Mit o skali pedofilii wśród księży

Data: 2015-06-18 19:56:23
Autor: abc
Mit o skali pedofilii wśród księży
W USA najwięcej przypadków pedofilii występuje wśród nauczycieli szkół
publicznych - jest to 5% (a średnia dla USA wynosi 3%.

W przypadku katolickich księży jest to 2 promile (0,2 procenta).
(Źródło Philip Jenkins, Pedophiles and Priests: Anatomy of a Contemporary Crisis (Oxford University Press, 2001). ISBN 0-19-514597-6.

Aby "dołożyć" Kościołowi, w sposób przemyślany skumulowano przypadki z
kilkudziesięciu lat, w tym samym czasie złożono do sądów pozwy odnośnie
wszystkich przypadków z kilkudziesięciu lat i podniesiono wielką wrzawę
medialną o rzekomo masowej pedofilii wśród katolickich księży.

Dla wzmocnienia efektu medialnego złożono także wiele nagłaśnianych przez media pozwów z fałszywymi oskarżeniami, a które potem sądy oddaliły, ale pożądany przez oszczerców efekt już został osiągnięty poprzez medialne zlinczowanie niewinnych ludzi.

To jest perfidna akcja prowadzona w sposób skoordynowany na całym świecie. Nie możemy dać się na to nabrać.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Data: 2015-06-18 20:12:18
Autor: A. Filip
abc <ab-cwp@wp.pl> pisze:
[...]

A KRK choćby w Polsce nie potrafił długo do całkiem niedawna sprawiać wrażenia
że "KsiÄ…dz nie może być WINNY pedofilii"?  To że wÅ›ród księży byli, sÄ… i bÄ™dÄ…
pedofile to czysta statystyka.  Można tylko postarać siÄ™ by ich byÅ‚o (dużo)
mniej.  To co dla mnie jest najwiÄ™ksza plamÄ… na wizerunku KRK to skazania za
_instytucjonalne_ krycie księży pedofilii, przypadki wielokrotnego przenoszenie
ich do kolejnej parafii jak zostali "spaleni" w poprzedniej.

Wiec jak zwalasz _wszystko_ na "wrogą kampanię" a nie tylko na przełamanie
bariery _skutecznego_ zaskarżenia w sadzie tym że podobne zachowania księży
przestały być "niewyobrażalne" to robisz sam z siebie bezdusznego
skurwiela.  Na wrogÄ… kampaniÄ™ zwalić można caÅ‚kiem sporo, ale nie wszystko.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Kapelusze sÄ… zawsze dobre, tylko gÅ‚owy czÄ™sto za maÅ‚e.  (PrzysÅ‚owie żydowskie)

Data: 2015-06-18 20:40:37
Autor: the_foe
W dniu 2015-06-18 o 19:56, abc pisze:
[...]

To znaczy oskarżasz Konferencję Episkopatu USA o prokurowanie fałyszywych oskarzen?
https://en.wikipedia.org/wiki/John_Jay_Report

"The report determined that, during the period from 1950 to 2002, a total of 10,667 individuals had made allegations of child sexual abuse. Of these, the dioceses had been able to identify 6,700 unique accusations against 4,392 clergy over that period in the USA, which is about 4% of all 109,694 ordained clergy i.e. priests or deacons or members of religious orders, active in the USA during the time covered by the stud"

CZTERY PROCENT. Do tylu się przyznał sam KK w USA.

--
@foe_pl

Data: 2015-06-19 08:55:25
Autor: abc
W dniu 2015-06-18 o 20:40, the_foe pisze:

[...]

Nic podobnego. Oskarżam o manipulację ciebie. Przecież w cytowanym prez ciebie źródle można przeczytać:

However, of these 4392 accused, only 252 (5.7% of those accused or less than 0.1% of total clergy) were convicted.

czyli

"Jednak z tych 4392 oskarżonych, tylko 252 (5,7% z tych oskarżonych albo mniej niż 0,1% całkowitej liczby księży) zostało skazanych."

