Mistrz Åšwiata

Data: 2010-07-02 10:56:52
Autor: ALEX
Mistrz Åšwiata
Kto, według Was, zostanie MŚ? Już cwierćfinały są mordercze: Holandia - Brazylia i Argentyna - Niemcy to będą hity :-D Drużyny takie jak Ghana, Paragwaj, czy Urugwaj, mimo ich waleczności, nie widzę jako mistrzów.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-02 04:36:16
Autor: marklar
Mistrz ¦wiata
On 2 Lip, 09:56, ALEX <alex....@gazeta.pl> wrote:
Kto, wed³ug Was, zostanie M¦? Ju¿ cwieræfina³y s± mordercze: Holandia -
Brazylia i Argentyna - Niemcy to bêd± hity :-D Dru¿yny takie jak Ghana,
Paragwaj, czy Urugwaj, mimo ich waleczno¶ci, nie widzê jako mistrzów.

nie wiem kto zostanie mistrzem, wrozka nie jestem. po wylocie anglii
wszystko mi jedno. podoba mi sie argentyna, ich gra i klimat jaki
panuje w zespole. milo by bylo jakby oni wygrali.

Data: 2010-07-02 18:48:16
Autor: EO
Mistrz ¦wiata
marklar <rafal.razmus@gmail.com> napisa³(a):
On 2 Lip, 09:56, ALEX <alex....@gazeta.pl> wrote:
> Kto, wed=B3ug Was, zostanie M=A6? Ju=BF cwier=E6fina=B3y s=B1 mordercze:
=
Holandia -
> Brazylia i Argentyna - Niemcy to b=EAd=B1 hity :-D Dru=BFyny takie jak
Gh=
ana,
> Paragwaj, czy Urugwaj, mimo ich waleczno=B6ci, nie widz=EA jako
mistrz=F3=
[...]

NIBY TAK ALE NIEMCY CHYBA MUSZA BYC W POLFINALE.
SEDZIA ZROBI WSZYSTKO I BEDZIE PALIL GLUPA ZEBY BYLY KARNE.

Data: 2010-07-02 19:48:53
Autor: vversa
Mistrz ¦wiata

Sprawozdawcy brazylisjcy w przerwie juz wczytali sie w zachwyty niczym z forow internetowych swoich kibiców, a tu taki klops.
Kto spodziewa³by siê ,¿e pogr±¿y canarinios mierz±cy nieco ponad metr 70 holender - zrobi³ g³ówka z pi³k± co¶ takiego,¿e ta wpakowana do bramy brazylijskiej zrobi³a z nich 40 %...
Super meczyk. Moze i Argentyna sie rozkrêci, ze nic nie pomoze Niemcom.
Ale to by by³o jakby sêdzia pomaga³ Niemcom, a i tak wtopi±

Data: 2010-07-09 10:39:41
Autor: tezter
Mistrz ¦wiata
udupili ich Hiszpanie.
A co do mistrza ¶wiata to Holandia moze najlepszy mecz miec za dwa ,albo cztery lata.
Wsrod starszych pilkarzy oranzady nie ma gwiazd , ktore mogly by przesadzac o wyniku
jak Klose czy Puyol (ktorzy nie zagraja w kolejnych turniejach),
za to moga pojawic sie mlodsi nieznani w innym turnieju na miare pierwszego miejsca.
Holendrzy sprawiaja wrazenie takiego wybrakowanego troche sk³adu.
No , ale nie sa na straconej pozycji, czasem faworyt po drugiej stronie uznaje wyzszosc taktyce trenera jeszcze...
Zobaczymy, napewno do finalu dostalo sie najfajniej grajacym ,
dlatego ,¿adnemu nie kibicuje.
Uracz± mnie bramki zawodnikow, doping pe³nego stadionu kibiców (chociaz tutaj trudno o cos sprzyjajacego niz Wuwuzele) i wspania³e akcje my¶li trenerskiej.
To co w pi³ce jest najlepsze. Niech ¿yje futbol

Data: 2010-07-11 21:15:42
Autor: swaper
Mistrz ¦wiata
gratulacje dla zwyciezcow. To bylo spotkanie nieskutecznosci z obu stron, mozna by bylo naliczyc 3-4 setki

