Mit o wielkich przebiegach samochodow w DE...

Data: 2011-01-10 17:24:20
Autor: Olo
Mit o wielkich przebiegach samochodow w DE...
W dniu 2011-01-10 15:58, Massai pisze:

Patrząc na wcześniejsze roczniki - podobnie wychodzi że tego typu auta
po prostu robią średnio około 15 tysięcy km rocznie.

jak pisałem , że tyle średnio w roku robię swoim autem to mnie wyzwali od oszustów i idiotów i że to niemożliwe ;) tacy tu znaffcy

Data: 2011-01-10 16:38:11
Autor: kamil
On 10/01/2011 16:24, Olo wrote:
[...]

No to jest nas dwoch, teraz to pewnie ze 3000km bede jezdzic, bo mam do pracy 10 minut piechota, a zona drugi samochod.

Kamil

Data: 2011-01-10 17:41:49
Autor: DoQ
W dniu 2011-01-10 17:38, kamil pisze:

No to jest nas dwoch, teraz to pewnie ze 3000km bede jezdzic, bo mam do
pracy 10 minut piechota, a zona drugi samochod.

I pewnie jeden z drugim odsprzedacie te samochody w cenie złomu otomoto.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-10 16:47:05
Autor: Samotnik
Dnia 10.01.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
[...]

No właśnie. Bo ja widzę w niemieckich ogłoszeniach bardzo dużo samochodów
jeżdżących po kilkanaście tys. km rocznie. Tylko że one jeszcze w
Niemczech są dużo droższe, niż takie już sprowadzone do PL, z 'takim samym'
przebiegiem. A gdzie koszt przytachania, rejestracji, marża handlarza...
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2011-01-10 16:52:02
Autor: kamil
On 10/01/2011 16:41, DoQ wrote:
[...]

Oczywiscie, ze nie. Ale jesli jeden baran z drugim spodziewa sie, ze dostanie nowke niesmiagana plus zarobek handlarza i wszystkie oplaty za mniej, niz te same auta sa za granica w ogloszeniach, znaczy ze jest frajer i to juz jego problem. Internet ma teraz kazdy, mobile.de czy chocby ebay mozna sprawdzic w 5 minut, naprawde dziwie sie, ze ludzie w epoce tak latwego dostepu do informacji zyja zludzeniami i kupuja to, co im komis "U Gienka" wcisnie.

Poprzednie auto sprzedawalem prawie 3 miesiace, tez dosc niski przebieg i naprawde zadbany. Cene dalem wysoka wlasnie, zeby takich upierdliwych ogladaczy odstraszyc, w koncu znalazl sie konkretny klient i wzial bez marudzenia.

Kamil

Data: 2011-01-10 17:59:00
Autor: J.F.
On Mon, 10 Jan 2011 16:52:02 +0000,  kamil wrote:
[...]

No wiesz - miales tu przyklad ogloszenia - astra 2, nowka sztuka nie
smigana, bo zaledwie 7 lat i 50 tys ... myslisz ze znajdzie sie frajer
ktory za to zaplaci 23900 ?
[...]

A ile to bylo wiecej od sredniej rynkowej ? J.

Data: 2011-01-10 17:13:09
Autor: Massai
Mit o wielkich przebiegach samochodow w DE...
J.F. wrote:

On Mon, 10 Jan 2011 16:52:02 +0000,  kamil wrote: > Oczywiscie, ze nie. Ale jesli jeden baran z drugim spodziewa sie,
> [...]
smigana, bo zaledwie 7 lat i 50 tys ... myslisz ze znajdzie sie frajer

U mnie na osiedlu stoi taka Corolka z 2002 z ogłoszeniem, za 20k pln...
niby 75k przebiegu.
Ale - biała, trzydrzwiowa.
Trochę na poflotówkę wygląda ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-10 18:32:19
Autor: J.F.
On Mon, 10 Jan 2011 17:13:09 +0000 (UTC),  Massai wrote:
J.F. wrote:
> [...]

niby 75k przebiegu.
Ale - biała, trzydrzwiowa. Trochę na poflotówkę wygląda ;-)

Zamelduj jak przestanie stac :-)
Chcialem tylko zwrocic uwage ze gorne ceny w ogloszeniach to
niekoniecznie jest dobre zrodlo cen.

J.

Data: 2011-01-10 19:28:58
Autor: Massai
J.F. wrote:

nie >> smigana, bo zaledwie 7 lat i 50 tys ... myslisz ze znajdzie
sie frajer >> ktory za to zaplaci 23900 ? > > U mnie na osiedlu stoi taka Corolka z 2002 z ogłoszeniem, za 20k
> [...]

