Miszczuf lewego pasa

Data: 2013-06-26 20:58:17
Autor: jerzu
Miszczuf lewego pasa
On Wed, 26 Jun 2013 12:53:33 +0200, Tomasz Wójtowicz
<spammers@go.away.com> wrote:

Dla auta jadącego 140 km/h zwolnienie do 100 km/h to jakby zatrzymanie w miejscu.

Ta, i co kurwa jeszcze? Jak Ci zwolnienie ze 140 do 100 sprawia
problem, to może zacznij jeździć 100?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-06-26 22:35:05
Autor: Adam Płaszczyca
Miszczuf lewego pasa
Dnia Wed, 26 Jun 2013 20:58:17 +0200, jerzu napisał(a):

Ta, i co kurwa jeszcze? Jak Ci zwolnienie ze 140 do 100 sprawia
problem, to może zacznij jeździć 100?

Jerzu, to ja pojade przed Tobę 60km/h I jak Ci przeszkadza koniecznośc
zwolnienia ze 100 do 60, to może zacznij jeździć 60?

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2013-06-28 17:35:16
Autor: jerzu
Miszczuf lewego pasa
On Wed, 26 Jun 2013 22:35:05 +0100, Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Jerzu, to ja pojade przed Tobę 60km/h I jak Ci przeszkadza koniecznośc
zwolnienia ze 100 do 60, to może zacznij jeździć 60?

Sobie jedź nawet i 30 km/h. U mnie konieczność zwolnienia ze 140 do
100 nie powoduje wzrostu ciśnienia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-06-27 18:53:43
Autor: DoQ
Miszczuf lewego pasa
W dniu 2013-06-26 20:58, jerzu pisze:
Dla auta jadącego 140 km/h zwolnienie do 100 km/h to jakby zatrzymanie w
miejscu.
Ta, i co kurwa jeszcze? Jak Ci zwolnienie ze 140 do 100 sprawia
problem, to może zacznij jeździć 100?

Najlepsi są pajace, co poganiają jak jesteś już w trakcie wyprzedzania TIRa jadąc te 140-150. Nie wiem co oni kurwa myślą, że nagle im sie zdematerializuje?
Ale mam na takich sposób. W połowie wyprzedzania nie kończę manewru , tylko zwalniam do prędkości tira i powoli zjeżdżam z powrotem za niego.
Na drugi raz zastanowi się zanim zacznie bezmyślnie poganiać.

Data: 2013-06-27 21:12:34
Autor: Deflegmator
Miszczuf lewego pasa
DoQ wrote:

[...]

Złośliwe lecz zbyt łagodne. Trzeba w rurę do oporu dać muskając
jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks poćwiczy.
Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza osiągnięcie celu. :)

Żartuję, ale też mnie takie popędzanie wkurwia. Agresja rodzi agresję.

--
Deflegmator

Data: 2013-06-27 22:56:24
Autor: Budzik
Miszczuf lewego pasa
Osobnik posiadający mail walhallSP@Mwp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Złośliwe lecz zbyt łagodne. Trzeba w rurę do oporu dać muskając
jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks poćwiczy.
Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza osiągnięcie celu. :)

Ktos to cwiczył?
Podobno rzeczywiscie daje taki efekt.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2013-06-27 23:25:26
Autor: Deflegmator
Miszczuf lewego pasa
Budzik wrote:

> [...]

> jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks
> poćwiczy.  Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza

Na autostradzie raczej niegodne polecenia. Klient może panowanie nad
autem stracić i przy tej prędkości się zabić. :) W mieście raz
przetestowałem, bo mi się jakiś agresywny kutas za plecami trafił na
skrzyżowaniu, (grzebałem w radiu i przegapiłem zielone; krótki klakson
i ew. światła bym zrozumiał, w końcu dałem dupska, ale bluzgi przez
otwarte auto, to już przesada. Łatwo mnie wkurwić czymś takim.
Faktycznie działa. Tyle, że potem facet zajechał mi drogę i zrobił to
samo. Znam to więc z obu stron i potwierdzam skuteczność, bo ja również
hebel w podłogę odruchowo wbiłem. :)

To głupia zabawa, nawiasem mówiąc, zatem niniejszym się kajam.

--
Deflegmator

Data: 2013-06-28 09:02:48
Autor: Andrzej Lawa
Miszczuf lewego pasa
W dniu 28.06.2013 01:25, Deflegmator pisze:

Na autostradzie raczej niegodne polecenia. Klient może panowanie nad
autem stracić i przy tej prędkości się zabić. :) W mieście raz

Takiego to mi w sumie nie żal... Gorzej, jakby przy okazji kogoś innego uszkodził.

Data: 2013-06-28 10:27:30
Autor: Budzik
Miszczuf lewego pasa
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Na autostradzie raczej niegodne polecenia. Klient może panowanie nad
autem stracić i przy tej prędkości się zabić. :) W mieście raz

Takiego to mi w sumie nie żal...

Adekwatna kara do przewinienia...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2013-06-28 09:01:56
Autor: Andrzej Lawa
Miszczuf lewego pasa
W dniu 28.06.2013 00:56, Budzik pisze:
[...]

