[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa

Data: 2013-05-25 18:39:24
Autor: AJK
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa
Przy sporym frajer^H^H^H^H^H^wydatnej pomocy Lecha Poznań.
O tytule decyduje zawodnik ostatniej drużyny w tabeli - Fabian Pawela.
Żeby było zabawniej - zawodnik ostatniej drużyny w tabeli, Robert
Demjan, może zostać królem strzelców. --
AJK

Data: 2013-05-25 18:50:48
Autor: Pablo
W dniu 2013-05-25 18:39, AJK pisze:
[...]

Przypomniał mi się ten mecz, w którym Wisła straciła mistrzostwo, po bodaj samobóju Jopa z Crax±.
Inna sprawa, że Legia, musiała by stan±ć na głowie, żeby teraz dać to sobie wyrwać z ręki.

Data: 2013-05-25 18:58:28
Autor: Hades
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa
Użytkownik "Pablo"
[ciach]

Inna sprawa, że Legia, musiała by stan±ć na głowie, żeby teraz dać to sobie wyrwać z ręki.

Co mialo by sie niby wyrywac z tych rak? Legia 2 pozostale mecze moze
nawet przegrac i nic w sprawie mistrzostwa sie juz nie zmieni.
AM

Data: 2013-05-25 20:22:29
Autor: Artur Wieckowski
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa
W dniu 2013-05-25 18:58, Hades pisze:>> Użytkownik "Pablo"
> [ciach]

> Co mialo by sie niby wyrywac z tych rak? Legia 2 pozostale mecze moze
> nawet przegrac i nic w sprawie mistrzostwa sie juz nie zmieni.
> AM

Problemem może nie być przegrana w ostatniej kolejce a wysoka wygrana. ;-) Zespół traci punkt przed ostatni± kolejk± do dwóch prowadz±cych zespołów, remisuje w tej ostatniej kolejce i mimo wygranej przeciwników cieszy się ze zdobytego tytułu..
W 2013 roku cała Polska jednak zobaczy co innego ;-)

pozdr,
AW

Data: 2013-05-25 22:56:03
Autor: Cavallino
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa

Użytkownik "Pablo" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:51a0ebe6$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Co ma sobie wyrwać, przecież już jest pozamiatane?
Nawet matematycznie, bo realnie już od tygodnia.

Data: 2013-06-03 05:43:47
Autor: etyci
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa

nic dodac nic ujac

 #, # , # , # , # , #, # , # , # , # , # , #

https://www.youtube.com/watch?v=rK8W4P83j_0

https://www.youtube.com/watch?v=QCiOIlE4OCE

Data: 2013-06-03 17:45:31
Autor: kaBoo
W dniu 2013-06-03 14:43, etyci%gazeta.pl@gtempaccount.com pisze:
[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa

nic dodac nic ujac

GratulujÄ™ Legii i jej Kibicom mistrzostwa.

Trzymam teraz kciuki za występ w pucharach za nasze drużyny. Lech ma dość duży współczynnik i pewnie będzie rozstawiony - szanse na dobry występ są :)
Za rok może w końcu też zobaczę Wisełkę godnie reprezentującą nasz kraj.
Franek Smuda czyni ... no właśnie ... co on uczyni? :)

Pzdr.

KaBoo

[2012/2013] Mistrz Polski - Legia Warszawa