SÅ‚owo accused znaczy oskarżony, a sÅ‚owo convicted znaczy skazany. 0,1 % czyli 1 promil to jednak zdecydowanie mniej niż 4%, nieprawdaż?  W dodatku dotyczy to sumy za okres ponad 50 lat (1950-2002).

Data: 2015-06-19 09:28:11
Autor: Roman Rumian
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y
W dniu 2015-06-19 o 08:55, abc pisze:
(...)
"Jednak z tych 4392 oskar¿onych, tylko 252 (5,7% z tych oskar¿onych albo
mniej ni¿ 0,1% ca³kowitej liczby ksiê¿y) zosta³o skazanych."

S³owo accused znaczy oskar¿ony, a s³owo convicted znaczy skazany. 0,1 %
czyli 1 promil to jednak zdecydowanie mniej ni¿ 4%, nieprawda¿?  W
dodatku dotyczy to sumy za okres ponad 50 lat (1950-2002).

Ten problem, w du¿o liczniejszej ilo¶ci przypadków, dotyczy³ równie¿ rodziców, którzy za³o¿yli nawet organizacjê broni±c± ich dobrego imienia przed dzieæmi !
A problem powsta³ z chciwo¶ci psychologów i prawników, którzy zwietrzyli okazjê na zdobycie wysokich odszkodowañ.

Data: 2015-06-19 09:37:13
Autor: u2
W dniu 2015-06-19 o 09:28, Roman Rumian pisze:
W dniu 2015-06-19 o 08:55, abc pisze:

A problem powsta³ z chciwo¶ci psychologów i prawników, którzy zwietrzyli
okazjê na zdobycie wysokich odszkodowañ.

fakt, prawnicy to zwykle najgorsze mendy na swiecie:)

psychologowie to rowniez w duzej mierze menelstwo zerujace na zdrowej tkance spoleczenstwa:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-06-19 16:41:57
Autor: Marek Woydak
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5583c6ab$0$8377$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko ty jeste¶ genialny. Idiota.

MW

Data: 2015-06-19 11:34:43
Autor: Bronisław Musisz
Mit o skali pedofilii wśród ksi ęży
Marek Woydak pisze:

Morda w kube³ ma³a nêdzna, parszywa niemiecka dziwko!

--
- Wyniki sonda¿y przyjmujê ze spokojem.
   Ju¿ raz wygra³em, wygram i drugi raz.

Data: 2015-06-20 14:47:40
Autor: Marek Woydak
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y
WON SMIECIU!

MW

--

U¿ytkownik "Bronis³aw Musisz" <bronekmusisz@buda.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mm1gav$9p1$6speranza.aioe.org...

.

Data: 2015-06-19 16:41:22
Autor: Marek Woydak
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y
U¿ytkownik "Roman Rumian" <rumian_usun_to@agh.edu.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mm0gaa$lks$1news.agh.edu.pl...
[...]

No dobrze. Pedofilia to mit. Proszê mi powiedzieæ po jak± cholerê biskupowi G³ód¼iowi pó³ wsi Bobrówka?

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060324/MAGAZYN/60323002

http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127291,5200484,Portret_konny_biskupa_Glodzia.html

http://wiadomosci.wp.pl/kat,8173,title,Powazne-zarzuty-wobec-abp-Slawoja-Leszka-Glodzia-Pil-wyzywal-ponizal,wid,15421075,wiadomosc.html?ticaid=115130

Czy informacje o jego pijañstwie tez mit? Czy posiadanie po³owy wsi, maj±tku którego sie nie dorobi³ jest warunkiem wstapienia do raju?

Proszê nie unikac odpowiedzi. Jestem ciekaw co o tym s±dzi grupowy obroñca sukienkowych.

MW

Data: 2015-06-19 11:33:39
Autor: Bronisław Musisz
Mit o skali pedofilii wśród ksi ęży
Marek Woydak pisze:

Morda w kube³ ty ma³a nêdzna, parszywa niemiecka dziwko!!!

Data: 2015-06-20 14:47:32
Autor: Marek Woydak

U¿ytkownik "Bronis³aw Musisz" <bronekmusisz@buda.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mm1g8v$9p1$4speranza.aioe.org...

