Mistrzostwo w projektowaniu dostepu do baterii

Data: 2012-10-03 18:01:18
Autor: atm
Mistrzostwo w projektowaniu dostepu do baterii
Dali w nowej Motoroli Razr M ladnie wyeksponowane srubki, dali
rowniez z tylu cos na ksztalt klapki...a dostep do baterii?
Jak rozbieranie silnika przez rure wydechowa. iPhone 5 przy nim
to niedzielny piknik:
http://www.youtube.com/watch?v=34v1UmdvFP8&feature=player_embedded

Data: 2012-10-03 18:17:33
Autor: W
Mistrzostwo w projektowaniu dostepu do baterii
atm wystukał, co następuje:

[...]

Wydawało mi się, że ten telefon z założenia ma być nierozbieralny... (pomijam fakt zasadno¶ci takiego postępowania)

Data: 2012-10-03 19:45:14
Autor: Krystek
W dniu 2012-10-03 18:01, atm pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=34v1UmdvFP8&feature=player_embedded

Piece of cake ;) Ja bym go już chyba z powrotem nie poskładał do kupy. A jeśli by mi się nawet to udało to pewnie by z jakiegoś nieznanego powodu nie działał...

K.
--
http://www.krystek.art.pl/

Mistrzostwo w projektowaniu dostepu do baterii