Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/S?owacja

Data: 2011-02-01 21:38:46
Autor: Marcin Rolicki
Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/S?owacja
Kto zadecydował i dlaczego o miejscu rozgrywek mistrzostw Europy na Ukrainie i
w Polsce? Czy to ci sami ludzie, którzy kierują skorumpowanymi sędziami
piłkarskimi? Czy też odwrotnie, to skorumpowanie sędziowie, kierują polskimi
meczami. Jakie interesy przyświecały działaczom Polskiego Związku Piłki
Nożnej, aby mecze rozgrywane były  w Polsce razem z Ukrainą. Działacze PZPN
pokazali, że są mistrzami w szkodzeniu piłce nożnej, czy chcieli też
zaszkodzić Polsce?  Organizowanie mistrzostw w Polsce i na Ukrainie zaszkodzi
wizerunkowi Polski. Ukraina to źle postrzegany skorumpowany rosyjski kraj.
Dołączenie do tego Polski rzuci na nasz kraj cień rosyjskiego bałaganu. Ciężko
wypracowywany wizerunek europejskiego kraju odłączonego od bloku wschodniego
zostanie cofnięty. Czy to na celu (podtekst polityczny) mieli spindoktorzy
spod znaku Listkiewicza? Ukrainę trzeba było zostawić w spokoju. Najlepszym
miejscem do organizacji mistrzostw, jeśli Polska miałaby już z jakimś innym
krajem organizować mistrzostwa (Grecja dała rady sama, Portugalia dała rady
sama) były Czechy i Słowacja. Nie zaszkodziłoby to wizerunkowi Polski, tak jak
zaszkodzi jeśli mistrzostwa będą organizowane w 2012 przez Polskę i Ukrainę.
Kto chciał takich mistrzostw? Kto pytał Polaków o zdanie? Czy chcą być z
prorosyjską Ukrainą. Euro 2012 Polska-Czechy/Słowacja tak. Dla Euro 2012
Polska-Ukraina twarde nie.

Data: 2011-02-01 23:21:06
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-02-01 22:38, Marcin Rolicki pisze:
Kto zadecydował i dlaczego o miejscu rozgrywek mistrzostw Europy na Ukrainie i
w Polsce?

Zgłosili komuniści (styczeń 2004), wygrali PiSowcy (kwiecień 2007). Ich się pytaj.

Data: 2011-02-02 14:18:54
Autor: pyton
Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ii9uh6$lup$1inews.gazeta.pl...
[...]

A Polska to niby zajebisty zachodni kraj?
Wizerunek europejskiego-cywilizowanego kraju? Cokolwiek jarasz, zmniejsz dawkę.
Bedzie gówno jak zwykle, planują i projekturą już od 4 lat i oprócz paru drętwych stadionów nic nie powstaje.

Data: 2011-02-02 14:33:54
Autor: pawell32
W dniu 2011-02-02 14:18, pyton pisze:
[...]

eeee tam gadasz. coś zostanie, jak pseudo nie zdemoluje...

Data: 2011-02-02 15:44:18
Autor: pyton

Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4d495d33$1news.home.net.pl...
[...]

To tylko w Shreku tak było: widzę autostrady i stadiony, pokaż mi jak i czym mam dojechać, żyje w wiosce o nazwie Poznań, pierdolą tylko o remoncie dworca od lat, szybkiej kolei nie będzie, autostrady do granicy ani do Warszawy nie ma, lotnisko to jakiś żart.
Nie wiem kto wydal zgodę na Euro w tym burdelu.

Data: 2011-02-02 15:50:50
Autor: Cavallino
Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:

To tylko w Shreku tak było: widzę autostrady i stadiony, pokaż mi jak i czym mam dojechać,

A dokąd nie możesz dojechać biedactwo?

żyje w wiosce o nazwie Poznań, pierdolą tylko o remoncie dworca od lat, szybkiej kolei nie będzie,

I nigdy nie miało być do Euro, to temat na następne dziesięciolecia.

autostrady do granicy ani do Warszawy nie ma,

Jest w budowie, dość zaawansowanej zresztą.
Akurat ona powstanie do Euro.

Data: 2011-02-02 21:46:57
Autor: pyton
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d496f44$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:

To tylko w Shreku tak było: widzę autostrady i stadiony, pokaż mi jak i czym mam dojechać,

A dokąd nie możesz dojechać biedactwo?

Do granicy niemieckiej koniku ani dalej niż do Łodzi na wschodzie

żyje w wiosce o nazwie Poznań, pierdolą tylko o remoncie dworca od lat, szybkiej kolei nie będzie,

I nigdy nie miało być do Euro, to temat na następne dziesięciolecia.

