[FUN] Mitomana c.d.

Data: 2015-06-24 23:47:59
Autor: Wojtas
[FUN] Mitomana c.d.
Data: 2015-06-25 09:23:08
Autor: qrt
[FUN] Mitomana c.d.
Dnia Wed, 24 Jun 2015 23:47:59 +0200, Wojtas napisał(a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,138764,18236025,Skradziono_superszybki_rower__Trop_prowadzi_do_Gdanska.html?lokale=warszawa#BoxNewsImg

Miłej zabawy.

z ciekawości policzyłem jaki vmax można teoretycznie osiaganąć przy kołach
26, korbie 72 kasecie 11 oraz kadencji 120. Wyszło 90kmh :D

dla mnie to jakaś piramidalna bzdura.

Data: 2015-06-25 01:50:23
Autor: przemek.jedrzejczak
[FUN] Mitomana c.d.
-- dla mnie to jakaś piramidalna bzdura.

a wystarczylo wykopac suchara z 2011 i wszystko jasne:

Holender Fred Rompelberg pojechał już 268 km/h, ale rekord okupił kalectwem. Informatyka z Torunia to nie odstrasza. "Takie ryzyko. Ja po jednym z wypadków mam w dłoni dwie śruby" - mówi.
Polak na razie pokonał wstępne problemy techniczne i buduje siłę mięśni. "Na podmiejskim lotnisku i z pewnym kierowcą chcę rozpędzić się do 120 km na godzinę. Jak, a właściwie, kiedy się uda, zabiorę się do budowy roweru do bicia rekordu świata" - zapowiada Fiedorek.

https://de.wikipedia.org/wiki/Fred_Rompelberg
http://mammajammaride.org/wp-content/uploads/2014/08/Fred.jpg
http://fredrompelberg.com/EN/fred-foto

P.

Data: 2015-06-25 12:08:17
Autor: qrt
[FUN] Mitomana c.d.
Dnia Thu, 25 Jun 2015 01:50:23 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
napisał(a):

[...]

a no widzisz czyli wcale nie ukradli mu roweru na którym chce bić rekord
świata. uf.... :)

https://de.wikipedia.org/wiki/Fred_Rompelberg
http://mammajammaride.org/wp-content/uploads/2014/08/Fred.jpg
http://fredrompelberg.com/EN/fred-foto

z grubsza wiemy co i jak.

Data: 2015-06-25 03:13:03
Autor: przemek.jedrzejczak
[FUN] Mitomana c.d.
-- a no widzisz czyli wcale nie ukradli mu roweru na którym chce bić rekord świata. uf.... ale osiagnal te 120 km/h czy nie ? bo nie chce mi sie szukac :-)

P.

[FUN] Mitomana c.d.