Mit lewacki obalony, Niepodwazalny dowod na to, dlaczego

Data: 2011-12-17 18:34:20
Autor: Obserwator
Mit lewacki obalony, Niepodwazalny dowod na to, dlaczego
Data: 2011-12-17 23:09:21
Autor: Marek Czaplicki
Mit lewacki obalony, Niepodwazalny dowod na to, dlaczego
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 17 grudzień 2011 19:34:

...mężczyzna nie moze byc kobieta:

http://www.youtube.com/watch?v=cl3Igpu0x0Y&feature=player_embedded

Mi tam wystarczy, że kawałek mężczyzny jest kobietą. :-)

Data: 2011-12-17 14:45:46
Autor: Mirek
On 17 Gru, 23:09, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>http://www.youtube.com/watch?v=cl3Igpu0x0Y&feature=player_embedded

Mi tam wystarczy, że kawałek mężczyzny jest kobietą. :-)

Antenka ma śliczne nóżki :-)

Data: 2011-12-18 06:43:46
Autor: stevep
Dnia 17-12-2011 o 23:45:46 Mirek <mirek%ptasie.net@gtempaccount.com>  napisał(a):

> [...]

>http://www.youtube.com/watch?v=cl3Igpu0x0Y&feature=player_embedded

Mi tam wystarczy, że kawałek mężczyzny jest kobietą. :-)

Jak zwykle u kaczuszki.  :D
--
stevep

Data: 2011-12-18 06:43:12
Autor: stevep
Dnia 17-12-2011 o 19:34:20  Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

...mężczyzna nie moze byc kobieta:

http://www.youtube.com/watch?v=cl3Igpu0x0Y&feature=player_embedded

Ale czarne może być białe jako rzecze wasz guru.

--
stevep

Data: 2011-12-18 08:25:23
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcinbc$c5p$1inews.gazeta.pl...
...mężczyzna nie moze byc kobieta:

http://www.youtube.com/watch?v=cl3Igpu0x0Y&feature=player_embedded

A odwrotnie kacapski prowoku? ;)

BomBel

Data: 2011-12-18 08:20:54
Autor: Obserwator
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcinbc$c5p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

to sie doigrales. Dosc tego chamstwa w sieci.Jestes dokladnie namierzony Zbigniewie Kwasniewski z Nowego Dworu Mazowieckiego.

jesli nie potrafisz sie zachowac w sieci, to trzeba cie tego nauczyc

Data: 2011-12-18 00:37:11
Autor: Mirek
Mit lewacki obalony, Niepodwazalny dowod na to, dlaczego

Nauczasz język francuski? :P

Data: 2011-12-18 11:20:23
Autor: Leprechaun

wrote:
> [...]

Zbigniewie Kwasniewski z Nowego Dworu Mazowieckiego.

jesli nie potrafisz sie zachowac w sieci, to trzeba cie tego nauczyc

Tu naucza ten cholerny bydlak opluwający Polaków:
http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2011-12-18 11:19:51
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jck7p6$6e7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Zbigniewie Kwasniewski z Nowego Dworu Mazowieckiego.

jesli nie potrafisz sie zachowac w sieci, to trzeba cie tego nauczyc

Wal się kacapski oszołomie. Namiary na ciebie są tu:

Data: 2011-12-18 18:13:15
Autor: stevep
Dnia 18-12-2011 o 09:20:54  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

> [...]

Zbigniewie Kwasniewski z Nowego Dworu Mazowieckiego.

jesli nie potrafisz sie zachowac w sieci, to trzeba cie tego nauczyc

A zjesz własny jęzor jak jutro jeszcze będzie na psp?

--
stevep

Data: 2011-12-18 17:19:53
Autor: Obserwator
Mit lewacki obalony, Niepodwazalny dowod na to, dlaczego
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

A zjesz wlasny jezor jak jutro jeszcze bedzie na psp?

pewnie jeszcze troche bedzie pisal:) A ty tez na siebie uwazaj i zrezygnuj z inwektyw.

Data: 2011-12-19 05:49:12
Autor: stevep
Dnia 18-12-2011 o 18:19:53  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał(a):

A zjesz wlasny jezor jak jutro jeszcze bedzie na psp?

pewnie jeszcze troche bedzie pisal:) A ty tez na siebie uwazaj i  zrezygnuj
z inwektyw.

A co z tobą świętą krową z razwietki?

--
stevep

Data: 2011-12-18 20:30:02
Autor: rAzor
Użytkownik -  Obserwator napisał:
[...]

A wrzuć idiotę do worka i już.
Mam tej podszywańczej hołoty tyle, że aż trzeszczy, ale trzyma. :-)
--
Dymać Tymańskiego!

Data: 2011-12-18 20:11:56
Autor: Obserwator
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
A wrzuć idiotę do worka i już.
Mam tej podszywańczej hołoty tyle, że aż trzeszczy, ale trzyma. :-)

wrazliwe serce jednak masz:)....ja go z reguly nie czytam, ale problem polega
na tym, ze on zmienia nicki jak rekawice i potrafi w jednym watku pisac pod
kilkoma.

Trolle to zjawisko ktorego nie da sie wyplenic. Takie uroki internetu bez
cenzury. Nie mam osobiscie nic przeciwko trollom inteligentnym i blyskotliwym.
One rozkrecaja dyskusje i mozna z nimi podyskutowac.

Niestety ten jest wyjatkowo perfimdny, tepy i chamski, bez polotu (to zahir-
obecnie palikociarz). Ponadto podszywa sie pod inne nicki i w ten sposob wprowadza niesamowite zamieszanie. To odstrasza od tej grupy wartosciowych ludzi. W tym watku pokazal, ze nie ma za grosz poczucia humoru. Przegial.

Nawet Stefan jest bardziej zabawny od niego.

Ale skoro prosisz, to damy mu jeszcze jedna szanse.

Kolejny do odstrzelenia jest pan Hienio S., ktory mial juz jedno ostrzezenie:)

Data: 2011-12-19 05:42:13
Autor: stevep
Dnia 18-12-2011 o 20:30:02 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

[...]

A ile razy już zmieniałeś nicki?
--
stevep

Mit lewacki obalony, Niepodwazalny dowod na to, dlaczego