Ja zostanę przy swoim nowym sposobie: kamerka na tylnej szybie - chyba działa ;)

Data: 2013-06-28 09:11:33
Autor: Gotfryd Smolik news
Miszczuf lewego pasa
On Fri, 28 Jun 2013, Andrzej Lawa wrote:

Ja zostanę przy swoim nowym sposobie: kamerka na tylnej szybie - chyba działa

  Należy to rozumieć "sama obecność (kamerki) działa"?
  No to zaraz w sklepach będą atrapy kamerek do tylnej szyby ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-28 10:22:04
Autor: Andrzej Lawa
Miszczuf lewego pasa
On Fri, 28 Jun 2013, Andrzej Lawa wrote:

Ja zostanę przy swoim nowym sposobie: kamerka na tylnej szybie - chyba
działa

  Należy to rozumieć "sama obecność (kamerki) działa"?

Kilka razy zaobserwowałem już takie coś, że najpierw głąb siedzi mi "na plecach", a potem dość gwałtownie zwiększa dystans... Pewnie mógł to być przypadek, ale licho wie ;)

W każdym razie jedyny materiał na donos jaki mam z tego tygodnia pochodzi z przedniej kamery - jakaś durna pipa, która zatrzymała się tuż za przejazdem kolejowym w celu wypuszczenia pasażera. I tym razem nie daruję...

Data: 2013-06-28 09:01:42
Autor: DoQ
Miszczuf lewego pasa
W dniu 2013-06-27 23:12, Deflegmator pisze:

Żartuję, ale też mnie takie popędzanie wkurwia. Agresja rodzi agresję.

Ja to traktuję raczej jako bezpieczną lekcję pokory.
Podobnie mnie wkurwiają TIRowcy. Jedziesz sobie autostradą, za tobą w promieniu 2km nic, a ten koniecznie musi wjechać przed maskę i rozpocząć 5 minutowe wyprzedzanie.
Takiego też można spowolnić będąc przed nim na prawym, szczególnie jak na lewym pojawią się samochody. Oczywiście delikatnie żeby nie spowodować zagrożenia.

Data: 2013-06-28 10:07:27
Autor: Axel
Miszczuf lewego pasa
"Deflegmator" <walhallSP@Mwp.pl> wrote in message
[...]

I na autostradzie klient się dopiero wk#$%, dogoni, wyprzedzi, zjedzie na twój pas i naprawdę depnie po hamulcach. Będziesz wtedy zadowolony?
Bardzo dobrze (acz łagodnie) natomiast na siedzących na ogonie na autostradzie działa włączenie spryskiwaczy na kilka sekund...

--
Axel

Data: 2013-06-28 17:36:40
Autor: jerzu
Miszczuf lewego pasa
On Thu, 27 Jun 2013 21:12:34 +0000 (UTC), "Deflegmator"
<walhallSP@Mwp.pl> wrote:

Agresja rodzi agresję.

Otóż to. Jechać dalej swoim tempem, a debilem z tyłu się nie
przejmować. Niech sobie błyska i trąbi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-06-28 18:15:39
Autor: Shrek
Miszczuf lewego pasa
On 2013-06-27 23:12, Deflegmator wrote:

Złośliwe lecz zbyt łagodne. Trzeba w rurę do oporu dać muskając
jednocześnie lewą nogą hamulec. Niech sobie chamidło refleks poćwiczy.
Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza osiągnięcie celu. :)

Dziecinne zabawy. Nie prościej po prostu olać?

Shrek.

Data: 2013-06-28 16:26:01
Autor: Deflegmator
Miszczuf lewego pasa
Shrek wrote:

> [...]
> poćwiczy.  Widok oddalającego się dymku w lusterku oznacza
> osiągnięcie celu. :)

Dziecinne zabawy. Nie prościej po prostu olać?

Prościej lecz smutniej.

--
Deflegmator

Data: 2013-06-28 18:57:15
Autor: Shrek
Miszczuf lewego pasa
On 2013-06-28 18:26, Deflegmator wrote:
Shrek wrote:

[...]

Za to bezpieczniej. Jak ci się odgryzie może być smutno tobie.

Shrek.

Data: 2013-06-28 19:01:50
Autor: trolling tone
Miszczuf lewego pasa
On 2013-06-28 18:26, Deflegmator wrote:

[...]

Jeździsz bez kałacha?

Data: 2013-06-28 20:24:48
Autor: Shrek
Miszczuf lewego pasa
On 2013-06-28 19:01, trolling tone wrote:

Prościej lecz smutniej.

Za to bezpieczniej. Jak ci się odgryzie może być smutno tobie.

Jeździsz bez kałacha?

Z ulokiem ale to nie autostradami;)

Shrek.

Data: 2013-06-28 19:22:31
Autor: Deflegmator
Miszczuf lewego pasa
Shrek wrote:

Za to bezpieczniej. Jak ci się odgryzie może być smutno tobie.

No przecież wiadomo. Dlatego napisałem, że żartuję i że takie rzeczy na
autostradzie to niezbyt mądre są.

--
Deflegmator

Miszczuf lewego pasa