Misja za 2 mld.

Data: 2020-04-01 10:57:17
Autor: Stachu Chebel
Misja za 2 mld.
Telewizja publiczna pod koniec marca ruszyła z emisją ,,Szkoły z TVP". Program dedykowany jest uczniom polskich podstawówek, zaś jego głównym celem jest pomoc uczniom i nauczycielom w realizacji zdalnej podstawy programowej w czasach epidemii koronawirusa. ,,Szkoła z TVP" przez serię błędów popełnionych przez występujących w niej pedagogów zamiast pochwał spotkała się z falą krytyki i stała się obiektem żartów w mediach społecznościowych. Wśród tych niechlubnych hitów krążących w internecie prym wiodą lekcje dedykowane najmłodszym uczniom poświęcone matematyce.

https://gazetapowiatowa.pl/wiadomosci/powiat-legionowski/ruszyla-szkola-tvp-kadra-zsp2-legionowie-odradza-ogladanie-tych-lekcji/

=============
Oglądnijcie filmiki. Brak słów...

Data: 2020-04-01 20:30:13
Autor: Runt
Misja za 2 mld.
W dniu 2020-04-01 o 19:57, Stachu Chebel pisze:
[...]

==============

Oglądnijcie filmiki. Brak słów...

Jajca jak berety. Znajomi przysyłaja mi linki. Ostatnio cos o liczbach które sa w parach. Wg belfra TVP są nimi w liczbie 10 - 1 i 0. ;p-))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-01 15:02:19
Autor: Zenek Kapelinder
Misja za 2 mld.
ty pizdziak vel runt dziura w dupie ich uważasz za znajomych. Oni ciebie nie. Poza tym uwal się na legowisku i przykryj szmatami. Bardzo wcześnie wstajesz żeby znaleźć  na śmietnikach zarcie na cały dzień.

Data: 2020-04-02 10:11:47
Autor: Runt
Misja za 2 mld.
W dniu 2020-04-02 o 00:02, cwel Zenek Kapelinder pisze:
ty pizdziak vel runt dziura w dupie ich uważasz za znajomych.
zenusiu, koty żrące śmierdzące jadło w śmietnikach to twoi znajomi. tylko dlaczego podkradasz im żarcie z tacek!? dla ciebie jest to które wala się obok kontenerów PCK!
Oni ciebie nie.
zenusiu, mało mnie interesują twoi "znajomi". masz prawo przyjaźnić się z kim chcesz. nawet z tą wyłupiastą z kotłowni. czy to prawda zenusiu, ze menele spluwają na twój widok? tak nisko już zenusiu upadłeś?
Poza tym uwal się na legowisku i przykryj szmatami.
Wierze zenusiu w twoje doświadczenie w tym temacie. okoliczny mieszkańcy mówią że jesteś często zaszczany w kroku. Nie donosisz czy to z nerwów?
Bardzo wcześnie wstajesz
zenusiu! kto rano wstaje... ;-)
a ty zeneusiu co? tak jak 13-tego grudnia spisz do południa? ;-))
żeby znaleźć  na śmietnikach zarcie na cały dzień.
wierzę zenusiu w twoje doświadczenie w przeszukiwaniu kontenerów PCK.

Keep smile zenusiu! Have nice day.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-02 04:59:50
Autor: Budzik
Misja za 2 mld.
Użytkownik Runt Runtime@anakumena.org ...

Jajca jak berety. Znajomi przysyłaja mi linki. Ostatnio cos o liczbach które sa w parach. Wg belfra TVP są nimi w liczbie 10 - 1 i 0. ;p-))))

Mnie rozbawiła belferka która pokazywała srednice gniazda ptaków prezentując jego obwód.
IMO to juz nawet nie jest smieszne...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2020-04-01 22:09:08
Autor: japanizer
Misja za 2 mld.
On Thursday, April 2, 2020 at 2:00:02 PM UTC+9, Budzik wrote:
> [...]

Mnie rozbawiła belferka która pokazywała srednice gniazda ptaków prezentując jego obwód.

Policzmy.
Jakby zatrudnić dwóch nauczycieli, każdy z nich przez 4 godziny dziennie prezentowałby lekcje w TVPiS, a pozostałe 4 godziny - przygotowywał lekcje.
Jako profesjonaliści uczący cały naród w czasach epidemii dostawaliby pensję 100 tys. zł rocznie, czyli razem - 200 tys. zł rocznie.

2 mld złotych wystarczyłoby, żeby ich zatrudniać przez 10000 lat (słownie: dziesięć tysięcy lat).

Co poszło nie tak? Ktoś z wtykami w PiS wie?

Data: 2020-04-02 02:42:24
Autor: Stachu Chebel
Misja za 2 mld.
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2020 07:00:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Mnie rozbawiła belferka która pokazywała srednice gniazda ptaków prezentując jego obwód.

Teraz już tych filmików nie oglądniesz. Powód:

Ten film jest już niedostępny z powodu roszczenia dotyczącego praw autorskich zgłoszonego przez użytkownika Telewizja Polska S.A..

Data: 2020-04-02 03:17:13
Autor: Bruno Brunowski
Misja za 2 mld.
W dniu czwartek, 2 kwietnia 2020 11:42:25 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

Ten film jest już niedostępny z powodu roszczenia dotyczącego praw autorskich zgłoszonego przez użytkownika Telewizja Polska S.A..

Filmy nadal są dostępne na vod.tvp.pl
Na ten przykład ten o potegowaniu (akcja od 7:20): https://vod.tvp.pl/video/szkola-z-tvp-klasa-7,matematyka-30032020-lekcja-1,47324111

--
Bruno

Data: 2020-04-02 10:59:49
Autor: Budzik
Misja za 2 mld.
Użytkownik Stachu Chebel stchebel@gmail.com ...

> [...]

Ten film jest już niedostępny z powodu roszczenia dotyczącego praw
autorskich zgłoszonego przez użytkownika Telewizja Polska S.A..

To akurat na plus bo niedajboze takie debilstwa obejrzałaby młodziez uczaca sie...

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Misja za 2 mld.