo zaklada nowy watek :-) - vide klamstewko z bobrami.

BTW, Ty Piotrus naprawde myslisz, ze na tez zapomnianej na calym swiecie grupie dyskusyjnej ktokolwiek pisze "dla kasy" ?
Czyta to w najbardziej optymistycznym zalozeniu kilkaset osob. Pisze kilkadziesiat.
Kto bylby na tyle glupi, ze placic za trafianie do takiej ilosci ludzi ? Chyba tylko Jankowski - bo mniej wiecej tyle glosow lekkoatlecie zabraklo do rejestracji :-)

Data: 2010-05-27 10:48:16
Autor: Piotr
Misja specjalna
Dnia Thu, 27 May 2010 10:32:44 +0200, PaPi napisał(a):

Typowe zagranie Piotrusia. Jak ktos przyprze do sciany to albo zmienia temat albo zaklada nowy watek :-) - vide klamstewko z bobrami.

;-)
Typowe zagranie papusia, wymyśla kolejne implikacje. Ale się zgadzam wiekszość z was tu piszacych, to pożyteczni idioci. Kilku
tu zagląda służbowo, w tym ty.
Piotr

Data: 2010-05-27 12:36:55
Autor: cirrus
Misja specjalna
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b811a53d-b903-42da-9f72-3e42cefd2cabc22g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Te gadzinówki typu "Misja specjalna" , "Bronisław Wildstein przedstawia" , "Warto rozmawiać" i kilka innych to wypisz wymaluj przpaganda komuchów zczasów stanu wojennego np o listach proskrypcyjnych  rodzin komuchow przeznaczonych do wymordowania przez Solidarność.

--
stevep

Data: 2010-05-27 10:23:06
Autor: PaPi
Misja specjalna
[...]

Niech do Ciebie dotrze, ze TVN jest stacja PRYWATNA. Dlatego moga byc tu prezentowane dowolne poglady polityczne, ba nawet szef TVN moze sobie zmontowac swoj komitet wyborczy i codziennie przez pol dnia dawac relacje z jego prac.
Nie dostaje pieniedzy publicznych nie Twoja sprawa co puszcza.

Wtedy można by wskazać na rolę stabilizacyjną TVP, w przekazie medialnym,
która "równoważyłaby" stronniczość telewizji komercyjnych.

Zapomnij o telewizjach komercyjnych. One nie sa utrzymywane z obowiazkowych podatkow powszechnych.

Misja specjalna