Data: 2015-06-20 07:12:12
Autor: z
W dniu 2015-06-19 o 16:41, Marek Woydak pisze:
Proszê nie unikac odpowiedzi. Jestem ciekaw co o tym s±dzi grupowy
obroñca sukienkowych.

Ja broniæ nie bêdê. Ksi±dz to tylko cz³owiek. Skoro w dzisiejszych czasach wszystkie autorytety dziadziej±, instytucje zaufania publicznego okazuj± siê z³odziejami i oszustami, sêdziowie i prokuratorzy przekupnymi szujami (o tej zgrai na wiejskiej nie wspominaj±c) ¦wiat siê staje gorszy przez odej¶cie od zasad, przez odej¶cie od tradycji, od przyzwoito¶ci, uczciwo¶ci i poszanowania bli¼niego. Równie¿ przez odej¶cie od tego co ko¶ció³ g³osi.
Apelujê tylko o symetryczne "przyk³adanie kija" :-)
Skoro nagonka na ko¶ció³ i czepianie siê wszystkiego zapominaj±c o dobrych rzeczach które ko¶ció³ zrobi³, robi i bêdzie robiæ to normalne zajêcie mediów a ka¿da krytyka zgrai korporacyjno-bankowej to niedopuszczalny przejaw antysemityzmu...

¯a³o¶æ!!!

Data: 2015-06-20 14:50:22
Autor: Marek Woydak
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y
U¿ytkownik "z" <z@z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5584f63a$0$8376$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie jestem przeciwko duchowieñstwu, jestem przeciwko ob³udzie jego przedstwicieli. Nie neguje dokonañ historycznych KK. Neguje chciejstwo i pazerno¶æ np. takiego G³odzia, który nie do¶æ ¿e ochlaptus to jest tak pazerny, ¿e wykupi³ pó³ wsi Bobrówka. Czy biskupowi potrzba az tyle dóbr doczesnych by dostaæ siê do raju?

MW

MWz

Data: 2015-06-20 17:40:22
Autor: andal
On Sat, 20 Jun 2015 14:50:22 +0200, Marek Woydak wrote:

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2015-06-19 o 16:41, Marek Woydak pisze:
ProszÄ™ nie unikac odpowiedzi. Jestem ciekaw co o tym sÄ…dzi grupowy
obrońca sukienkowych.

Ja bronić nie będę. Ksiądz to tylko człowiek. Skoro w dzisiejszych
czasach wszystkie autorytety dziadziejÄ…, instytucje zaufania
publicznego okazują się złodziejami i oszustami, sędziowie i
prokuratorzy przekupnymi szujami (o tej zgrai na wiejskiej nie
wspominając) Świat się staje gorszy przez odejście od zasad, przez
odejście od tradycji, od przyzwoitości, uczciwości i poszanowania
bliźniego. Również przez odejście od tego co kościół głosi.
Apeluję tylko o symetryczne "przykładanie kija" :-)
Skoro nagonka na kościół i czepianie się wszystkiego zapominając o
dobrych rzeczach które kościół zrobił, robi i będzie robić to normalne
zajęcie mediów a każda krytyka zgrai korporacyjno-bankowej to
niedopuszczalny przejaw antysemityzmu...

Żałość!!!

Nie jestem przeciwko duchowieństwu, jestem przeciwko obłudzie jego
przedstwicieli. Nie neguje dokonań historycznych KK. Neguje chciejstwo i
pazerność np. takiego Głodzia, który nie dość że ochlaptus to jest tak
pazerny, że wykupił pół wsi Bobrówka. Czy biskupowi potrzba az tyle dóbr
doczesnych by dostać się do raju?

MW

MWz

przyjrzyj sie posiadlosciom tych przy rzadowym korycie

Data: 2015-06-25 08:09:06
Autor: abp
Skala pedofilii wśród księży jest ogromna.

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości
[...]

