Mister Pawlak - Poker Face

Data: 2011-08-29 14:00:31
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
Data: 2011-08-29 16:25:07
Autor: Klin
Mister Pawlak - Poker Face
Użytkownik  obserwator napisał:
http://patrz.pl/filmy/mister-pawlak-poker-face

    Jak widzę, atak na jakiegoś polityka pytam się kto za tym stoi.
    Im silniejszy atak tym łatwiejsza odpowiedź.
..

Data: 2011-08-29 14:28:17
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
Klin

    Jak widzę, atak na jakiegoś polityka pytam się kto za tym stoi.
    Im silniejszy atak tym łatwiejsza odpowiedź.

jaki tam atak, PRAWDA.

Data: 2011-08-29 17:02:00
Autor: Klin
Mister Pawlak - Poker Face
Użytkownik  obserwator napisał:
Klin

     Jak widzę, atak na jakiegoś polityka pytam się kto za tym stoi.
     Im silniejszy atak tym łatwiejsza odpowiedź.

jaki tam atak, PRAWDA.

    PSL to taka partia kurewka       Tzva Adonai
    Żeby tylko przekroczyć 5% i żeby się dossać... I tak non-stop od 20
lat... Zawsze znajdzie się stado debili głosujących na tych
koniunkturalistów, no bo to przecież "ludzie wsi" - prawdziwi Polacy o
czerwonych ryjach i słowiańskich genotypach... Trzeba ich popierać!..

   Dołączasz do tego koszernego towarzystwa?  Co by nie było
   na jakie kompromisy PSL nie musiałaby się godzić ze względu
   na sytuację polityczną jest to jedyna  partia ci nie wstydzi się swej
   polskości. Nawet PZPR nie zaparła się w tak ostentacyjny sposób
   Polski jak to robią dzisiejsze partie. Powiesz, że to nieistotne - dla mnie
   ta symbolika jest ważna bo świadczy, że jesteśmy narodem a nie
   kosmopolityczną zbieraniną przypadkowych lumpów.

Data: 2011-08-29 15:20:23
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
Klin <klin\@wp.pl,
[...]

Tzva napisal prawde O PSL, ale uzyl ja przeciwko Polakom, nazywajac ich
czerwonymi ryjami. Tzva nie ma nic wspolnego z koszernoscia, to sa teksty
prowokacyjne na ktore niektorzy sie nabieraja. On ma raczej wiecej wspolnego z
czekistami z GazWyb. A to sa zupelnie diametralnie rozne sprawy.
To taka sama roznica jak miedzy PiS i PO.

Jego teksty podobnie jak bekona i mkarwan, maja budzic podejrzenia i zamacic w
glowach.
[...]

daj sobie spokoj z ta koszernoscia, bo prowadzi na manowce. Czesto za rzucaniem podejrzen o koszernosc stoja konkretne sily polityczne.
Najczesciej sowieckie.

Pawlak nie pracuje dla Polski i jego partia nie jest partia propolska.

To partia zdrajcow. Pawlak to kolejna pacynka zdalnie sterowana.

Moze przeczytaj tekst i komentarze - p. Sciosa o kontrakcie gazowym z Ruskimi.
Pawlak byl glownym negocjatorem. Narazil Polske na potezne straty.

Czy tak postepuje polityk, ktory zainterssowany jest intersami kraju ktory
reprezentuje?

http://cogito.salon24.pl/227381,umowa-gazowa-ostateczna-normalizacja

Data: 2011-08-29 18:57:27
Autor: Klin
Mister Pawlak - Poker Face
Użytkownik  obserwator napisał:
Klin<klin\@wp.pl,
daj sobie spokoj z ta koszernoscia, bo prowadzi na manowce.
Czesto za rzucaniem podejrzen o koszernosc stoja konkretne sily polityczne.
Najczesciej sowieckie.

    Teraz już bardziej rosyjskie niż sowieckie. Atak jaki proponujesz  w konsekwencji
    zbytnio osłabi Rosję i umożliwi globalistom z pod znaku cyrkla i kielni przejęcie
    niepodzielnej kontroli przynajmniej nad naszą połową świata. Prawosławie
    podobnie jak Katolicyzm stanowią tu pewną zaporę przeciw tym tendencjom.
    A, że obrzezani kierują tym procesem nie jest tajemnicą, specjalnie nie użyłem
    tu słowa koszerni jako, że ci próbują chociaż przestrzegać przykazań Bożych
    zaś obrzezani masoni manipulujący masonerią kierują się tylko własnym widzimisię.
    Rosjanie są jeszcze dumni ze swego wielkiego kraju stąd  nie łatwym są kąskiem.
    Polacy zdradzają swą ojczyznę pod byle pretekstem - ilu ich już pracuje poza krajem
    nie pomagając nawet rodzinom, które tu pozostawili.

