Misja wypadku autobusu ? TVP

Data: 2010-09-29 04:18:25
Autor: Marcin Rolicki
Misja wypadku autobusu ? TVP
Wszystkie kanały TVP, wszyscy dziennikarze nieustanie nadają o wypadku, fajną
robotę mają ci dziennikarze. Misja leje się z głośników. Ci dziennikarze, aż
się rwą do ujawniania chorej sensacji. A może to posucha informacyjna i
telewizyjny urząd pracy - TUP przy Woronicza w Warszawie? Abonament dla TVP
jest jak autobus z darmowymi biletami jadący z prędkością 160 km/h, wszyscy
będą jechać twardo dopóki się koło nie urwie. Bo to misja autobusem Panowie
Dziennikarze i Panie.

Data: 2010-09-29 10:30:35
Autor: Brooks
Misja wypadku autobusu ? TVP
On 29 Wrz, 05:18, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.SKA...@g..ta.pl> wrote:
[...]
<-- ciach -- >

Parafrazujac zdanie zaslyszane u Pani Moniki Olejnik w "Kropce nad i"
"Nie ma dziennikarskiej viagry na impotencję czwartej władzy".

--
Brooks

Data: 2010-09-29 20:21:39
Autor: Waldek Godel
Misja wypadku autobusu ? TVP
Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:30:35 -0700 (PDT), Brooks napisał(a):

On 29 Wrz, 05:18, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.SKA...@g..ta.pl> wrote:

Parafrazujac zdanie zaslyszane u Pani Moniki Olejnik w "Kropce nad i"
"Nie ma dziennikarskiej viagry na impotencję czwartej władzy".

Będziesz dalej to ścierwo z szamba wyciągał? Bo nie wiem, czy plonkować od
razu, czy dać jeszcze szansę?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-10-04 18:57:10
Autor: Tomy M.
Misja wypadku autobusu ? TVP
W dniu 2010-09-29 21:21, Waldek Godel pisze:
[...]

    To że media, głównie TV jest "czwartą władzą" w Polsce
i jest bardziej polityczna od samego Michnika ... to nie
wina Rolickiego.

Tomy M.

Data: 2010-10-05 03:12:19
Autor: Brooks
Misja wypadku autobusu ? TVP
On Oct 4, 5:57 pm, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> [...]

    To że media, głównie TV jest "czwartą władzą" w Polsce
i jest bardziej polityczna od samego Michnika ... to nie

Zdaje sie, ze "czwarta wladza" jest ogólnoswiatowym standardem.
Watergate i amerykanski prezydent Nixon? Podal sie do dymisji w skutek
dziennikarskiej wnikliwosci.

Kto ma media ma wladze - podobno.
Inna kwestia, ze kto ma TVP - przegrywa ponoc wybory.
TVP ma misje, a przynajmniej takie chce sprawiac wrazenie.
Jesli chodzi o informowanie spoleczenstwa o waznych dla nas wszystkich
sprawach, albo zwykla pogon za sensacja to nie wiem czy którekolwiek
informacje, wiadomosci informowaly o nieprawidlowosciach w cyfryzacji
kraju?
Zamiast tego reporterzy wola narazac sie na odstrzelenie na terenie
wojskowym w Rosji aby sfilmowac cos co sfilmowali juz wczesniej chyba
setki razy.
Tylko grupowicze wiedza jak bardzo smierdzacym tematem jest NTC, DVB-
T, "zniwa" platform cyfrowych. Jak bardzo ta sprawa prosilaby sie o
sledztwo chociazby dziennikarskie albo komisje sejmowa. Nie mówiac o
zatrzymaniach dyrektorów, prezesów, innych szefów na przyklad przez
CBA lub inne "spec" sluzby.

Brooks

Data: 2010-10-05 22:09:14
Autor: Mn Rolicki
Misja wypadku autobusu ? TVP
Zdaje sie, ze "czwarta wladza" jest og=F3lnoswiatowym standardem.
Watergate i amerykanski prezydent Nixon? Podal sie do dymisji w skutek
dziennikarskiej wnikliwosci.

Skoro jest władza, to muszą być i wybory. Tak chyba mówi demokracja. Kto kazał
Kraśko, Durczokowi, Gawryluk nadawać na całą Polskę? Wystarczy wprowadzić, co
roku ankiety, w których zadawane są widzom pytania, czy TVN ocenzurował
skandal z przekrętem w wojsku, czy TVP zrobiła rzetelny materiał o cenach w
Polsce, (Niemiec mówi, że jest tanio), czy TVP promuje polską naukę, czy TVP
emituje polskie filmy, Czy TVN jest powiązana z partią polityczną, i inne
pytania. Jeżeli widzowie odpowiedzą negatywnie na działalność telewizji
zostaje zamknięta. Wchodzi nowa na jej pasmo częstotliwości. W eterze muszą
być wybory. --

Misja wypadku autobusu ? TVP