Mitropa Ribbentropa?

Data: 2018-03-17 12:02:07
Autor: jacekbialy80
Mitropa Ribbentropa?
Koncepcję Mitel-Europy przedstawił Naumann w 1915 roku jako projekt powojennego porządku w naszej części świata. Na niedoszłą Mitropę składać się miały zwycięskie Niemcy, Austrowęgry, oraz Królestwo Polskie z doszlusowaną Galicją - z nową dziedziczną dynastią (von Lubomirscy?). Oprócz Mitropy na zjednoczony kontynent składać się miały: Ostropa, Nordropa, Westropa i Sudropa.  Mitropa Naumana swymi granicami mogłaby dzisiaj przypominać Niemcy + Austrię + poszerzony Wyszechrad.

Powiem szczerze, że RFN postrzegałem zawsze jako kraj zamożny, cywilizowany, ktory poradził sobie z denazyfikacją, a później z desowietyzacją. Specjalnie nie przeszkadzła mi ekspansja kapitału niemieckiego na obszar byłego PRL, który trudno było mi nazywać 'Polską'. Tym bardziej z zadowoleniem witałem niemieckich właścicieli polskojęzycznych mediów w nadziei, że uchroni to polskiego odbiorcę przed wirusem michnikowszczyzny. Niestety... Pod niemieckim patronatem media takie jak Newsweek i TVN nie tylko wskoczyły w buty Adama Michnika, ale nadały im glancu lakierek doktora Goebbelsa. Tak skończył się mój sen o Mitropie (będący i tak przedmiotem kpin osób ode mnie starszych, pamiętających hitlerowską okupację).

Niemcy niewiele się zmieniły od tamtej wojny. Nadal stosują podwójne standarty moralne wobec innych i wobec siebie, nadal stwarzają zagrożenie dla innych i dla siebie. Na Bałkanach do spółki z Ruskimi rozpętali wojnę jak u nas za czasów Ribbentropa. Teraz kombinują coś z tymi muslimami... Może chcą nimi palić w piecach, jak kiedyś Żydami? Obawiam się, że po kolejnej wojnie kolejną formą niemieckiej państwowości będzie kalifat. Tylko kto za to zapłaci najdrożej?

JB

Data: 2018-03-18 10:15:54
Autor: jacekbialy80
Mitropa Ribbentropa?
Niemcy niewiele się zmieniły od tamtej wojny. Nadal stosują podwójne standarty moralne wobec innych i wobec siebie, nadal stwarzają zagrożenie dla innych i dla siebie.

Byli grzeczni, gdy mieli ruskie czołgi wokół Berlina. Odkąd jednak Niemcy się zjednoczyły, grają na podziały i konfliktowanie innych. Amerikanen raus - my z Wanią urządzimy Europę po swojemu. Słoweńcom i Chorwatom niemiaszki obiecały kredyty, wejście do Euro, wtedy Wania przysłał Czetnikom specjalistów od deportacji i masowych egzekucji (wbrew pozorom nie jest to taka prosta sztuka). - Jeśli Ustasze chcą się od was odłączyć, to wy ich towarzysze wybijcie tylu, żeby nie mieli z czym do Europki. Gdyby nie NATO-wskie naloty, rzeź trwałaby do dziś a na Bałkanach rodziłyby się kolejne pokolenia dzieci, które nie widziały normalnego świata - po co nam takie sąsiedztwo? I w ogóle nie jest dobrze mieć sąsiadów, którzy w takich wojnach widzą jakiś swój interes. Kiedy Amerykanie wyjdą z Europy, zacznie się jej sukcesywna bałkanizacja (wystarczy se pogadać z tak zwanymi ślązakowcami, żeby wyobrazić sobie dalszy ciąg). Widmo jest raczej mroczne, bo wuj Sam nie będzie tu wiecznie siedział. Jedyny ratunek w tym, aby wykorzystać jego tymczasową obecność, aby stworzyć masę krytyczną - zbudować silną wspólnotę Trójmorza, która będzie w stanie samodzielnie się rozwijać i obronić przed różnego rodzaju ingerencją. To jest możliwe i mamy do tego święte prawo: utworzyć kordon bezpieczeństwa rozdzielający tę parę wilków zarażonych czerwoną wścieklizną. Innego wyjścia nie mamy, a czasu jest niewiele.

JB

Data: 2018-03-18 10:19:08
Autor: jacekbialy80
Mitropa Ribbentropa?
To jest możliwe i mamy do tego święte prawo: utworzyć kordon bezpieczeństwa rozdzielający tę parę wilków zarażonych czerwoną wścieklizną.

Tym bardziej, że sami jesteśmy winni tej sytuacji. Po roku 1920 zamiast zagospodarować swoje zwycięstwo i rozpocząć budowę Międzymorza, zostawiliśmy za progiem domu wściekłego psa myśląc, że zdechnie sobie gdzieś na boku. Niestety zanim to nastąpiło, chory osobnik pozarażał inne.. Dzisiaj mamy ostatnie pięć minut, żeby naprawić błąd popełniony w Rydze.

Pozdrawiam
JB

Data: 2018-03-18 10:47:14
Autor: Zenek Kapelinder
Mitropa Ribbentropa?
Zeby naprawic potrzebujemy odebrac niemcom kase ktora nam wisza za straty wojenne. W dobrze pojetym interesie panstw zagrozonych przez niemcy jest udzielenie nam pelnego poparcia w odzyskaniu kasy za wojne.

