Mi¶kowe pułapki

Data: 2010-04-01 21:39:44
Autor: Przemek V
Mi¶kowe pułapki

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4bb3f0a3$1news.home.net.pl...
Jadę sobie ostatnio w standardowych, mi¶kowych okoliczno¶ciach, czyli
trzy pasy, mały ruch i nonsensowne ograniczenie do 50. Z daleka widzę
radiowóz z wł±czonymi ¶wiatłami mijania, stoj±cy prostopadle do drogi,
mi¶ki siedz± sobie w ¶rodku i chyba nic nie robi±. Dziwne, my¶lę sobie.
Auta przede mn± nie przyspieszaj±, więc jadę sobie spokojnie za nimi. I
słusznie, bo kilometr dalej stoi w krzakach "wła¶ciwy" radiowóz, już
nieo¶wietlony.

Koniec miesi±ca i koniec kwartału. Normalne, że targety wyrabiaj± ;)

Mi¶kowe pułapki