Mistrz swiata !

Data: 2011-01-20 16:33:37
Autor: cyc
Mistrz swiata !
"Nikt mi nie powie , ze czarne jest czarne a biale ze biale ".
Nikt mi nie wmowi , ze istnieje na swiecie ktos kto pozbawi konusa przywodztwa w rankingu na najbardziej upierdliwego czlowieka i najwiekszego destruktora .
To jest po prostru niemozliwe . Gdyby nagraDZANO ZA TE KATEGORIE JAKIMS INNYM nOBLEM , TO KONUS bylby notorycznym i nieustajacym zwyciezcom ......do 10IV ur . Wczesniej musialby dzielic sie nagroda z bratem .

cyc

Data: 2011-01-20 16:37:21
Autor: mi
Platfonsi w panice
W obozie platfonsów panika. Nikt się nie wypowiada aż naczelny populista pierwszy da głos. Tusk niestety nie jest skory do odpowiedzi na pytania.

mi

Data: 2011-01-20 16:39:44
Autor: zażółcony
Platfonsi w panice

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ih9krh$4le$1news.onet.pl...
W obozie platfonsów panika. Nikt się nie wypowiada aż naczelny populista pierwszy da głos. Tusk niestety nie jest skory do odpowiedzi na pytania.

Trzeba by chyba zrobić nową definicję terminu 'pytanie'. Bo ja też bym się
wpierw porzygał, zanim bym wyszedł odpowiadać na takie 'pytania', jak to
ostatnio widać. Myślałem, że może da się to dopasować np. do
definicji 'pytanie retoryczne', ale po zbliżeniu do tematu paw wygrał.

Mistrz swiata !