Ci przy rządowym korycie to są bardzo ubodzy w porównaniu z partią
Franciszka. Zobacz jaki majÄ…tek zgromadzili jedni i drudzy.
Nikt nie ma tylu nieruchomości ziemskich i budynków co partia Franciszka.
 Å»adna partia nie pasożytuje na spoÅ‚eczeÅ„stwie tak jak partia Franciszka.
Żadna partia nie wykorzystuje narkotyku, robi to tylko partia Franciszka.
Było już tak, że ludzie się wq...li i wyrżnęli watykańskich ojczulków
i matuchny (Francja, Hiszpania).

Data: 2015-06-21 02:03:24
Autor: z
W dniu 2015-06-20 o 14:50, Marek Woydak pisze:
[...]

Pe³na zgoda. A teraz przedstaw mi przyk³ad swojej krytyki skierowanej do innej instytucji/cz³onków instytucji, korporacji, cokolwiek...
Udowodnij ¿e nie jeste¶ wybiórczo uprzedzony.
No chyba ¿e nie dostrzegasz porównywalnych przyk³adów
Wtedy szacun ;-)

Data: 2015-06-21 07:50:22
Autor: abp
Prawda o skali zagro¿enia.

[...]

Nie mo¿na siê rozpraszaæ. Nale¿y skupiæ uwagê na najwiêkszym zagro¿eniu
dla demokracji i na organizacji wysysaj±cej najwiêcej pieniêdzy z skarbu
pañstwa. Tak± organizacj± jest partia Franciszka. W USA mafia wykorzystywa³a
narkotyk-alkohol, w Niemczech Hitler wykorzysta³ narkotyk-religiê
nazistowsk±,  dzisiaj partia Franciszka wykorzystuje narkotyk-religiê.
 W Polsce nale¿a³oby odci±æ mafiê od ¼róde³ finansowania. W pierwszej
kolejno¶ci opodatkowaæ  wszystkie dochody i maj±tki, tak samo jak firmy
i obywateli, przestaæ p³aciæ za obecno¶æ w szko³ach, szpitalach,  wojsku
i wszêdzie tam gdzie ten paso¿yt zagnie¼dzi³ siê. Przestaæ finansowaæ
religiê z skarbu pañstwa. Niech uzale¿nieni sami utrzymuj± swoich dealerów.

Data: 2015-06-21 17:47:56
Autor: z
Prawda o skali zagro¿enia.
W dniu 2015-06-21 o 07:50, abp pisze:
Nie mo¿na siê rozpraszaæ. Nale¿y skupiæ uwagê na najwiêkszym zagro¿eniu
dla demokracji

Napisa³bym Ci kto jest najwiêkszym zagro¿eniem ale znowu siê znajdzie jaka¶ ³ajza i zacznie bluzgaæ epitetami o antysemitach.
A podobno nie wolno byæ anty bo to grzech ¶miertelny religii bankowo-inwestycyjnej któr± mi siê narzuca bezczelnie ³ami±c moje prawa obywatelskie.

PS. Dzisiaj zatwardzia³y komuch w sweterku powiedzia³a na antenie prorz±dowej stacji ¿e ju¿ zygaæ mu siê chce od platfomianej propagandy.
Niestety mam to samo. Te¿ jestem anty i te¿ grzeszê. Koniec ¶wiata :-)

Data: 2015-06-21 19:18:15
Autor: Chiron
Prawda o skali zagro¿enia.

U¿ytkownik "abp" <tyu5xc@opil.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:558650ae$0$2209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego uwa¿asz, bycie zagro¿eniem dla demokracji jest czym¶ z³ym?

--

Chiron

Data: 2015-06-21 22:14:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prawda o skali zagrożenia.
Chiron wrote:

Użytkownik "abp" <tyu5xc@opil.pl> napisał w wiadomości

[...]

Pełna zgoda. A teraz przedstaw mi przykład swojej krytyki skierowanej do
innej instytucji/członków instytucji, korporacji, cokolwiek...
Udowodnij że nie jesteś wybiórczo uprzedzony.
No chyba że nie dostrzegasz porównywalnych przykładów
Wtedy szacun ;-)

Nie można się rozpraszać. Należy skupić uwagę na największym zagrożeniu
dla demokracji i na organizacji wysysającej najwięcej pieniędzy z skarbu
państwa.
Dlaczego uważasz, bycie zagrożeniem dla demokracji jest czymś złym?

