Mistrzyni świata

Data: 2013-02-25 23:46:57
Autor: AL
Mistrzyni świata
Data: 2013-02-26 09:40:49
Autor: Alfer_z_pracy
Mistrzyni świata
AL napisał:
a tu nikt nie wspomni nawet o tym?
http://gwizdek24.se.pl/inne/katarzyna-pawlowska-mistrzynia-swiata-w-scratchu_250150.html

W odpowiednich kręgach sprawa jest oczywiście znana. Ale tak z punktu widzenia statystycznego rowerzysty, ba, Polaka nawet: WTF is scratch? Rozumiem Włoszczowska, coś tam do publiki dociera. Ale jakieś kręcenie się na popsutych rowerach w kółko sto razy? Szczerze mówiąc nawet dla mnie ten sport jest ciężki do ugryzienia. Ba, może dosadniej: jest NUDNY. I proszę mi nie mówić że torowe to wspaniała dyscyplina, bo jest i taktyka, i siła, i technika... tak tak. Równie widowiskowe i popularne jak zawody w noszeniu żony na plecach na 100 metrów w Szkocji.

BTW, ręka do góry kto wiedział że kilka dni temu na torze w Pruszkowie, dla połowy precla pół godziny SKM-ką a wstęp wolny, były mistrzostwa Norwegii :-)?

Tymczasem jednak, żeby nie było że torowe ssie tak do końca, proszę sobie obejrzeć zajawkę Glasgow 2014 - When Sir Chris Hoy met Danny MacAskill:
http://www.youtube.com/watch?v=63o_cPZhk84

Pzdr!
A.

Data: 2013-02-26 01:02:41
Autor: Kuba Abuk
Mistrzyni ¶wiata
26 lutego 2013 09:40:49 UTC+1 u¿ytkownik Alfer_z_pracy napisa³:
AL napisa³:

BTW, rêka do góry kto wiedzia³ ¿e kilka dni temu na torze w Pruszkowie, dla po³owy precla pó³ godziny SKM-k± a wstêp wolny, by³y mistrzostwa Norwegii :-)?

Nie SKM-k±, ino Wukadk±, ale za to prawie pod same drzwi:) Kibiców by³a tylko garstka zarówno w sobotê, jak i niedzielê (te same gêby).. Zawody mo¿e nie sta³y na najwy¿szym poziomie, ale i tak mi³o siê ogl±da³o. W efekcie mój 4,5-letni syn namówi³ mnie na przytarganie z gara¿u torówki i jego maszyny z 3b torpedo. Po porównaniach i wci±¿ pod wp³ywem wra¿eñ z Pruszkowa poprosi³, ¿eby zafiksowaæ mu kó³ko 16":DDD

Zdravim,
Kuba
Kuba

Data: 2013-02-26 10:19:18
Autor: SN .. AP
Mistrzyni ¶wiata
Cos wspanialego bo wygrac w takim sajgonie jaki tam sie dzieje jest na prawde bardzo ciezko.
Gratuluje pani Kasi !

Filmik z Chrisem i Dannym fajny : ) (najlepiej jak Danny jechal tym motorkiem hihihi :D )

Data: 2013-02-26 12:52:27
Autor: cytawa
Mistrzyni świata
Alfer_z_pracy pisze:

[...]

Nie bardziej nudny niz np. plywanie od sciany do sciany. Tak na dobra sprawe to wiekszosc dyscyplin jest nudna.
Trzeba samemu cos uprawiac i wtedy nudy nie ma.

Jan CYtawa

Data: 2013-02-26 13:04:28
Autor: Alfer_z_pracy
Mistrzyni świata
cytawa napisał:
Tak na dobra sprawe to wiekszosc dyscyplin jest nudna.

Bo ja wiem? Podejrzewam że jednak dyscypliny z walką zawodników (noga, siatka, boks) potrafią być bardzo emocjonujące. Ba, nawet grupka panów w obcisłych lajkrach pedałujących przez włoskie czy francuskie przełęcze ma swoją dramaturgię. A na torze rowerowym to nawet warkotu motorów ze spidłeja nie ma więc z czym do ludzi :)

Trzeba samemu cos uprawiac i wtedy nudy nie ma.

Sugerujesz że Polacy nagminnie latają na mamutach i stąd popularność Małysza i spółki? :-) Chyba nie tędy droga.

A.

Mistrzyni świata