Aha czyli jest super, bo teraz powiemy ze nie miało być na Euro, będzie na EURO2040 w Kazachstanie

autostrady do granicy ani do Warszawy nie ma,

Jest w budowie, dość zaawansowanej zresztą.
Akurat ona powstanie do Euro.

Jaaasne koniku

Data: 2011-02-02 22:47:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "pyton" <pyt@on.no> napisał w wiadomości news:iicfsb$hfm$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ciekawe, ja jakoś dałem radę dojechać i na zachód od Nowego Tomyśla i na wschód od Łodzi.
Wiązanie braków większej ilości autostrad tu i teraz z Euro to jakieś nieporozumienie jest.
Bez Euro na pewno nie byłoby z nimi lepiej, a zapewne gorzej.

szybkiej kolei nie będzie,

I nigdy nie miało być do Euro, to temat na następne dziesięciolecia.

Aha czyli jest super, bo teraz powiemy ze nie miało być na Euro

Nie teraz.
Nigdy nie miało być.
Pierwsze plany Ygreka to był rok 2018.
Zapewne nierealny, fachowcy mówili o tym też od razu.

Data: 2011-02-02 22:56:43
Autor: pyton
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d49d0d7$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co ja napisałem konio, jak nie własnie dokladnie to samo?
Ta autostrada powinna przecinać kraj od jednej granicy do drugiej, a jest od Nowego Tomyśla do Łodzi, przesunięto granice niemiecką wgłąb Polski? Na Euro miało wszystko wystrzelić, miały być autostrady, hotele, lotniska, koleje i ch.. wie co jeszcze.

szybkiej kolei nie będzie,

[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_%22Y%22
Mi szkoda życia na czekanie, nawet Twoje wnuki tym nie pojada, spadam z tego chorego kraju w maju

Data: 2011-02-02 23:06:12
Autor: Cavallino
[...]

Do Euro jeszcze rok, więc napisz w czerwcu 2012 że masz problem.
Na razie gadasz od rzeczy.

[...]

Dokładnie:
"Rozpoczęcie budowy pierwszego odcinka linii (Warszawa Centralna - Łódź Fabryczna) możliwe jest na przełomie 2013/2014 i ma kosztować 10 mld euro[6]. Zakończenie budowy tego odcinka planowane jest na lata 2016/2017[4], oddanie całej linii do eksploatacji możliwe jest według różnych specjalistów w latach 2019[7] lub 2020[8]."

Data: 2011-02-02 17:27:30
Autor: Marcin Rolicki
Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/S?owacja

A Polska to niby zajebisty zachodni kraj?

Polska to kraj środkowo-europejski. Tak jak Czechy i Słowacja. Z którymi to
wyłącznie Polska powinna organizować mistrzostwa Euro 2012. Ukraina to kraj
wschodni. Oraz Rosja czy Białoruś. Przy tej organizacji Euro nie należy się
dopatrywać niczego innego, ani sieci autostrad, ani zmodernizowanej kolei,
nic. Nie należy się dopatrywać niczego innego prócz myśli rosyjskiego
marketingu politycznego spod pióra SLD/PZPN.

Data: 2011-02-05 17:23:00
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 02.02.2011 Marcin Rolicki <mn.rolicki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał/a:

[...]

marketingu politycznego spod piĂłra SLD/PZPN.

Ale byłeś tam, czy tak sobie gdybasz? Bo szczerze to się za bardzo nie różnimy,
kiedyś byliśmy jednym państwem.

Data: 2011-02-05 20:01:09
Autor: pyton
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@media-lab.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnikr1rk.gri.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

O kiedy? Był taki kraj PolskoCzechosłowacja? Czy moĹźe w  ZSRR były takie republiki? Musiałem przespać tę lekcję historii.
A to że Czechy i Słowacja stoją wyżej od nas, to niezaprzeczalny fakt.

Data: 2011-02-05 21:15:11
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 05.02.2011 pyton <pyt@on.no> napisał/a:
[...]

Polska sięgała na tereny dzisiejszej Ukrainy, np Lwów.

A to że Czechy i Słowacja stoją wyżej od nas, to niezaprzeczalny fakt.

Jak i Litwa, Łotwa i Estonia - IMO

Data: 2011-02-06 11:35:35
Autor: pawell32
W dniu 05.02.2011 20:01, pyton pisze:
A to że Czechy i Słowacja stoją wyżej od nas, to niezaprzeczalny fakt.

i to w wielu dziedzinach, bo odsunęli wszystkich nierobów takich
jak nasz jk, co tylko gębą kłapią od 20-stu lat to samo.

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Mistrzostwa Euro 2012: Polska-Czechy/S?owacja