Ponieważ on jest mieszczaninem i humanistą, a zagrożenie dla demokracji mieszczańskiej opartej na humanizmie jest zagrożeniem dla klasy mieszczanstwa, zwłaszcza dla inteligencji mieszczańskiej, która ukształtowała się w opozycji do kleru. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
 --
ON-SHAREI-SHUREI-JUNTEI-SOWAKA
オン・シャレイ・シュレイ・ジュンテイ・ソワカ

Data: 2015-06-23 19:15:00
Autor: Chiron
Prawda o skali zagrożenia.

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:mm75tj$32u$1node2.news.atman.pl...
Chiron wrote:

[...]

Co Ty piszesz! Demokracja to głupota. W demokracji- jak wiesz zapewne- naprawdę rządzą loże, mafie i koterie.
Mieszczanin i humanista- w opozycji do kleru? To nie tak. To oświeceniowa propaganda

--

Chiron

Data: 2015-06-23 18:46:10
Autor: andal
Prawda o skali zagro¿enia.
On Tue, 23 Jun 2015 19:15:00 +0200, Chiron wrote:

Mieszczanin i humanista- w opozycji do kleru? To nie tak. To
oświeceniowa propaganda

Jakub odrabia zaleglosci szkolne ;-)

Data: 2015-06-24 14:27:31
Autor: Jakub A. Krzewicki
Prawda o skali zagrożenia.
Chiron wrote:

Co Ty piszesz! Demokracja to głupota. W demokracji- jak wiesz zapewne-
naprawdę rządzą loże, mafie i koterie.

Których gros stanowią mieszczanie. No i większość mieszczan na czele z patrycjuszami samorzutnie organizowało się i organizuje w organizacjach o charakteże jawnie koteryjnym - gildiach, hanzach etc. jeśli tyko prawo im w tym nie bruździ. Kiedy weszły zarządzenia monarchów absolutnych przeciwko takim organizacjom, zeszły one do podziemia i utworzyły się mafie nielegalne oraz loże, w tym celu żeby patrycjat nadal mógł zachować dominujące wpływy. Patrycjat i tak miał weęcej szczęścia od szlachty, poneiważ królowie i cesarze patrzyli na te koterie przez palce, nie doceniając ich potęgi.

Mieszczanin i humanista- w opozycji do kleru? To nie tak. To oświeceniowa
propaganda

Normalne - ludzie nie kupujący kota w worku nie mogą opierać się na wierze jako źródle poznania. Gdyby kupiec przyjmował weksle czy towary tylko na wiarę w ich deklarowaną wartość, a nie robił audytu, to by zbankrutował stosując taką kulawą epistemologię. Materiałoznawstwo było jednym ze źródeł wspólczesnej nauki przyrodniczej.

Data: 2015-06-25 00:34:55
Autor: Chiron
Prawda o skali zagrożenia.

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:mme7mq$1rd$2node2.news.atman.pl...
Chiron wrote:

Co Ty piszesz! Demokracja to głupota. W demokracji- jak wiesz zapewne-
naprawdę rządzą loże, mafie i koterie.

Których gros stanowią mieszczanie.
W koteriach- czemu nie. W pozostałych? No raczej na pewno nie. O tym dalej.

[...]
No własnie- to koteria, zmowy kupieckie, producenckie. To własciwie- wszystko

Kiedy weszły zarządzenia monarchów absolutnych przeciwko
takim organizacjom, zeszły one do podziemia
Przede wszystkim- to nie tak prosto. Zmowy te skutecznie uszczelniały dostep do zawodów, handlu, czyniły zmowy cenowe. Organizacje typu hanzy pod pozorem wolności- wyciągały okręgi gospodarcze spod władzy monarchów- ale i spod jurysdykcji danego państwa- czyli w dalszym kroku- powodowały odłączenie się takiego okręgu. Summa summarum- władca, który na to pozwolił- tracił taki bogaty okręg na rzecz innego władcy. To realny efekt.