Data: 2010-07-02 10:57:09
Autor: ks.
Mistrz ¦wiata
ALEX <alex.jp2@gazeta.pl> napisa³(a): (...)
Mistrzem mog± zostaæ Hiszpanie.
Argentyna~Niemcy jak tylko sedzia cos skrobnie od siebie to bedzie masakra
Brazylia nie da rady Holandii nawet z kontry. Robben ma pa³era jak Z.Zidane w swoich kulminacyjnych momentach .
On przyci±gnie uwage Brazylijczyków i nie by³oby w tym nic zaskakujacego,
ale Kaka zamiast konstruowaæ gre z kontry bedzie zajêty goniæ Sneijder'a, albo...
wyskoczy kto¶ trzeci i nie koniecznie van Persie

Paragwaj, czy Urugwaj, mimo ich waleczności, nie widzę jako mistrzów.
w meczu Ghana Urugwaj kibicuje Ghanie

Data: 2010-07-02 13:28:34
Autor: ALEX
Mistrz Åšwiata
W dniu 02-07-10 12:57, ks. pisze:
ALEX<alex.jp2@gazeta.pl>  napisaÅ‚(a):
(...)
Mistrzem mogą zostać Hiszpanie.

Teoretycznie tak, ale praktycznie to ciency są. A już blamaż Francji i Włoch to woła o pomstę do nieba. Poprawcie mnie jeżeli się myle, ale nie pamiętam mistrzostw, w których Włosi nie wyszli z grupy.

Argentyna~Niemcy jak tylko sedzia cos skrobnie od siebie to bedzie masakra

Oby nie bo to będzie kompletna kicha :-( Ale nie znikaj Niemców, to że przegrali z Serbią w grupie o niczym jeszcze nie świadczy. Niemcy są w ćwierćfinałach a Serbia popłyneła. Niemcy to typowa drużyna turniejowa. Nie wysilić się na jeden mecz, ale na 7.

Brazylia nie da rady Holandii nawet z kontry.

Stawiam na Brazylię, choć zgadzam się że Holandia jest niesamowita.

Robben ma pałera jak Z.Zidane w swoich kulminacyjnych momentach .
On przyciągnie uwage Brazylijczyków i nie byłoby w tym nic zaskakujacego,
ale Kaka

A Kaka to nie zarobił czerwonej kartki?
Kurde faja piłkarz na takim poziomie, ehhh

  zamiast konstruować gre z kontry bedzie zajÄ™ty gonić Sneijder'a,
albo...
wyskoczy ktoÅ› trzeci i nie koniecznie van Persie

Paragwaj, czy Urugwaj, mimo ich waleczno�ci, nie widz� jako mistrzów.
w meczu Ghana Urugwaj kibicuje Ghanie

Kibicować to ja mogę i Ghanie, ale realnie patrząc szanse na mistrza to Ghana ma zerowe szanse.

--
ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

Data: 2010-07-02 13:48:53
Autor: brat_olin
Mistrz Swiata
"ALEX" <alex.jp2@gazeta.pl> wrote

Wloch to wola o pomste do nieba. Poprawcie mnie jezeli sie myle, ale nie pamietam mistrzostw, w których Wlosi nie wyszli z grupy.

WC 1974.  Z grupy wyszli wtedy Polacy i Argentynczycy

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-07-02 11:53:37
Autor: yamma
Mistrz Åšwiata
ALEX wrote:
[...]

Na PanFu (taka gra internetowa dla dzieci) postawiłem na Niemcy i tego się będę trzymał. :-)
yamma

Data: 2010-07-02 12:06:02
Autor: ALEX
Mistrz Åšwiata
W dniu 02-07-10 11:53, yamma pisze:
ALEX wrote:
[...]

Ja obstawiam kogoś z wielkiej trójcy: Niemcy, Argentyna, Brazylia. Szkoda Anglii bo sędziowanie Niemcy - Anglia było tragiczne. Oczywiście życzyłbym tego Polsce ale my to łomot byśmy dostali od każdej drużyny, która w tych mistrzostwach uczestniczyła :-/