Zamelduj jak przestanie stac :-)
Chcialem tylko zwrocic uwage ze gorne ceny w ogloszeniach to

Stoi już na pewno dwa miesiące ;-)

Jakby sprzedawał za 15-17, albo jakby toto miało automat, jakieś
sympatyczne v6 (np. 3,2l) pod maską, i jeszcze na cztery łapy... to sam
bym kupił ;-).

A nie, to nie S3, tylko plebejska toyota ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-10 18:25:23
Autor: AL
J.F. pisze:
[...]

za tyle z takim wyposazeniem i silnikiem to nie.
Ale jak oposci z 5k - to chetni sie znajda.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-10 20:01:15
Autor: gri

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:igfd84$sct$1mx1.internetia.pl...

I pewnie jeden z drugim odsprzedacie te samochody w cenie złomu otomoto.

Jeden spamer tu zaoferował astrę z małym przebiegiem w wyższej niż szrotowa cenie.
Od najgorszych go wyzwano.

Data: 2011-01-10 19:04:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:01:15 +0100, gri napisał(a):

Jeden spamer tu zaoferował astrę
Od najgorszych go wyzwano.

Tak się traktuje spamerów. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-01-10 20:09:20
Autor: gri

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:17ajgk965eqv4$.dlglepper.institute.com...
Jeden spamer tu zaoferował astrę
Tak się traktuje spamerów.

Jakby ogłosił się na otomoto i tu dyskutowano jego ofertę potraktowano by go identycznie.
Cena ma być ja za złom, ew 5% więcej za super stan. Inne opcje są nieakceptowane.

Data: 2011-01-10 19:15:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 10 Jan 2011 20:09:20 +0100, gri napisał(a):

Jakby ogłosił się na otomoto i tu dyskutowano jego ofertę potraktowano by go identycznie.
Cena ma być ja za złom, ew 5% więcej za super stan. Inne opcje są nieakceptowane.

Auta nawet z zawyżoną ceną, ale jej warte idą jak ciepłe bułeczki. Na kilka
aut które znam są juz zapisy zanim właściciel podejmie decyzję o sprzedaży.
Nawet tu na grupie są już takie przypadki.
Nieliczne które nie mają amatorów od zerowej sekundy sprzedają się w kilka
godzin po pierwszym ogłoszeniu. Jak ktoś oprócz ogłoszenia musi jeszcze spamować, żeby sprzedać auto, to
znaczy, że nawet nie warto czytać ogłoszenia. CBDU.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2011-01-10 20:33:03
Autor: Cavallino
Użytkownik "gri" <sp@am.er> napisał w wiadomości news:igflhd$dh$1news.onet.pl...

[...]

Opcja, że auto z każdym rokiem zyskuje na wartości, faktycznie jest ciężka do zaakceptowania.
PRL już dawno się skończył.

Data: 2011-01-10 18:57:10
Autor: Olo
[...]

Najlepsze jest to, że ja się jakoś specjalnie nie ograniczam - wychodzi, że szacunkowo robię ok 40km dziennie i to by się zgadzało - do pracy, z powrotem, jakieś zakupy i tyle... weekendy, gdzie nie jeżdżę, to nadrobię w wakacje na wypady nad morze... i tyle :)

Kiedyś niestety dałem się wkręcić w dyskusję o przebiegach i wyszło , że zwyczajnie pieprzę bez sensu, bo co drugi robi 20kkm w miesiąc :) wesoło

Data: 2011-01-10 18:22:31
Autor: AL
Olo pisze:
[...]

ja robie swoim prywatnym 10kkm (tylko weekendy i wakacje) - sprzedaje zazwyczaj 6-7latka z przebiegiem ok 70kkm lub mniejszym
- zona ma swoje wozidlo i robi dziennie 70km do pracy
- ja mam dod. auto sluzbowe jak potrzebuje + 200m do biura - wiec na piechotke

Nikt, komu sprzedawalem auto nie wyzywal mnie od oszustow.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-10 19:55:40
Autor: gri

Użytkownik "Olo" <alexhawk@dupaonet.pl> napisał w wiadomości news:igfbrj$tgm$1news.onet.pl...
jak pisałem , że tyle średnio w roku robię swoim autem to mnie wyzwali od oszustów i idiotów i że to niemożliwe ;) tacy tu znaffcy

Dojeżdżam moim autem do roboty 16km dziennie. Moja żona drugim autem 2km . Ile to rocznie ? Dupowozy mamy od nowości. Ile będą miały na liczniku po 10 latach (2x2x250*10=10kkm)? Ile będą warte? Czy warto je sprzedawać, czy zezłomować jak się "znudzą"? A może sprzedać  po gwarancji jak się będzie psuć? Telepią się po miejskich dziurach.

Mit o wielkich przebiegach samochodow w DE...