i utworzyły się mafie nielegalne
oraz loże, w tym celu żeby patrycjat nadal mógł zachować dominujące wpływy.
O nie. Mafie różnego rodzaju (bo przecież mafia to tylko Sycylia- ale rozszerzając pojęcie)- to zmowa biedaków, którzy mieli nad sobą nieuznawaną władzę, która z kolei spychała ich do roli pariasów w ich własnych ziemiach. Przede wszystkim- to ludzie ze wsi. Ludzie, którym ethos mieszczaństwa był wręcz wrogi- a najczęściej po prostu kojarzony z okupantem.
Loże- to z kolei ugrupowania elit ubrane w płaszczyk różnych obłędnych ideologii- chcących zawładnąć światem. Choć czasem ich członkowie wykazywali się zmysłem państwowców (jak np Hugo Kołłątaj)- to lojalność wobec loży często popychała takiego człowieka do czynów antypaństwowych (Hugo Kołłątaj).

[...]

Problem, że nie opisujesz czegoś takim, jakie jest. Wymyślasz rzeczywistość. A wystarczy się rozejrzeć dookoła- i opisać. Wyjąwszy margines ludzi do obrzydzenia racjonalnych (chociaż i tu bym dyskutował)- ludzie- w swej znakomitej większości- to istoty irracjonalne. I to bardzo. No ale piszemy o kupcach. No właśnie. Jeśłi np miałeś do czynienia kiedykolwiek z pracownikami giełdy- tymi, którzy zarabiają tam kasę (grają), czy tymi, którzy obracają tam zawodowo pieniędzmi- spotkałeś wśród nich racjonalistów? Przecież naprawdę trudno o bardziej przesądne środowisko! Oczywiście- pewno jak napiszesz, że to akurat może dotyczy giełdziarzy. No ale nie tylko. Może ich najbardziej. Który kupiec (oprócz tego, że sprawdzi wierzytelności, jakość towaru, etc)- nie pomodli się wpierw do Szefa? Albo- może- który nie ma ulubionej rzeczy- talizmanu? Czy bez tego talizmanu zrobi interes? Wbrew może pozorom- księży bym nazwał o wiele bardziej stąpającą po ziemi, racjonalną grupą społeczną. A znam ich trochę. Owszem, wierzą w Boga, modlą się. Jednak...pisał już o tym deMello: "przyszedł raz uczeń do mistrza duchowego. Wszedł do jaskini a mistrz pyta:
- czy przywiązałeś swojego osła przed wejściem do jaskini?
- oczywiście, że nie! Moja wiara w to, że po wyjściu zastanę go w tym samym miejscu jest tak wielka, że nie potrzebuję tego robić
- głupcze! idz i przywiąż go, Pan Bóg nie będzie się zajmował tymi rzeczami, którymi sam możesz się zająć!"

--

Chiron

Data: 2015-06-25 11:19:07
Autor: abp
Prawda o skali zagro¿enia.

U¿ytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci

[...]

Bo zagro¿enie mo¿e szybko staæ siê rzeczywisto¶ci± i w³adzê przejmuje
dyktator. Dyktatorzy troszcz± siê przede wszystkim o siebie, kosztem
pozostalych.

Data: 2015-06-26 15:09:05
Autor: Chiron
Prawda o skali zagro¿enia.

U¿ytkownik "abp" <tyu5xc@opil.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:558bc797$0$27527$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Demokracja jaka jest- ka¿dy widzi. Rozejrzyj siê wokó³. Ludem zawsze ³atwo manipulowaæ. Dyktatorzy- s± ró¿ni. Najczê¶ciej- jego w³adza przecie¿ (a nawet zawsze) musi siê na kim¶ opieraæ. Przed kim¶ odpowiada. Nawet najstraszniejszy tyran, taki Saddam Husajn- by³ przecie¿ o wiele lepszy np od demokratycznych w³adz Iraku

--

Chiron

Data: 2015-06-21 10:46:50
Autor: abp
Ogromna skala pedofilii w¶ród ksiê¿y

[...]

