Mistrz pięści i krzywego nosa

Data: 2013-08-30 09:23:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Mistrz pięści i krzywego nosa
Mistrz pięści i krzywego nosa Tomasz Adamek znów zachwycił nas głęboką – jak na boksera przystało – myślą. Będę się modlił do końca życia, bo chcę iść do nieba – powiedział. Tę szokującą deklarację Adamek wygłosił po wizycie w Radiu Maryja i Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu, czyli u Rydzyka po prostu. To kolejny dowód na to, iż bywanie u Rydzyka, oraz zadawanie się z Rydzykiem jest niebezpieczne dla zdrowia. Jako antidotum zalecane są psychotropy i trzydniowa kwarantanna.

Kiedy głębiej wczytałem się w pokręcone myśli boksera i mistrza kierownicy jednocześnie Adamka (pamiętacie te rajdowe wyczyny po pijaku w Ameryce),  to doszedłem do wniosku, że zgubne efekty wizyty to jedno, a nadużycie psychotropów na wszelki wypadek to drugie.

Bo Adamek mówi oto: „Pan Bóg był, jest i będzie zawsze na pierwszym miejscu. Kiedy kilka lat temu, prasa dowiedziała się, że jestem praktykującym katolikiem, zaczęto mnie pytać o to, dlaczego się modlę oraz czy zdobywszy mistrzostwo świata, nadal to robię. Wtedy odpowiedziałem, że modlę się i będę to robił do końca życia, bo chcę iść do nieba. Tu na ziemi żyjemy tylko chwilę i jeśli w naszym życiu zabraknie modlitwy, to tam – w niebie – się nie spotkamy. Nie wiemy kiedy nas Pan powoła. Nasza droga to niebo, którego życzę każdemu”.

Dodał, że  jego ulubioną modlitwą jest różaniec i zapewnił, że stara się go odmawiać każdego dnia, bo to dla niego „największa siła, jaka może być”.

No cóż,  jestem pod głębokim wrażeniem rozległości urazów jakie bokser Adamek doznał w czasie trwania swej olśniewającej kariery. Krzywy nos, zgruchotane i krzywe przegrody, zakłócony dopływ powietrza do obitego mózgu. Skutki widoczne. Dobrego dnia (a Adamek i tak do piekła pójdzie. Do nieba to teraz tylko inteligentnych biorą)

http://tiny.pl/hzbsc

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-30 13:48:44
Autor: Towarzysz Gnój
Mistrz pięści i krzywego nosa

Piszecie o sobie towarzyszu Idzikowski?

Napiszcie jeszcze, że ten nos wam skrzywili w bratniej Czechosłowacji, to was zapiszemy do ZBOWID-u! :-DDD

Data: 2013-08-30 05:04:39
Autor: leming.show
Mistrz pici i krzywego nosa
Napiszcie jeszcze, e ten nos wam skrzywili w bratniej Czechosowacji, to was zapiszemy do ZBOWID-u! :-DDD

Oni widzieli u ruskich ufo, to wiele wyjasnia:) Przynajmniej im.

Data: 2013-08-30 19:52:52
Autor: Towarzysz Gnj
Mistrz pici i krzywego nosa

Uytkownik <leming.show@gmail.com> napisa w wiadomoci
Napiszcie jeszcze, e ten nos wam skrzywili w bratniej Czechosowacji, to was

zapiszemy do ZBOWID-u! :-DDD

Oni widzieli u ruskich ufo

Jacy znowu oni  towarzyszu przygupie?

Mistrz pięści i krzywego nosa