Mistrzowskie w Polbanku chyba się nie przyjęło

Data: 2011-01-06 14:12:38
Autor: xbartx
Mistrzowskie w Polbanku chyba się nie przyjęło

Wczoraj moja dziewczyna robiła migrację z mistrzowskiego do pomagającego i Pani powiedziała jej, że już ma dosyć, bo jest ósmą osobą z rzędu, która robi to samo. Ciekawe jak to się rysuje w skali całego kraju.

Data: 2011-01-06 15:25:40
Autor: glaukonWYTNIJTO
Mistrzowskie w Polbanku chybasię nie przyjęło

Wczoraj moja dziewczyna robiła migrację z mistrzowskiego do pomagaj±cego i Pani powiedziała jej, że już ma dosyć, bo jest ósm± osob± z rzędu, która robi to samo. Ciekawe jak to się rysuje w skali całego kraju.

Zdaje się, że maj± dużo roboty z zamykaniem mistrzowskich, sam wczoraj zamykałem
i klientka obok też.

Data: 2011-01-06 20:32:43
Autor: RobertS
[...]

o tym samym kilka postów wyżej pisałem, ludzie masowo rezygnuj± z mistrzowskiego, widać bank tego nie przewidział i pracownicy oddziałów maj± mnóstwo roboty ;-/

gdyby nie było tej opłaty za konto to tematu by nie było, ale bank okazał się zbyt pazerny

RobertS

Data: 2011-01-07 07:48:57
Autor: Krzysiek
Mistrzowskie w Polbanku chybasię nie przyjęło
On 6 Sty, 20:32, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

gdyby nie by o tej op aty za konto to tematu by nie by o, ale bank
okaza si zbyt pazerny

Mi by "wystarczyło", że jak nie ma karty to nie ma opłaty, albo jak
jest kredytowa to też nie ma.
No ale z opłaty zwolnili tylko posiadaczy kredytów hipotecznych...

Mistrzowskie w Polbanku chyba się nie przyjęło