Pawlak nie pracuje dla Polski i jego partia nie jest partia propolska.

    Nie wierzę nawet, gdyby on był umaczany w jakieś niejasne powiązania
    chłopi czują się związani z ojczyzną a atakowanie tej grupy przez próby
    pozbawienia jej własnej partii wywoła ducha "Szeli".  Zniszczono Samoobronę
    teraz kolei na PSL mam nadzieję, że ten plan Oświeconych się nie uda.

Data: 2011-08-29 21:28:57
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
Klin <klin\@wp.pl,
> [...]

    pozbawienia jej własnej partii wywoła ducha "Szeli".  Zniszczono Samoobronę
    teraz kolei na PSL mam nadzieję, że ten plan Oświeconych się nie uda.

Obecny rezim Putina i tak upadnie, tak jak upadl komunizm. Niestety ta hydra
znowu podnosi leb. Dla Polski moskowia zawsze byla i nadal jest niebezpieczna.
Józef Piłsudski walczyl z ta zaraza, bo wiedzial czym ona dla Polski jest.
Te polityke wobec obecnych wladcow Kremla podjeli Kaczynscy.

Malo ci bylo rzadow komuchow w Polsce? Zapomniales kim byl Jaruzelski?

To nie sa Polacy, to sa i byli namiestnicy z sowietow. Dzisiejsza Rosja,
rzadza SOWIECI, a nie Rosjanie.

Poczytaj polska historie i nie pisz tego typu nonsenow. Wystarczy te historie
znac i wyciagnac z niej wnioski. Juz pare razy proponowalem z zapoznaniem sie wykladow Biezmienowa i ksiazka
Golicyna pt. Nowe klamstwa w miejsce starych:

 http://niepoprawni.pl/blog/783/jak-obalic-ameryke-jurij-bezmienow-kgb

http://niniwa2.cba.pl/golicyn_anatolij.pdf

Gadki o masonach i zydach ktorzy rzadza swiatem to propagandowa brednia.

Swiatem rzadza ...KRETYNI.

KTO RZADZI ŚWIATEM?

Po latach rozmysliwan,
niemal u schylku zycia,
dokonalem niezmiernie
glebokiego odkrycia.

Moje wielkie odkrycie
raz na zawsze, niezbicie
rozwiazuje odwieczna
zagadke, mianowicie,

rozstrzyga nieomylnie,
ustala niezachwianie
ostateczna odpowiedz
na ciekawe pytanie,

co dreczy nas od wiekow
i wciaz wraca od nowa:
kto rzadzi swiatem? jaka
mafia anonimowa?

Nie wierzcie w bajki. Nie ma
zadnego synhedrionu
sekretnych wladcow. nie ma
zadnych "medrcow syjonu".

Wiec to bajka. i bujda,
ze "swiatem rzadza kobiety"
i nieprawda, ze swiatem
rzadza zydzi - niestety.

Nie my, t.j. nie oni.
nie zydzi i nie masoni,
nie mormoni, nie kwakrzy
nie fabrykanci broni.

Nie junkrzy, nie sztabowi
wojskowi kondotierzy,
nie monopole, kartele,
bankierzy ni bukmakierzy,

Nie zwiazki zawodowe,
nie "standard oil", nie watykan,
nie internacjonalka
kalwinow czy anglikan,

nie miedzynarodowka
komuny, czy "kapitalu" -
Ktos inny. kto? - pytacie.
zaraz, ludzie, pomalu.

Gotowiscie na wszystko?
Ha, dobrze, jam tez gotow.
Sluchajcie: swiatem rzadzi
wielka zmowa idiotow.

Swiatem rzadzi sekretna
pomiedzynarodowka
agresywnego durnia
i nadetego polglowka.

Trade union grafomanow,
tajna loza becwalow,
klub cwiercinteligentow,
konfederacja cymbalow,

aeropag jelopow,
jalowych namaszczencow,
pompatycznych wazniakow,
indyczych napuszencow.

To oni, sprzymierzeni
w powszechnym zwiazku, ktory
rozstrzyga o powodzeniu
teatru, literatury.

Gramofonowej plyty,
filmu, obrazu, symfonii.
to oni decyduja
o kulturze, to oni.

Przydzielaja posady
stypendia, nagrody, szanse,
ordery, renumeracje,
bonusy i awanse.

Samym instynktem glupoty
odnajduja sie wzajem.
Rozumieja sie wspolnym
jezykiem i obyczajem.