Ksi±dz, dla uzale¿nionych,  nie jest tylko cz³owiekiem.
Sukienkowi ustawili siê w roli przedstawicieli Pana Boga
i w roli dostarczycieli jedynie s³usznego narkotyku.
Tak ich postrzegaj± uzale¿nieni i bezkrytycznie wykonuj±
ich polecenia. W ten sposób ma³a grupa funkcjonjariuszy partii Franciszka
ustanawia prawo które dotyczy równie¿ nieuzale¿nionych. Czyli mamy
dyktaturê partii Franciszka.

Apelujê tylko o symetryczne "przyk³adanie kija" :-)
Skoro nagonka na ko¶ció³

Krytykowany jest nie tylko ko¶ció³. Krytykowane s± równie¿ instytucje,
organizacje niereligijne.
Najsilniej krytykowane s± te organizacje/instytucje które zaw³aszczaj±
spo³eczeñstwo w sposób mafijny. Ko¶ció³ jest tutaj w czo³ówce, bo manipuluje
lud¼mi za pomoc± narkotyku-religii. Wiemy dobrze jak wp³yn±³ Hitler
na Niemcy za pomoc± narkotyku-religii nazistowskiej i swojej biblii.

zapominaj±c o dobrych rzeczach które ko¶ció³ zrobi³,

ko¶ció³ zrobi³ dobrze przede wszystkim dla siebie. Umocni³ swoj± w³adzê,
przenikn±³ do wszystkich komórek spo³eczeñstwa, korzysta w pe³ni
z Trójcy ¦wiêtej : W³adza, Seks, Pieni±dze.

Data: 2015-06-20 19:20:08
Autor: the_foe
[...]

Słowo accused znaczy oskarżony, a słowo convicted znaczy skazany. 0,1 %
czyli 1 promil to jednak zdecydowanie mniej niż 4%, nieprawdaż?  W
dodatku dotyczy to sumy za okres ponad 50 lat (1950-2002).

to czytaj do konca.
"Of the 4,392 accused clergy, 3,300 of these accusations (~3.3% of clergy) were not investigated due to the accused having already died"

of 23% of the still alive being convicted. Of the convictions, 40% received prison sentences.

To nie jest jednak najważniejsze. Raport John Jay College to praca naukowa. Wynik nie opiera się na procesie karnym, bo to jest indywidualna relacja prawna. Opiera się na rzetelnych badaniach statystycznych, społecznych, prawnych popartych naukowym autorytetem jednej z najlepszych uczelni w USA. Ich liczby opierają się na sprawdzonych przypadkach a liczby nalezy brac jako "co najmniej".

--
@foe_pl

Data: 2015-06-18 21:06:25
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 18 czerwca 2015 19:56:

[...]

To się nie nabieraj. Nadstaw swój własny. A nie cały czas handlujesz czyimś życiem, w zamian za obietnice życia wiecznego i szczęśliwości nieustającej.

Data: 2015-06-20 06:03:40
Autor: abp
Najbardziej przyjazna organizacja dla dewiantów seksualnych.

Użytkownik "abc" <ab-cwp@wp.pl> napisał w wiadomości

To jest perfidna akcja prowadzona w sposób skoordynowany na całym świecie.
Nie możemy dać się na to nabrać.

Ta perfidna akcja prowadzona przez lobby pedalsko-pedofilskie
w czarnych sukienkach ma na celu okłamanie uzależnionych
i wmówienie im, że czarne sukienki to nie pedały i pedofile.

Najbardziej przyjazna organizacja dla dewiantów seksualnych to partia
Franciszka.
Tylko tam są mężczyźni nieżonaci.
Tylko tam są mężczyźni zgrupowani razem w jednym miejscu,
będący na wolności.
Tylko tam są mężczyźni mający nieograniczony dostęp do dzieci.
Tylko tam są mężczyźni, którym szefowie zabraniają się żenić.

Już na etapie kształcenia w seminariach uwidacznia się pedalska orientacja
i dziejÄ… siÄ™ rzeczy jak w Sodomie i Gomorze.
Papież Wojtyła zlikwidował seminarium w Austrii, bo orgie pedalskie,
które tam się działy, stały się sławne na całym świecie.