Data: 2018-03-18 19:58:35
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Mitropa Ribbentropa?
palant "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Zeby naprawic potrzebujemy odebrac niemcom kase ktora nam wisza za straty
wojenne. W dobrze pojetym interesie panstw zagrozonych przez niemcy jest
udzielenie nam pelnego poparcia w odzyskaniu kasy za wojne.

No to ruszcie dupy! Zawiążcie tą koalicję. Tylko z kim nie jesteście jeszcze skłóceni? ;-)))

Pamietajcie też o tym, że Putin też może się upomnieć o koszty wojenne w tym renty dla rodzin  po ok milione żołnierzy radzieckich poległych w czasie "wyzwalania" Polski. I nie mów, że wtedy Polski nie było, nie było wtedy też nas więc nie odpowiadamy za II WS. Tak samo powiedza wam Niemcy. Urodzilismy się po wojnie, pierdolcie cię!

Przestań więć pieprzyc o reparacji płotu za niemieckie marki bo teraz jest u nich euro ;-)))

CL

Data: 2018-03-18 14:01:08
Autor: Zenek Kapelinder
Mitropa Ribbentropa?
I jak by sie upomnial jak dostaniemy reparacje to bym zaplacil. Putin okreslil straty na 600 tysiecy zabitych. Teoretycznie nalezalo by sie zaplacic 600 miliardow dolarow. Rosja przyjela by sie na polowe tej kwoty. Gdybym byl krolem to Rosjanie juz by wiedzieli ze cos by dla nich kapnelo. Oczywiscie odliczyli bysmy sobie wlasne straty w ludziach jakie ponieslismy do momentu gdy ZSRR stal sie z wroga sojusznikiem. Nalezy rowniez odjac Polakow ktorzy zgineli w ZSRR w czasie jego wyzwalania. Przy prawie siedmiu bilionach dolarow 300 miliardow to 4%.

Data: 2018-03-18 20:28:01
Autor: t-1
Mitropa Ribbentropa?
W dniu 2018-03-18 o 19:58, Lump polityczny pisze:

Pamietajcie też o tym, że Putin też może się upomnieć o koszty wojenne w tym renty dla rodzin  po ok milione żołnierzy radzieckich poległych w czasie "wyzwalania" Polski.
Przysługa raczej nie zamawiana.

Data: 2018-03-18 20:57:22
Autor: Flaros
Mitropa . studnia bez dna.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:1cbc4f1c-f9e7-4bb4-9471-bebe12bf45fbgooglegroups.com...

 potrzebujemy odebrac niemcom kase ktora nam wisza za straty wojenne.

Jeszcze możemy odebrać kasę od Czechów i Słowaków
za bratnią pomoc w 1968 roku.
Ale to i tak na Zenek się zda, bo PiS to studnia bez dna.

Data: 2018-03-18 21:56:32
Autor: Presidente de San Escobar
Mitropa Ribbentropa?
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zeby naprawic potrzebujemy odebrac niemcom kase ktora nam wisza za straty wojenne. W dobrze pojetym interesie panstw zagrozonych przez niemcy jest udzielenie nam pelnego poparcia w odzyskaniu kasy za wojne.

nikt nie udzeli poparcie brudasom z pisuaru uśiwadom to sobie :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-18 23:39:05
Autor: stevep
Mitropa Ribbentropa?
W dniu .03.2018 o 18:47 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Zeby naprawic potrzebujemy odebrac niemcom kase ktora nam wisza za  straty wojenne. W dobrze pojetym interesie panstw zagrozonych przez  niemcy jest udzielenie nam pelnego poparcia w odzyskaniu kasy za wojne..

Pojedziesz w szeregach husarii na kotach, aby zajebać kasę?

--
stevep

Data: 2018-03-18 17:58:36
Autor: Zenek Kapelinder
Mitropa Ribbentropa?
Zajebac a odebrac to spora roznica. POwinienes o tym wiedziec.

Data: 2018-03-19 05:32:39
Autor: Zenek Kapelinder
Mitropa Ribbentropa?
Dla dzisiejszej oPOzycji kazda proba odebrania im tego co zajebali jest zla.

Data: 2018-03-19 17:16:23
Autor: stevep
Mitropa Ribbentropa?
Dla dzisiejszej oPOzycji kazda proba odebrania im tego co zajebali jest zla.

Ale to chyba każdy, a nie tylko opozycja.

--
stevep

Data: 2018-03-19 11:44:45
Autor: stevep
Mitropa Ribbentropa?
W dniu .03.2018 o 01:58 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Zajebac a odebrac to spora roznica. POwinienes o tym wiedziec.

Hmm, bardzo subtelna i zależna od metody odebrania.

--
stevep

Data: 2018-03-18 23:47:35
Autor: Presidente de San Escobar
Mitropa Ribbentropa?
stevep <steveo011w@tkdami.net> napisał(-a):

> [...]

Pojedziesz w szeregach husarii na kotach, aby zajebać kasę?

jestem za
niech zenuś cwałuje

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-18 21:47:21
Autor: micol
Mitropa Ribbentropa?
W dniu 2018-03-17 o 20:02, jacekbialy80@gmail.com pisze:
(...)
[...]

To jest wlasnie sposob myslenia dzieki ktoremu mamy to co mamy. Ja tego nigdy nie bylem w stanie pojac skad tyle naiwnosci sie bierze i kompleksow w stosunku do Niemcow. Moge pojac ze ktos zostal przekupiony, zaszantazowany ale zeby tak z wlasnej woli oddawac sie w niewole?

Mitropa Ribbentropa?