I haslem, ktore wola
z ochota razna i racza:
kretyni wszystkich krajow
laczcie sie! wiec sie lacza.

Przeciw wszelkim ambicjom,
przeciw wszystkim talentom,
przeciwko swoim wrogom,
przeciw nam - inteligentom.

To oni - pan general,
co dzis rozumie bezwiednie,
jak dzis w cuglach, szach mach, wygrac
wszystkie wojny poprzednie.
To cenzor, ktory skresla
wszystkie madre kawaly,
tak, aby w rekopisie
same glupie zostaly.

To krytyk, co belkoce,
chociaz nikt go nie slucha
i czepia sie cudzego
piora, jak wesz kozucha.

Ekonomista, ktory
kosztem ogolnej nedzy
uzdrowi "wymiane dewiz"
i "pokrycie pieniedzy".

To polityk, maz stanu
dyplomata, co wkopie
niewinnych ludzi w azji,
w afryce i w europie

w tak trudne sytuacje,
w tak krete labirynty,
w tak polityczne kanty
i dyplomatyczne finty,

ze z nich jedyne wyjscie
na swiat i swiatlo Boze -
przez wojne, ktorej nikt nie chce,
przez morze krwi i morze

lecz. - oni nas trzymaja
w ryzach, za twarz i pod batem.
to ONI - i to jest wlasnie
ta mafia, co rzadzi swiatem.

A jaka na nich rada?
Bo czuje moi mili,
ze z dziecieca ufnoscia
pytacie mnie w tej chwili,

musze prawde powiedziec,
wbrew ufnosci dzieciecej:
niestety, nas jest za malo.
Durniow jest znacznie wiecej.

My skloceni, wiec slabi.
durnie zgodni, wiec silni.
my sie czesto mylimy.
durnie sa nieomylni.

My sceptycy, zblakani
na ziemi i na niebie -
a ONI tak aroganccy
i tacy pewni siebie

i tacy energiczni
ze serce z trwogi mdleje.
Ach, nie znam zadnej rady.
Mam tylko jedna nadzieje.

Zyje tylko ta drobna
otucha i nadzieja
ze my umiemy smiac sie.
A durnie nie umieja.

Kto wie... moze po wiekach,
kto wie... moze w oddali,
to jedno przed durniami
obroni nas i ocali.

Tym smiechem was zaslonie
i do serca przygarne.
I moze nie pojdziemy
ze wszystkim na he... marne

Data: 2011-08-30 12:58:28
Autor: Klin
Mister Pawlak - Poker Face
Użytkownik  obserwator napisał:

Juz pare razy proponowalem z zapoznaniem sie wykladow Biezmienowa i ksiazka
Golicyna pt. Nowe klamstwa w miejsce starych:

    Dla równowagi proponowałbym poczytać Olega Płatonowa niestety mógłbym
    podać linki ale tylko do stron rosyjskich. Jego spojrzenie na dzieje Rosji
    nie jest wcale sowieckie, przypomina mi raczej białogwardzistę czyli starego
    wydania rosyjskiego patriotę.

Data: 2011-08-30 15:17:43
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
[...]

raczej literat nie zastapi konkretnych informacji fachowca od propagandy i
manipulacji sowieckiej.

W Rosji nadal ludzie ktorzy chca zrobic z niej kraj cywilizowany sa w
mniejszosci i rezim Putina ich przesladuje siegajac do represji politycznych a nawet zbrodni.

Ci Rosjanie ktorzy chca zmian sa nadal w mniejszosci podobnie jak w Polsce.
System sowiecki nie umarl i ma sie dobrze. O to mi wlasnie chodzi.

Jak widze chyba nie bardzo sie rozumiemy. Ja nie jestem przeciwnikiem Rosjan,
bo to wspaniali ludzie. Ja jestem przeciwny rezimowi Putina ktory udaje
demokrate, a jest zwyklym zamordysta i bandyta.

Po co Polsce takie zwiazki z terrorysta? Jesli bedziemy ulegac kremlinom, to
nie pomozemy w ten sposob zwyklym Rosjanom i Rosja sie nie zmieni.

Kaczynski prowadzi bardzo konsekwentna polityke wobec kremlinow, bo Kaczynski
to polityk a nie lajza udajaca polityka (vide Tusk i Komoruski).

A tak juz na marginesie, kiedy podawalem link do nagran wykladow Biezmienowa,
to linki dzialaly. Teraz juz sa niedostepne. Ciekawa sprawa.

Nie podam wiec kolejnych ktore w sieci sa, bo a noz znowu komus ulatwie robore cenzorska.