Sukienkowi wykorzystali osłabienie polskiej demokracji po upadku
komuny i wepchali się do szkół, aby mieć nieograniczony dostęp
do dzieci i jednocześnie mogą wysysać pieniądze z skarbu państwa.

Są Kościoły których funkcjonariusze nie są tak mocno zarażeni
pedalstwem i pedofilstwem. To są Kościoły zezwalające swoim księzom
żenić się, czyli żyć normalnie tak jak Pan Bóg przykazał.

Nie da się oddzielić polityki od religii.

Nie da się oddzielić polityki od religii. Od wieków funkcjonariusze
partii Franciszka wykorzystują narkotyk (opłatki, krzyż, obrazki, teatrzyk
jednego aktora, kadzenie, kropienie, czary) i uzależnionych do wielbienia
Trójcy Świętej : Władza, Seks i Pieniądze.

Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela.

Katolik-obywatel potrzebny jest do tego, aby zagłosować tak jak nakaże
partia Franciszka i uchwalić prawo dające więcej władzy partii Franciszka.

Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Rozdział jest sztuczny, bo partia Franciszka ma zasadę : co państwowe to
nasze.
Czyli zabrać państwu jak najwięcej i nadzorować jak najwięcej instytucji
państwowych : wojsko, policję, szkoły, szpitale, sądy, itd.

Data: 2015-06-20 17:37:32
Autor: andal
On Sat, 20 Jun 2015 06:03:40 +0200, abp wrote:

[...]

i zebys sie zesral tak musi byc

Data: 2015-06-25 02:33:48
Autor: muto2100
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y
W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 19:56:25 UTC+2 u¿ytkownik abc napisa³:
W USA najwiêcej przypadków pedofilii wystêpuje w¶ród nauczycieli szkó³
publicznych - jest to 5% (a ¶rednia dla USA wynosi 3%.

W przypadku katolickich ksiê¿y jest to 2 promile (0,2 procenta).
(¬ród³o Philip Jenkins, Pedophiles and Priests: Anatomy of a Contemporary Crisis (Oxford University Press, 2001). ISBN 0-19-514597-6.

Aby "do³o¿yæ" Ko¶cio³owi, w sposób przemy¶lany skumulowano przypadki z
kilkudziesiêciu lat, w tym samym czasie z³o¿ono do s±dów pozwy odno¶nie
wszystkich przypadków z kilkudziesiêciu lat i podniesiono wielk± wrzawê
medialn± o rzekomo masowej pedofilii w¶ród katolickich ksiê¿y.

Dla wzmocnienia efektu medialnego z³o¿ono tak¿e wiele nag³a¶nianych przez media pozwów z fa³szywymi oskar¿eniami, a które potem s±dy oddali³y, ale po¿±dany przez oszczerców efekt ju¿ zosta³ osi±gniêty poprzez medialne zlinczowanie niewinnych ludzi.

To jest perfidna akcja prowadzona w sposób skoordynowany na ca³ym ¶wiecie. Nie mo¿emy daæ siê na to nabraæ.

-- Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

poczekaj   az  skompletuje   te  wszystkie   linki   to  zajmie   mi   mo¿e  1   miesi±c  albo   i  wiêcej   wszystkie  z   gwa³ceniem   dzieci   przez   Ksiezy

Data: 2015-06-25 11:45:06
Autor: Chiron
Mit o skali pedofilii w¶ród ksiê¿y

U¿ytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:df0b2117-f51d-4169-974f-b3ee951449fegooglegroups.com...

poczekaj   az  skompletuje   te  wszystkie   linki   to  zajmie   mi mo¿e  1   miesi±c  albo   i  wiêcej   wszystkie  z   gwa³ceniem   dzieci przez   Ksiezy

a takich z gwa³ceniem przez nauiczycieli?  I z obron± pedofila przez ¶rodowisko- a nawet z tym, ¿e nadal naucza? Czego znajdziesz wiêcej? Co bardziej nag³o¶nione?

--

Chiron

Mit o skali pedofilii wśród księży