Mistrzostwa Niemiec w Trójboju Silowym

Data: 2009-04-04 22:03:59
Autor: henio
Mistrzostwa Niemiec w Trójboju Silowym
Czesc, po prawie trzynastu tygodniach przygotowan
mam jutro 05.04. moje najwazniejsze zawody w tym roku.
Podczas treningów osiagnelem wyniki:

240 Przysiady
175 Lawka
230 Martwy Ciag.

Jestem Ciekawy co pozostalo mnie po tygodniu przerwy i no cóz,
tez troszeczke tremy i nerwów.

dam znac jak bede wiedzial
henio

Data: 2009-04-05 20:01:52
Autor: henio
Mistrzostwa Niemiec w Trójboju Silowym
No i po wszystkim, katastrofa!
Pojechalem sam bez opiekunów, nic nie schlo jak sobie ulozylem.
Lawka klapa na calej lini!
Rozgrzewalem sie ze 160 myslac, ze mam do czynienia ze 150.
Jakos ciezkawe te 150!
Opuscilem pierwszy bój ze 160 na 150 nie zdajac sobie sprawy, ze przed chwila te 160 poszlo.
Kolezanka zwrócila mnie uwage, ze cos pomylilem, skoro zaczynam nizej jak rozgrzweka.
No i psychika puscila.
Nie wycisnalem technicznie tych 150, klapa.
Powtórzylem te 150 i potem 162,5 (a mialo byc 160, 170, 177,5 albo 180) ha!
Przysiady
220
235
245 nie.

Martwy ciag
220
230
237,5

Razem 635 i brazowy medal z mistrzostw Niemiec. PECH.
henio

Data: 2009-04-09 20:50:23
Autor: Tom
Mistrzostwa Niemiec w Trójboju Silowym
nie jest tak zle ja bym sie cieszyl

Data: 2009-04-11 11:04:49
Autor: henio
Mistrzostwa Niemiec w Trójboju Silowym

ja tez, gdybym wiedzial, ze dalem z siebie wszystko i wiecej nie bylo mozliwe.
Ale poprzez bledy techniczne- brak opiekunów, nie uzyskalem lepszego miejsca.
A 2gie bylo naprawde mozliwe, zabraklo 15tu kilogramów (tych z lawki), nie mówiac o tych 10ciu z nóg.
Nastepnym razem bedzie lepiej.
henio

Mistrzostwa Niemiec w Trójboju Silowym