Poszukaj ich sam jesli chcesz czegos wiecej sie na temat o ky torym napisalem
dowiedziec.

Data: 2011-08-30 18:29:16
Autor: Klin
Mister Pawlak - Poker Face
UĹźytkownik  obserwator napisał:
Juz pare razy proponowalem z zapoznaniem sie wykladow Biezmienowa i ksiazka
Golicyna pt. Nowe klamstwa w miejsce starych:

     Dla rĂłwnowagi proponowałbym poczytać Olega Płatonowa niestety mĂłgłbym
[...]

    Natomiast WybĂłr Rosji i Jabłoko to masońskie wydmuszki. Putin zaś przez
    rodzinne powiązania jest związany z Mikołajem II. Jego dziadek kucharzył
    na dworze cara potem Lenina i Stalina. Jak widzisz mĂłgł się niejednego
    po tej linii dowiedzieć. A jako kgbista stale był konfrontowany z CIA
    ktĂłra jest filią masońską i jeśli idzie na niego atak to widocznie stał się im
    niewygodny.

Data: 2011-08-30 16:55:54
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
 Natomiast Wybór Rosji i Jabłoko to masońskie wydmuszki. Putin zaś przez
    rodzinne powiązania jest związany z Mikołajem II. Jego dziadek kucharzył
    na dworze cara potem Lenina i Stalina. Jak widzisz mógł się niejednego
    po tej linii dowiedzieć. A jako kgbista stale był konfrontowany z CIA
    która jest filią masońską i jeśli idzie na niego atak to widocznie stał się im
    niewygodny.

**********************************

masz niezla fantazje z tymi masonami:) Mozna tez pisac zamist masoni: pomidor.

Michael Sunstar napisal ksiazke w ktorej udawadnia, ze CIA jest filia
masonska. Mozna napisac tez ksiazke w ktorej sie udowodni,ze to nie jest prawda:)

Dlatego lepiej oceniac politykow po owocach, a nie po podejrzeniach.
Zdziwiony ci to probowal wytlumaczyc.

Fanatykow nigdy na swiecie nie brakowalo (to na razie nie pod twoim adresem).
Wokol rzadu jankeskiego tez tacy sa, ale moze i dobrze, bo w ten sposob
kontroluja rzad i rownowaza innych fanatykow religijnych. Rownowaga jest
zachowana.

Kazdy wplywowy polityk jest konfrontowany z roznymi agentami.
Marszalek Pilsudski nie mogl wydac zadnego tajnego polecenia bez obawy czy
prawie w tym samym momencie nie znajdzie sie ono na biurku wrogow.

KGB mialo np. swoich agentow w najblizszym otoczeniu prezydentow USA. Nie
sadz, ze sytuacja sie zmienila.

Podawalem link do filmu New Poland, Chyba tez go nie obejrzales. Polecam.

http://www.youtube.com/watch?v=qcSq7vPUckE

Data: 2011-08-30 18:58:12
Autor: u2
Mister Pawlak - Poker Face
W dniu 2011-08-30 18:55,  obserwator pisze:
masz niezla fantazje z tymi masonami:) Mozna tez pisac zamist masoni: pomidor.

No nie, masoni to tak jak cyklisci. Pomysl troche :)

Data: 2011-08-30 17:19:32
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-08-30 18:55,  obserwator pisze:
> masz niezla fantazje z tymi masonami:) Mozna tez pisac zamist masoni: pomidor

No nie, masoni to tak jak cyklisci. Pomysl troche :)

tak jak ty myslisz, to raczej na mnie nie licz:) Popros bekona.

Data: 2011-08-30 19:54:41
Autor: Klin
Mister Pawlak - Poker Face

                     http://antymason.blox.pl/html

Data: 2011-08-30 18:06:10
Autor: obserwator
Mister Pawlak - Poker Face
Klin

http://antymason.blox.pl/html

******************

a KTO ten blog zalozyl? nie widze nazwiska i zyciorysu wlasciciela bloga.

Data: 2011-08-29 14:38:36
Autor: obserwator
Kto stal za Pawlakiem ? Nocna Zmiana dla tych co nadal

nie kapuja, albo udaja ze nie kapuja.

http://www.youtube.com/watch?v=yJrOt3wPcxE

Data: 2011-08-29 19:25:13
Autor: Leprechaun
Mister Pawlak - Poker Face

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j3g61v$prs$1inews.gazeta.pl...
http://patrz.pl/filmy/mister-pawlak-poker-face

Cienki z wami skoro chwytacie się takich prywmitywnych chwytów.  Widac wyraźnie zidiocenie nie tylko działaczy ale i elektoratu.

BomBel

Mister Pawlak - Poker Face